Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Kan man faxe, hvis man har adsl-linje til pc og isdn-telefon?? Må man ha gammeldags analog linje, eller adapter fra isdn til analog, for å bruke faxen i multifunksjonsprinter? Eller kan man faxe via pcn uten spesielle dingser som koster ekstra penger? Takk for svar, dere gode hjelpere.. 0 Siter
citoyen Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Du kan ikke faxe fra PC gjennom ADSL-linjen. Men du skal kunne faxe gjennom ISDN-linjen, såvidt jeg vet. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Du kan ikke faxe fra PC gjennom ADSL-linjen. Men du skal kunne faxe gjennom ISDN-linjen, såvidt jeg vet. jeg har hørt at det _MÅ_ være analogt. Er adsl analog? I en butikk sa de at jeg kunne bruke adsl-linja. I en annen butikk sa de at jeg IKKE kunne bruke den linja. Og altså ikke telefonlinja, som er digital. Så er man oppdatert (isdn + adsl) kan man ikke sende fax. (????!!!!!!?????) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 jeg har hørt at det _MÅ_ være analogt. Er adsl analog? I en butikk sa de at jeg kunne bruke adsl-linja. I en annen butikk sa de at jeg IKKE kunne bruke den linja. Og altså ikke telefonlinja, som er digital. Så er man oppdatert (isdn + adsl) kan man ikke sende fax. (????!!!!!!?????) ps. hvis man ikkke skaffer adapter til isdn-tlf., så det blir analogt. money-money-money... og masse utstyr og masse ledninger --- blir huggærn! 0 Siter
citoyen Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 jeg har hørt at det _MÅ_ være analogt. Er adsl analog? I en butikk sa de at jeg kunne bruke adsl-linja. I en annen butikk sa de at jeg IKKE kunne bruke den linja. Og altså ikke telefonlinja, som er digital. Så er man oppdatert (isdn + adsl) kan man ikke sende fax. (????!!!!!!?????) Jeg vet i alle fall at adsl-linjen kan du *ikke* bruke. Du vil nok trenge en adapter for å kunne bruke faxen med ISDN-linjen, ja. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Jeg vet i alle fall at adsl-linjen kan du *ikke* bruke. Du vil nok trenge en adapter for å kunne bruke faxen med ISDN-linjen, ja. oki, takk. Da blåser jeg i fax. Hever meg langt over noe som er så gammaldags...... pføy!! fax....æsjjjjj ) 0 Siter
Vincent Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Du kan evnt. benytte deg av http://www.efax.com. Akkurat gratis er det ikke, men en absulutt en mulighet og et alternativ. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Du kan evnt. benytte deg av http://www.efax.com. Akkurat gratis er det ikke, men en absulutt en mulighet og et alternativ. takk - link lagret! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.