BettyBlue Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Fløten med sukker var i allefall godt. - (Belgiske jordbær smaker vann) 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Fløte og sukker er alltid godt. Det syntes i alle fall jeg da jeg var liten og spiste blåbær o.a. med fløte og sukker. Det som ble igjen til slutt, var best. Jordbær med melisdryss og litt sitron (som i Italia) er godt, det også. Det aller beste er bringebær med fløter og sukker! 0 Siter
Gjest usur Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Fløte er pjuk, vaniljesaus på oppskjærte jorcbær er mye bedre. Og da blir de ikke så sure heller 0 Siter
BettyBlue Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Skrevet 13. mai 2004 Fløte og sukker er alltid godt. Det syntes i alle fall jeg da jeg var liten og spiste blåbær o.a. med fløte og sukker. Det som ble igjen til slutt, var best. Jordbær med melisdryss og litt sitron (som i Italia) er godt, det også. Det aller beste er bringebær med fløter og sukker! Jaaaa...Villbringebær særlig! 0 Siter
BettyBlue Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Skrevet 13. mai 2004 Fløte er pjuk, vaniljesaus på oppskjærte jorcbær er mye bedre. Og da blir de ikke så sure heller Matfløte er ikke så fett, det bruker jeg. Vanlig fløte kan bli litt mektig. Skal prøve vaniljesaus en gang, men tror ikke det slår fløten! Og ja, jordbærene skal være oppskjært, slik at saften renner litt ut.... 0 Siter
amber sun Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Melis og fløte er toppers på. mmm... Og tilslutt har du en søtsøt masse med melisfløte, noe jeg fortsatt liker (og gjorde som liten). Litt barnslig må man kunne være av og til Men ingen slår norske jordbær. Forresten, husker da vi var på ferie i Australia for mange år siden, og fant _de_ flotte, kjempestore jordbærene. Vi kjøpte dem, og gledet oss til saftig dessert. Bærene smakte absolutt ingenting! Det var nedtur, det. 0 Siter
Zarine Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Kjøpte slike i dag eg også, men vi rakk ikkje ete dei. Blir i morra det da. Uansett, eg kjøpte dei for utsjånaden si skuld. Eg *veit* dei smaker vatn, og er førebudd så eg ikkje skal bli skuffa. Men sukker og fløte er jo godt ;-) 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Det er helt sant!!! Gleder meg til de norske kommer!!! 0 Siter
Gjest sådetså!!!! Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 -er helt klart i en klasse for seg selv!!! Ingen jordbær i dette land kan måle seg med de som har vokst der oppe. De er noe av det søteste en smaker iløpet av sommeren!!!! Synd de ikke selges her sør..... 0 Siter
Soria Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Fløte er pjuk, vaniljesaus på oppskjærte jorcbær er mye bedre. Og da blir de ikke så sure heller Fløtemelk er best. 0 Siter
Anki Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Smakte belgiske jordbær i dag, og de var bedre enn jeg fryktet Utenom det så liker jeg ikke fløte på jordbær .. Ja, liker ikke fløte i det hele tatt - til nød kan jeg spise bløtekake, men ... 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 -er helt klart i en klasse for seg selv!!! Ingen jordbær i dette land kan måle seg med de som har vokst der oppe. De er noe av det søteste en smaker iløpet av sommeren!!!! Synd de ikke selges her sør..... Det er aller aller best hvis de er nyplukket fra egen hage....mmmmm!!! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Jaaaa...Villbringebær særlig! Uten mark vel og merke... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Jordbær med balsamicoeddik og pepper (ja, faktisk!) er godt. Hilsen Jamie Oliver og underskrevet av meg 0 Siter
BettyBlue Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Skrevet 14. mai 2004 Uten mark vel og merke... Ok da. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Fløte er pjuk, vaniljesaus på oppskjærte jorcbær er mye bedre. Og da blir de ikke så sure heller Eggedosis på jordbær! mmm..... 0 Siter
morsan Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Norske er best, men jeg synes belgiske har kommet seg! Det var enda mindre smak før! ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Eggedosis på jordbær! mmm..... Det har jeg aldri prøvd! Og alt som ikke er prøvd, må prøves *Skriver opp eggedosis og jordbær på huskelappen et sted i hodet* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.