Lurveline Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 En pen duk + servietter og lys i matchende farger.Pakket inn i cellofan og fine bånd også i matchende farger. Pakk det sånn at det vises hva det er uten at de må ta av cellofanen.Tar seg veldig godt ut på gavebordet. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 En pen duk + servietter og lys i matchende farger.Pakket inn i cellofan og fine bånd også i matchende farger. Pakk det sånn at det vises hva det er uten at de må ta av cellofanen.Tar seg veldig godt ut på gavebordet. *lurer på om jeg bør gifte meg igjen* 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 *lurer på om jeg bør gifte meg igjen* Ja,jeg skulle ikke ha hatt noen problem med å finne ting jeg ønsker meg i allefall. Huff,lenge til sølvbryllup også,har vært gift i "bare" 7 år.) 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 *lurer på om jeg bør gifte meg igjen* Eh.. nå leste jeg det sto "bør" i innlegget ditt.Hva mener du med det da? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Eh.. nå leste jeg det sto "bør" i innlegget ditt.Hva mener du med det da? hehe.... hørtes jo veldig hyggelig ut med den der pakken, da?? Selv om jeg synes det er nok å ha vært gift én gang. Så jeg tror jeg står over.. får helle unnvære gaver. Men jeg kna jo fylle et rundt tall, og håpe på det beste -- håpe noen er like flinke som deg til å finne på 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 hehe.... hørtes jo veldig hyggelig ut med den der pakken, da?? Selv om jeg synes det er nok å ha vært gift én gang. Så jeg tror jeg står over.. får helle unnvære gaver. Men jeg kna jo fylle et rundt tall, og håpe på det beste -- håpe noen er like flinke som deg til å finne på Har jobbet i husflidsbutikk skjønner du.Har pakket inn noen pakker på den tiden jeg jobbet der ja.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.