Gå til innhold

FU: Hva er det kuleste klesplagget du har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To av kjolene har jeg fått sydd. Det ene stoffet fant jeg på en antikvitetsbutikk i Arvika, og jeg tegnet den selv. (eller, designet den som det heter!)

Den andre kjolen så jeg avbildet i et gammelt ukeblad fra 60-tallet, og ba skreddern å finne passende stoff og sy den, med utmerket resultat.

Westernkjolen kjøpte jeg på Los Lobos på Grünerløkka.

Hei!

Er ikke skredder dyrt?

Lever du av å designe klær

eller er det en hobby?

Hørtes ut som om klærene dine var knalltøffe!!!

Gjest nysgjerrigdamen
Skrevet

Kjole og diverse fra PB.

PB er hvafornoe?

Gjest nysgjerrigdamen
Skrevet

Playboy :-)

kjøper du klær derfra?? Det må være undertøy, det da?

Skrevet

kjøper du klær derfra?? Det må være undertøy, det da?

Ja undertøy også, og to kjoler, samt noen topper. Har bare bestillt en gang. Det er på en måte ingen fast vane jeg har :-)

Skrevet

Kult? Hm... Må vel være et svært kort miniskjørt jeg kjøpte for et par uker siden. Dessverre er det så kult at jeg må gå her hjemme med det, for å venne meg til det - før jeg tripper ut på gata med det.

Grunnen til at det er kult er at det er litt hippi/tidlig 70-talls, og det er ikke min stil ellers.

Vet ikke om jeg er kul nok til å bruke det på gata flere ganger, men på sammen med gode venner og dans mer privat er det flott :)

Skrevet

tja.....

et XX som alle menn faller pladask for... (er dette MEG???)

et par sko som er råtøffe, selv om de til forveksling ligner sportssko, men det er de altså ikke...hehe...

en hvit topp jeg ikke har brukt siden ifjor sommer... tøff!

(egentlig er det sammensetning av klærne + tilbehør, og dagsformen, som avgjør om noe blir kult!)

XX?

Skrevet

hehe, ja. Eller, det var vel ikke av papir. Men engangstruser..hva enn det måtte være.

Har hørt det finne spiselige truser også o_O

Det gjør det. Prata med ei for ikke så lenge siden. Hun søkte ny jobb som truseselger. Det viste seg etter en stund at det var sjokoladetruser... Hun takket nei.

Skrevet

Kult? Hm... Må vel være et svært kort miniskjørt jeg kjøpte for et par uker siden. Dessverre er det så kult at jeg må gå her hjemme med det, for å venne meg til det - før jeg tripper ut på gata med det.

Grunnen til at det er kult er at det er litt hippi/tidlig 70-talls, og det er ikke min stil ellers.

Vet ikke om jeg er kul nok til å bruke det på gata flere ganger, men på sammen med gode venner og dans mer privat er det flott :)

Det hørtes kjempekult ut! Skulle gjerne hatt et sånt skjørt :)

Skrevet

Det hørtes kjempekult ut! Skulle gjerne hatt et sånt skjørt :)

Baken blir faktisk ganske så snasen i miniskjørt har jeg funnet ut... :) Så, jeg kan definitivt anbefale et sådant et :)

Skrevet

Hei!

Er ikke skredder dyrt?

Lever du av å designe klær

eller er det en hobby?

Hørtes ut som om klærene dine var knalltøffe!!!

Tok faktisk med stoffet til Thailand og fikk kjolen skreddersydd der. Det er kort kjole med et relativt enkelt snitt, uten ermer, lett utringing og med en lomme på magen.

I Norge koster det jo en del mer når en skal få klær sydd, dessverre, men jeg kommer til å gjøre det, fordi jeg liker klær med litt personlig preg, som ikke alle andre har. Men jeg går i 'vanlige' klær for det meste altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...