Gå til innhold

Mmm.....Belgiske jordbær med fløte og sukker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fløten med sukker var i allefall godt.

-

(Belgiske jordbær smaker vann)

Fortsetter under...

Gjest LucySky
Skrevet

Fløte og sukker er alltid godt. Det syntes i alle fall jeg da jeg var liten og spiste blåbær o.a. med fløte og sukker. Det som ble igjen til slutt, var best.

Jordbær med melisdryss og litt sitron (som i Italia) er godt, det også.

Det aller beste er bringebær med fløter og sukker!

Skrevet

Fløte er pjuk, vaniljesaus på oppskjærte jorcbær er mye bedre. Og da blir de ikke så sure heller

Skrevet

Fløte og sukker er alltid godt. Det syntes i alle fall jeg da jeg var liten og spiste blåbær o.a. med fløte og sukker. Det som ble igjen til slutt, var best.

Jordbær med melisdryss og litt sitron (som i Italia) er godt, det også.

Det aller beste er bringebær med fløter og sukker!

Jaaaa...Villbringebær særlig!

Skrevet

Fløte er pjuk, vaniljesaus på oppskjærte jorcbær er mye bedre. Og da blir de ikke så sure heller

Matfløte er ikke så fett, det bruker jeg. Vanlig fløte kan bli litt mektig.

Skal prøve vaniljesaus en gang, men tror ikke det slår fløten!

Og ja, jordbærene skal være oppskjært, slik at saften renner litt ut....

Skrevet

Melis og fløte er toppers på. mmm...

Og tilslutt har du en søtsøt masse med melisfløte, noe jeg fortsatt liker (og gjorde som liten). Litt barnslig må man kunne være av og til ;)

Men ingen slår norske jordbær.

Forresten, husker da vi var på ferie i Australia for mange år siden, og fant _de_ flotte, kjempestore jordbærene. Vi kjøpte dem, og gledet oss til saftig dessert.

Bærene smakte absolutt ingenting! Det var nedtur, det.

Annonse

Skrevet

Kjøpte slike i dag eg også, men vi rakk ikkje ete dei. Blir i morra det da. Uansett, eg kjøpte dei for utsjånaden si skuld. Eg *veit* dei smaker vatn, og er førebudd så eg ikkje skal bli skuffa. Men sukker og fløte er jo godt ;-)

Bente831365380491
Skrevet

Det er helt sant!!! Gleder meg til de norske kommer!!!

Gjest sådetså!!!!
Skrevet

-er helt klart i en klasse for seg selv!!! Ingen jordbær i dette land kan måle seg med de som har vokst der oppe. De er noe av det søteste en smaker iløpet av sommeren!!!! Synd de ikke selges her sør.....

Skrevet

Fløtemelk er best.

Skrevet

Smakte belgiske jordbær i dag, og de var bedre enn jeg fryktet ;) Utenom det så liker jeg ikke fløte på jordbær .. Ja, liker ikke fløte i det hele tatt - til nød kan jeg spise bløtekake, men ...

Bente831365380491
Skrevet

-er helt klart i en klasse for seg selv!!! Ingen jordbær i dette land kan måle seg med de som har vokst der oppe. De er noe av det søteste en smaker iløpet av sommeren!!!! Synd de ikke selges her sør.....

Det er aller aller best hvis de er nyplukket fra egen hage....mmmmm!!!

Gjest Daisy
Skrevet

Jaaaa...Villbringebær særlig!

Uten mark vel og merke...

Annonse

Gjest Daisy
Skrevet

Jordbær med balsamicoeddik og pepper (ja, faktisk!) er godt.

Hilsen Jamie Oliver og underskrevet av meg

Skrevet

Uten mark vel og merke...

Ok da.

Skrevet

Eggedosis på jordbær! mmm.....

Skrevet

Norske er best, men jeg synes belgiske har kommet seg! Det var enda mindre smak før! ;-)

Skrevet

Eggedosis på jordbær! mmm.....

Det har jeg aldri prøvd!

Og alt som ikke er prøvd, må prøves ;)

*Skriver opp eggedosis og jordbær på huskelappen et sted i hodet*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...