Gå til innhold

Arg, reklame på dørmatta

Anbefalte innlegg

Gjest papirtiger
Skrevet

Skulle gjerne banket opp reklameansvarlig hos Elkjøp, XXL, avis1, Biltema, Jernia og diverse andre.

Det går knapt en dag uten at jeg kommer hjem og ser reklame utenfor døra. Drittlei av å bære det ned til resirkulering. Om jeg noengang får vite hvem som slipper inn disse idiotene..da..! Eller ugg, har de nøkler til bygårder..?

Er det noe man kan gjøre for å ikke få denne reklamen? Har allerede reservert meg mot uadressert reklame.

En ting er sikkert, jeg boikotter alle de butikkene som gir meg så mye ekstraarbeid.

Fortsetter under...

Skrevet

Kan man reservere seg mot uaddresert reklame da?

Trodde det var bare addresert jeg.

Gjest papirtiger
Skrevet

Kan man reservere seg mot uaddresert reklame da?

Trodde det var bare addresert jeg.

Setter du et klistremerke med "uadressert reklame uønsket" på postkassa så slipper du det. Tror du får det gratis på grønnhverdag.no

Fungerer desverre ikke på døra :(

Skrevet

Setter du et klistremerke med "uadressert reklame uønsket" på postkassa så slipper du det. Tror du får det gratis på grønnhverdag.no

Prøv å sette det på dørmatta da;o)

laguna1365380434
Skrevet

Kan desverre ikke svare på spørsmålet ditt om hvordan de kommer inn etc,men en annen ting er jo reklamen er livsfarlig..!:-o

Hvor mange ganger har ikke jeg travlet ut og holdt på drepe meg fordi ett eller annet slomsete bud har lagt glatte reklamebrosjyrer på øverste trapppetrinn...Grrr!

Når det er sagt er jeg så enkel at det morer meg å lese reklamen..Særlig sånne blodharry "se og kjøp" kataloger og sånn. Men disse mordforsøkene vil jeg gjerne ha meg frabedt...;)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

du får det på posten

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...