Gjest win2000 Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Hei! Har en win2000 maskin som har blitt helt rar. Når jeg trykker ctrl-alt-del og skriver inn passordet mitt så laster den inn min personlig profil. I neste sekund så logger den av, og påloggingsbildet kommer på igjen. Dette skjer uansett om jeg velger vanlig, sikker eller sikker med kommandolinje i oppstarten. HJELP! 0 Siter
citoyen Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Hva skjer om du logger inn som administrator? Prøv disse to tingene: 1. Lag en oppstartsdiskett med antivirus, start maskinen med den og scan. 2. Start opp maskinen med Win2k-CDen og velg reparasjon av eksisterende installasjon. 0 Siter
Gjest win2000 Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Hva skjer om du logger inn som administrator? Prøv disse to tingene: 1. Lag en oppstartsdiskett med antivirus, start maskinen med den og scan. 2. Start opp maskinen med Win2k-CDen og velg reparasjon av eksisterende installasjon. Har prøvd å logge på med administrator - samme feil da. Skal sjekke med antivirusdiskett! 0 Siter
Femma Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Sasser?? http://itavisen.no/lesersiden/vis_innlegg.html?innlegg_id=285 **kopi** «Sasser» er et virus som bruker en innebygd funksjon i windows til å skru av og på maskinen din! Denne omstartingen kan stoppes ved hjelp av en liten komando. Når du får opp vinduet som sier at windows må starte på nytt, går du inn på startmenyen og velger Kjør. Så skriver du inn "shutdown -a" uten anførselstegnene. Da er du kvitt omstarten, og bør da starte å laste ned oppdateringer til antivirus og Windows. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Prøv å oppdater windows og sjekk for virus. Jeg fikk sasservirus og datt ut hele tiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.