Gå til innhold

digi/ analog - - - fax/ multifunksjons printer

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man faxe, hvis man har adsl-linje til pc og isdn-telefon??

Må man ha gammeldags analog linje, eller adapter fra isdn til analog, for å bruke faxen i multifunksjonsprinter? Eller kan man faxe via pcn uten spesielle dingser som koster ekstra penger?

Takk for svar, dere gode hjelpere.. ;)

Fortsetter under...

Skrevet

Du kan ikke faxe fra PC gjennom ADSL-linjen. Men du skal kunne faxe gjennom ISDN-linjen, såvidt jeg vet.

Skrevet

Du kan ikke faxe fra PC gjennom ADSL-linjen. Men du skal kunne faxe gjennom ISDN-linjen, såvidt jeg vet.

jeg har hørt at det _MÅ_ være analogt. Er adsl analog?

I en butikk sa de at jeg kunne bruke adsl-linja. I en annen butikk sa de at jeg IKKE kunne bruke den linja. Og altså ikke telefonlinja, som er digital.

Så er man oppdatert (isdn + adsl) kan man ikke sende fax. (????!!!!!!?????)

Skrevet

I en butikk sa de at jeg kunne bruke adsl-linja. I en annen butikk sa de at jeg IKKE kunne bruke den linja. Og altså ikke telefonlinja, som er digital.

ps. hvis man ikkke skaffer adapter til isdn-tlf., så det blir analogt. money-money-money... og masse utstyr og masse ledninger --- blir huggærn!

Skrevet

Jeg vet i alle fall at adsl-linjen kan du *ikke* bruke. Du vil nok trenge en adapter for å kunne bruke faxen med ISDN-linjen, ja.

Skrevet

Jeg vet i alle fall at adsl-linjen kan du *ikke* bruke. Du vil nok trenge en adapter for å kunne bruke faxen med ISDN-linjen, ja.

oki, takk. Da blåser jeg i fax. Hever meg langt over noe som er så gammaldags...... pføy!! fax....æsjjjjj

:))

Annonse

Skrevet

Du kan evnt. benytte deg av http://www.efax.com. Akkurat gratis er det ikke, men en absulutt en mulighet og et alternativ.

takk - link lagret!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...