Gå til innhold

17 Mai

Anbefalte innlegg

Gjest malun
Skrevet

Stå opp halv seks, ikle meg uniform. Dra til byen, spille i reveljen klokka sju. Samlet frokost for musikanter på hotell i byen. Skoletog klokka ni. Kjøre hjem i full fart, opp i kirka, spille (orgel) på gudstjenesten. Gå i det lokale skoletoget. Spise noe. Dra til byen igjen, spille i borgertoget. Reise hjem, spise, dusje, skifte til bunad. Spille (piano) på folkefesten i bygda.

DA er jeg utslitt når jeg kommer hjem....

Men det er sånn det skal være på 17. mai!

Vårlig hilsen fra

Det var litt av et program! Men så er du jo med på å skape 17.mai-stemning for andre hele dagen - så bra!

Gjest strandhai
Skrevet

Var ikke det jeg sikta til. Hadde du vært den jeg mistenkte deg for en stund, hadde du tatt den TVERT!

Tro du meg ;-)

Mistenkte meg for? oooh..spennende!;-) Kanskje jeg er den du tror, mulig jeg bare spilte dum.

Skrevet

Mistenkte meg for? oooh..spennende!;-) Kanskje jeg er den du tror, mulig jeg bare spilte dum.

Spørs om de opplysningene du har lagt ut om deg selv her, er riktige..?

Gjest strandhai
Skrevet

Spørs om de opplysningene du har lagt ut om deg selv her, er riktige..?

Alt jeg skriver her om meg selv, er riktig. Hvis du på bakgrunn av det, har skjønt hvem jeg er, så er det på tide å slækken litt med tanke på hvor mye om meg selv jeg faktisk skriver her....:P

Skrevet

Alt jeg skriver her om meg selv, er riktig. Hvis du på bakgrunn av det, har skjønt hvem jeg er, så er det på tide å slækken litt med tanke på hvor mye om meg selv jeg faktisk skriver her....:P

Kjære venn, du kan nok føle deg ganske så trygg!

Hadde du vært den jeg kanskje trodde, hadde du kommet opp med en helt annen definisjon på "WW"..

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...