Gjest papirtiger Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Skulle gjerne banket opp reklameansvarlig hos Elkjøp, XXL, avis1, Biltema, Jernia og diverse andre. Det går knapt en dag uten at jeg kommer hjem og ser reklame utenfor døra. Drittlei av å bære det ned til resirkulering. Om jeg noengang får vite hvem som slipper inn disse idiotene..da..! Eller ugg, har de nøkler til bygårder..? Er det noe man kan gjøre for å ikke få denne reklamen? Har allerede reservert meg mot uadressert reklame. En ting er sikkert, jeg boikotter alle de butikkene som gir meg så mye ekstraarbeid. 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Kan man reservere seg mot uaddresert reklame da? Trodde det var bare addresert jeg. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Kan man reservere seg mot uaddresert reklame da? Trodde det var bare addresert jeg. Setter du et klistremerke med "uadressert reklame uønsket" på postkassa så slipper du det. Tror du får det gratis på grønnhverdag.no Fungerer desverre ikke på døra 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Setter du et klistremerke med "uadressert reklame uønsket" på postkassa så slipper du det. Tror du får det gratis på grønnhverdag.no Fungerer desverre ikke på døra Prøv å sette det på dørmatta da;o) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Kan desverre ikke svare på spørsmålet ditt om hvordan de kommer inn etc,men en annen ting er jo reklamen er livsfarlig..!:-o Hvor mange ganger har ikke jeg travlet ut og holdt på drepe meg fordi ett eller annet slomsete bud har lagt glatte reklamebrosjyrer på øverste trapppetrinn...Grrr! Når det er sagt er jeg så enkel at det morer meg å lese reklamen..Særlig sånne blodharry "se og kjøp" kataloger og sånn. Men disse mordforsøkene vil jeg gjerne ha meg frabedt... 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Setter du et klistremerke med "uadressert reklame uønsket" på postkassa så slipper du det. Tror du får det gratis på grønnhverdag.no Fungerer desverre ikke på døra du får det på posten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.