Gå til innhold

Tips bryllupspresang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

En pen duk + servietter og lys i matchende farger.Pakket inn i cellofan og fine bånd også i matchende farger.

Pakk det sånn at det vises hva det er uten at de må ta av cellofanen.Tar seg veldig godt ut på gavebordet.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

En pen duk + servietter og lys i matchende farger.Pakket inn i cellofan og fine bånd også i matchende farger.

Pakk det sånn at det vises hva det er uten at de må ta av cellofanen.Tar seg veldig godt ut på gavebordet.

*lurer på om jeg bør gifte meg igjen*

Skrevet

Ja,jeg skulle ikke ha hatt noen problem med å finne ting jeg ønsker meg i allefall.

Huff,lenge til sølvbryllup også,har vært gift i "bare" 7 år.:o)

Skrevet

Eh.. nå leste jeg det sto "bør" i innlegget ditt.Hva mener du med det da?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Eh.. nå leste jeg det sto "bør" i innlegget ditt.Hva mener du med det da?

hehe.... hørtes jo veldig hyggelig ut med den der pakken, da?? Selv om jeg synes det er nok å ha vært gift én gang. Så jeg tror jeg står over.. får helle unnvære gaver.

Men jeg kna jo fylle et rundt tall, og håpe på det beste -- håpe noen er like flinke som deg til å finne på :)

Annonse

Skrevet

hehe.... hørtes jo veldig hyggelig ut med den der pakken, da?? Selv om jeg synes det er nok å ha vært gift én gang. Så jeg tror jeg står over.. får helle unnvære gaver.

Men jeg kna jo fylle et rundt tall, og håpe på det beste -- håpe noen er like flinke som deg til å finne på :)

Har jobbet i husflidsbutikk skjønner du.Har pakket inn noen pakker på den tiden jeg jobbet der ja.:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...