Gå til innhold

Det er deilig på en merkelig måte

Anbefalte innlegg

Gjest kløsvj
Skrevet

Jeg fikk lyst til å skrive ned mine følelser for øyeblikket. Grunnen til det er at jeg har etter mye feiling og slikt bestemt meg for en ting: jeg skal ikke pese og slite etter å absolutt bli kjent med damer eller tenke på å få meg en. Dere skjønner nemlig det at etter en del år (er 23 år nå) så fikk jeg nok og kanskje er det like greit. Mine venner peser hele tiden etter damer og slikt og jeg ble nok påvirket av dem. Nå har jeg gitt opp dette og trives egentlig som jeg har det nå. Har slettet alle profilene på nettet og diverse datingsider og bare slapper av.

Det er som om jeg straffer meg selv som "Nei, du skal ikke oppleve kjærligheten og det blir slik". Må innrømme at jeg liker å være på den sikre siden nå. Selv om det er å løpe fra et problem men likevel.

Har ingen jentevenner men hva så?

Driver og trener på sats og har på musikk så jeg slipper å snakke med noen eller kikke unødvendig på folk. Går med et stivt blikk og gjør kun det jeg skal gjøre. Deilig. Selvsagt hilser jeg på de jeg kjenner men det er også alt.

Må si at jeg føler at denne følelsen er merkelig.

Men hvem bryr seg?

Fortsetter under...

Gjest tjohooo
Skrevet

Det finnes faktisk et annet alternativ til å være desperat, enn å gå der med stivt blikk og gjøre kun det en skal gjøre.

Begge delene er svært lite attraktive.

Nyt livet istedet. Voks personlig. Det er attraktivt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...