Gjest veldig bekymret mamma/bestemor Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Min datter hadde for noen år siden et rusproblem. Ikke stort, men det var der. Hun har kommet ut av det bl.a med hjelp av barnevernet. Men nå har mistanken min om at hun ruser seg i perioder dukket opp. Svak mistanke, men den er der. Finnes den noen form for testing man kan ta hjemme?Jeg har jo ikke lyst å blande inn forskjellige instanser i første omgang. Hun har blitt mer glemsom, sover mye og diverse andre tegn som sier meg at noe kanskje ikke er som det er. Må føye til at hun tar seg godt av barnet sitt. Bortsett fra at hun er mer distre . Noen som kan gi meg tips og råd?? Please... 0 Siter
Mistera Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Vet det finnest tester men vet ikke om de er å få kjøpt for enkeltpersoner... det kan selvfølgelig være at hun har begynnt å ruse seg igjen... men det kan også være tegn på en depresjon... om hun ruset seg masse på E kan dette være senskader også. Og da er mistanker rettet mot henne og testing med på å gjøre denne værre... skjønner du hvor jeg vil hen? Har du tatt opp mistankene med henne? på en måte som ikke mistenkeliggjør henne? Jeg skjønner problemet ditt, for uansett kan det komme til å bli styr utav dette; Om hun ikke ruser seg så kan dette gjøre vondt værre, om hun ruser seg vil dette sette henne i forsvarsposisjon og alt man har jobbet for kan være tapt! Og dette skal du også vite, at om hun nå har sprukket, så skal dere bare se det som ett skritt tilbake, og ikke som brudd i behandlingen... da er det bare å fortsette to skritt frem... uten at noe går tapt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.