Gå til innhold

Litt av en ferie! Jenta vil huske den for livet i hvert fall..

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=227336

Stakkars familie! For en tragedie! Når jeg får unger skal jeg holde dem i bånd...

tenker på niesa mi på fem år, så liten og godtroende, og intetanende om all faenskap og gale mennesker det finnes "der ute". Føler virkelig med dem...

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, huff, hvordan skal vi helbrede disse stakkars overgriperne, tro? Håper ikke han fikk altfor store traumer av å påføre dette barnet ubotelige skader.

La oss snarest finne overgriperen og gi ham asyl i Norge på humanitært grunnlag, med den nødvendige frigang som kan sikre oss en plass i historien som gode samaritanere.

Gjest Pricilla
Skrevet

Ja, huff, hvordan skal vi helbrede disse stakkars overgriperne, tro? Håper ikke han fikk altfor store traumer av å påføre dette barnet ubotelige skader.

La oss snarest finne overgriperen og gi ham asyl i Norge på humanitært grunnlag, med den nødvendige frigang som kan sikre oss en plass i historien som gode samaritanere.

???

Mente at jeg føler med familien da...

Skrevet

???

Han skjønte det - han svarte nok egentlig på ei i en annen tråd lenger ned......som mente det han gjentok her nå - ironisk. HUN mener det....

petter smart
Skrevet

Sannsynligheten for at barna dine blir misbrukt er veldig liten, mens sannsynligheten for at de blir skadelidende dersom du "har dem i bånd" er nærmere 100%.

En må nok gi ungene sine passe frihet, en kan uansett ikke passe på dem 100% hele tiden. Det skjer mye fælt i verden, men vi kan ikke slutte å leve av den grunn.

Skrevet

Sannsynlighet for at ungene dine skal bli misbrukt av en i din nærmeste omgangskrets eller familie er mye større enn at de skal bli voldtatt på gata.

Annonse

petter smart
Skrevet

Han skjønte det - han svarte nok egentlig på ei i en annen tråd lenger ned......som mente det han gjentok her nå - ironisk. HUN mener det....

Hvor er dette innlegget?

Skrevet

Hvor er dette innlegget?

Det het, "cold cas i går kveld" eller noe sånt :)

Skrevet

Det het, "cold cas i går kveld" eller noe sånt :)

Off topic, du fikk meg til å se på cold case du og det var jammen en bra og spennende serie. Takk :o)

Gjest Pricilla
Skrevet

Sannsynligheten for at barna dine blir misbrukt er veldig liten, mens sannsynligheten for at de blir skadelidende dersom du "har dem i bånd" er nærmere 100%.

En må nok gi ungene sine passe frihet, en kan uansett ikke passe på dem 100% hele tiden. Det skjer mye fælt i verden, men vi kan ikke slutte å leve av den grunn.

Nå må ikke du ta alt så bokstavlig da... Hade tatt seg ut.. rød kjole og rødt halsbånd : ) Men det er jo grusomt at man ikke ha øynene borte i 5 min. uten at noe sånt kan skje..

Gjest Pricilla
Skrevet

Off topic, du fikk meg til å se på cold case du og det var jammen en bra og spennende serie. Takk :o)

Fikk meg til å se det og! ; ) Var ikke like bra som CSI da, men det duger.... : )

Skrevet

???

Jeg vet det. Men noen individer her inne har vist seg å være mer opptatt av overgriperens rettigheter enn rettighetene og helbreden til de barna som daglig utsettes for slikt.

Sarkasmen og ironien var ikke rettet mot deg personlig.

Skrevet

Fikk meg til å se det og! ; ) Var ikke like bra som CSI da, men det duger.... : )

Ja, ikke sant.

Annonse

Gjest mor i juni
Skrevet

Sannsynlighet for at ungene dine skal bli misbrukt av en i din nærmeste omgangskrets eller familie er mye større enn at de skal bli voldtatt på gata.

*holder seg for ørene*

:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...