Gå til innhold

FU: Hva er det kuleste klesplagget du har?

Anbefalte innlegg

Gjest litt dirty
Skrevet

Den svarte lakkkjolen fra Orion!

Skrevet

En nyinnkjøpt sommertopp.

Masse rosa blomster på :)

Bortsett fra den har jeg nesten ingen kule klær :/ Bare sånn passe greie liksom. Kjedelig. Har lyst på ny klesstil!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har en råtøff bukse som jeg får lekker rumpe i..;)

Og så har jeg en kort svart topp fra london som jeg elsker!

Så har jeg ett supertøft belte og, og en kjole..

Hmm det ble fire, det ikke ett, som jeg på sånn i farten..

Er glad i mange av plaggene mine!:-)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Alle trusene jeg har.

papirtruser? .....det fantes faktisk engang, sånn til sommerbruk

Skrevet

5 på topp:

Et par jeans fra Oasis.

("jeans for Onassis"?)

En retro lyseblå + rød westernkjole med halterneck.

Nancy Sinatra-kjolen min, skreddersydd til meg. Grønn & hvit.

En sort 60-tallskjole med et knallgul felt under bysten.

En knallblå frakk med hvite sømmer og belte.

Skrevet

papirtruser? .....det fantes faktisk engang, sånn til sommerbruk

Solgte de ikke det på H&M i fjor eller året før der?

Gjest papirtiger
Skrevet

Solgte de ikke det på H&M i fjor eller året før der?

hehe, ja. Eller, det var vel ikke av papir. Men engangstruser..hva enn det måtte være.

Har hørt det finne spiselige truser også o_O

Skrevet

Det må være en sånn spesiell, litt speca topp, kjøpt på Infintity.

Litt dinglende stæsj, og litt spesielt stoff, usymmetrisk mønster på en måte. Den er litt kul. .)

Det klesplagget jeg bruker mest ,er nok den svarte skinnjakka. Den greier jeg meg ikke uten.

Skrevet

Den nyeste jeansen min i stripet dongeri som sitter som støpt på meg og en klassisk hvit topp som er 10 år gammel og uslitelig.

Gjest Daisy
Skrevet

Akkurat nå føles det som om jeg ikke har noe kult... :o(

Skrevet

5 på topp:

Et par jeans fra Oasis.

("jeans for Onassis"?)

En retro lyseblå + rød westernkjole med halterneck.

Nancy Sinatra-kjolen min, skreddersydd til meg. Grønn & hvit.

En sort 60-tallskjole med et knallgul felt under bysten.

En knallblå frakk med hvite sømmer og belte.

hvor får du tak i så rare klær?

Skrevet

tja.....

et XX som alle menn faller pladask for... (er dette MEG???)

et par sko som er råtøffe, selv om de til forveksling ligner sportssko, men det er de altså ikke...hehe...

en hvit topp jeg ikke har brukt siden ifjor sommer... tøff!

(egentlig er det sammensetning av klærne + tilbehør, og dagsformen, som avgjør om noe blir kult!)

Gjest Daisy
Skrevet

En nyinnkjøpt sommertopp.

Masse rosa blomster på :)

Bortsett fra den har jeg nesten ingen kule klær :/ Bare sånn passe greie liksom. Kjedelig. Har lyst på ny klesstil!

Skriv inn til KK...

Skrevet

hvor får du tak i så rare klær?

To av kjolene har jeg fått sydd. Det ene stoffet fant jeg på en antikvitetsbutikk i Arvika, og jeg tegnet den selv. (eller, designet den som det heter!)

Den andre kjolen så jeg avbildet i et gammelt ukeblad fra 60-tallet, og ba skreddern å finne passende stoff og sy den, med utmerket resultat.

Westernkjolen kjøpte jeg på Los Lobos på Grünerløkka.

Skrevet

To av kjolene har jeg fått sydd. Det ene stoffet fant jeg på en antikvitetsbutikk i Arvika, og jeg tegnet den selv. (eller, designet den som det heter!)

Den andre kjolen så jeg avbildet i et gammelt ukeblad fra 60-tallet, og ba skreddern å finne passende stoff og sy den, med utmerket resultat.

Westernkjolen kjøpte jeg på Los Lobos på Grünerløkka.

Du må kle sterke kontraster, og stort 'mønster'. Heliggris! Da kan du jo skikkelig boltre deg, det må jo være litt gøy. Kreativitet i hverdagen er både sunt og herlig!

vennlig hilsen

serendipity
Skrevet

En skikkelig gressgrønn slags dressjakke som er kort, men med belte i livet, store svarte knapper og svarte sømmer. Samt et ola skjørt..

Gjest Pricilla
Skrevet

Et ganske spesilet skjørt jeg kjøpte i fjor (altfor dyrt! men MÅTTE ha det) i lin.. Er hvitt, med noe beige, er sydd sammen noen trekanter på en måte.. er krøllete og går ut, rekker meg til midt på leggen - er ujevt (spisser) nederst, og en del av skjørtet er i beige stoff med bittesmå huller. Jævlig kult! ; ) klikka helt når sambis velva drinken i fanget mitt.. men det gikk heldigvis bra. Gleder meg til å ta det frem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...