Gå til innhold

Win2000 logger av automatisk ved pålogging

Anbefalte innlegg

Gjest win2000
Skrevet

Hei!

Har en win2000 maskin som har blitt helt rar. Når jeg trykker ctrl-alt-del og skriver inn passordet mitt så laster den inn min personlig profil. I neste sekund så logger den av, og påloggingsbildet kommer på igjen.

Dette skjer uansett om jeg velger vanlig, sikker eller sikker med kommandolinje i oppstarten.

HJELP!

Fortsetter under...

Skrevet

Hva skjer om du logger inn som administrator?

Prøv disse to tingene:

1. Lag en oppstartsdiskett med antivirus, start maskinen med den og scan.

2. Start opp maskinen med Win2k-CDen og velg reparasjon av eksisterende installasjon.

Gjest win2000
Skrevet

Hva skjer om du logger inn som administrator?

Prøv disse to tingene:

1. Lag en oppstartsdiskett med antivirus, start maskinen med den og scan.

2. Start opp maskinen med Win2k-CDen og velg reparasjon av eksisterende installasjon.

Har prøvd å logge på med administrator - samme feil da.

Skal sjekke med antivirusdiskett!

Skrevet

Sasser??

http://itavisen.no/lesersiden/vis_innlegg.html?innlegg_id=285

**kopi**

«Sasser» er et virus som bruker en innebygd funksjon i windows til å skru av og på maskinen din! Denne omstartingen kan stoppes ved hjelp av en liten komando.

Når du får opp vinduet som sier at windows må starte på nytt, går du inn på startmenyen og velger Kjør. Så skriver du inn "shutdown -a" uten anførselstegnene.

Da er du kvitt omstarten, og bør da starte å laste ned oppdateringer til antivirus og Windows.

Skrevet

Prøv å oppdater windows og sjekk for virus. Jeg fikk sasservirus og datt ut hele tiden.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...