Gå til innhold

Selvhjelp

girlunknown

Anbefalte innlegg

girlunknown

For et par dager siden startet jeg på en selvhjelps bok, den er for oss som har opplevd overgrep i barne og/eller ungdomsårene. Den første øvelsen er å skrive positive ting om deg selv, og å få dem du har nært deg som du er trygg på til å skrive noe positivt om deg. Jeg jobber fortsatt med å finne ut hva jeg kan skrive om meg selv der. Håper at boken kan være til hjelp for meg fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Jeg skjønner at det er en tøff oppgave. Det ville jeg synes.Beintøff.Jeg kjenner deg ikke så jeg kan dessverre ikke være den som skriver positive ord om deg.Men jeg vet at du har mange likevel.Kanskje jeg også skal prøve å finne noen positive sider ved meg selv.Tror jeg måttet startet med en ting i gangen og jobbet lenge med ordet- MEN.. Det er fryktelig trist at for så mange av oss er det så mye lettere å sette opp den motsatte listen. Men jeg har tro på det du gjør. Stå på videre.Vennlig hilsen bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timari

jeg som kjenner deg litt kan si at du er en usedvanlig flott jente. Du er reflektert med egne meninger. Du er oppdatert og har stor kunnskap om det meste. Du er flink til å lytte til andre og sette seg inn i deres situasjon. Du er med andre ord en menneskekjenner. Jeg tror nok folk flest føler seg avslappet i ditt selskap.

Hjelper dette litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gamlebarbie

Jeg skjønner at det er en tøff oppgave. Det ville jeg synes.Beintøff.Jeg kjenner deg ikke så jeg kan dessverre ikke være den som skriver positive ord om deg.Men jeg vet at du har mange likevel.Kanskje jeg også skal prøve å finne noen positive sider ved meg selv.Tror jeg måttet startet med en ting i gangen og jobbet lenge med ordet- MEN.. Det er fryktelig trist at for så mange av oss er det så mye lettere å sette opp den motsatte listen. Men jeg har tro på det du gjør. Stå på videre.Vennlig hilsen bugge

Heia, vennen.:-)

Nå har vi kjent hverandre lenge, og det vil jeg bare få sagt, DU ER TØFF, du er god, snill,en rose. Dette skal du klare. Masse positivt er det å si om deg.Ikke tenk på alt det negative jeg vet du tenker på. Det stemmer ikke.:-)

Du er bare toppers.:-)

Masse glad i deg.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Heia, vennen.:-)

Nå har vi kjent hverandre lenge, og det vil jeg bare få sagt, DU ER TØFF, du er god, snill,en rose. Dette skal du klare. Masse positivt er det å si om deg.Ikke tenk på alt det negative jeg vet du tenker på. Det stemmer ikke.:-)

Du er bare toppers.:-)

Masse glad i deg.:-)

Hei vennnen! Du har fortalt meg om den boken og syns du er en tøff jente :) Du er en kjempe snill og omsorgs full jente. og skal hjelpe andre og setter av tid til andre selv om du har en dårlig dag ..

Glad i deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...