Gjest iqdotten Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 tegnsettingen er annerledes, og de tre norske bokstavene er borte. Maa ha kommet bort i en knapp ellerno kanskje. Hvordan skrur jeg det av? 0 Siter
soleil Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Det der skjedde med meg en gang og det ble riktig igjen etter at jeg restartet pc'n. 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Se om du har en knapp nederst til høyre hvor det står EN. Den kan du trykke på og bytte til NO. Hvis ikke må du inn i kontrollpanel - regionale innstillinger eller hva det heter. 0 Siter
soleil Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Se om du har en knapp nederst til høyre hvor det står EN. Den kan du trykke på og bytte til NO. Hvis ikke må du inn i kontrollpanel - regionale innstillinger eller hva det heter. Den knappen er vel på "dataskjermen" for å si det på kjerring-språk. Ikke på tastaturet? Ikke langt fra der "klokka" ligger. Hehe 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Den knappen er vel på "dataskjermen" for å si det på kjerring-språk. Ikke på tastaturet? Ikke langt fra der "klokka" ligger. Hehe Nettopp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.