Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn ca halvveis i Idol finale, så synes jeg Margaret er best.

Kjartan har vært favoritten min lenge, men det ser ut somm om at Margaret er best når det virkelig gjelder......

Fortsetter under...

Skrevet

Er litt usikker... Hørte ikke første sangen til noen av dem... Men syns ikke den "idol-sangen" var noe særlig, jeg... Kanskje jeg bare er litt sær...Kjartan er nettopp ferdig, da er det Margaret sin tur, og så er idol over for denne gang...

Skrevet

Er tvert imot, jeg, har hele tida heiet på Margaret - men i kveld synes jeg Kjartan var en hårsbredd bedre.

Skrevet

Hun sang den første låta veldig bra, men Alanis Morisette-sangen var ikke bra. Flere sure toner, og usikkerhet nå enkelte strofer.

Idol-låta sang hun kult, men misset på et par av de høye tonene. Det var synd.

Kjartans "Sorry seems to be..." var bare herlig å høre på. Helt kjempe.

Neste sang var også helt i samme gate, tenkte fortsatt at jeg ville høre en hel plate med han.

Idol-låta sang han gjennomført og bra, traff tonene og hørtes flott ut, syns jeg.

Margaret er kul på scenen, og har litt annerledes stil. Akkurat det er litt kult, syns jeg.

Kjartan synger alltid bra, og det er deilig å høre på. Vil alltid høre nok en sang når en er ferdig. Han storkoser seg på scenen, og er utrolig sjarmerende.

Nå har jeg akkurat brukt 50 kroner på nøyaktig 10 stemmer... (Det var jo finalen, måtte jo slå til litt...)

Skrevet

Margaret er den artisten som har mest særpreg, og kort og godt - Margaret er best! :-)

Gjest kjartan, ja?
Skrevet

Hun sang den første låta veldig bra, men Alanis Morisette-sangen var ikke bra. Flere sure toner, og usikkerhet nå enkelte strofer.

Idol-låta sang hun kult, men misset på et par av de høye tonene. Det var synd.

Kjartans "Sorry seems to be..." var bare herlig å høre på. Helt kjempe.

Neste sang var også helt i samme gate, tenkte fortsatt at jeg ville høre en hel plate med han.

Idol-låta sang han gjennomført og bra, traff tonene og hørtes flott ut, syns jeg.

Margaret er kul på scenen, og har litt annerledes stil. Akkurat det er litt kult, syns jeg.

Kjartan synger alltid bra, og det er deilig å høre på. Vil alltid høre nok en sang når en er ferdig. Han storkoser seg på scenen, og er utrolig sjarmerende.

Nå har jeg akkurat brukt 50 kroner på nøyaktig 10 stemmer... (Det var jo finalen, måtte jo slå til litt...)

Hvem stemte du på, da?

Annonse

Gjest Rusle
Skrevet

Margaret synger mer variert, men har litt for tunge sanger, kanskje særlig for en fjortis.

Skrevet

Hvem stemte du på, da?

Kjartan, såklart :)

Skrevet

Etter å ha hørt begge synge den siste sangen i oppsummeringen, heier jeg på Kjartan. Det blir nok ganske jevnt i kveld.

Var det noen som la merke til trampingen til Margaret? Hun så ut som en drillpike som øvde seg til 17. mai. *flirer*

Skrevet

Det er jeg absolutt ikke enig i. Synes Kjartan har vært desidert best i kveld.

Heia Kjartan!

Skrevet

Etter å ha hørt begge synge den siste sangen i oppsummeringen, heier jeg på Kjartan. Det blir nok ganske jevnt i kveld.

Var det noen som la merke til trampingen til Margaret? Hun så ut som en drillpike som øvde seg til 17. mai. *flirer*

Ja, jeg la merke til trampingen. :)

Kanskje hun faktisk øvde til 17.Mai. Det tar tid å være med i Idol, så da må man kombinere Idol finalen med øvelse til nasjonaldagen

Skrevet

Pokker også, rakk ikke opp på fjellet i tide, og nå styrer sambo med antenna, slik at det muligens går an å se avsteminingen. Høre lyden om ikke annet.

Var det bra folkens?

Annonse

Skrevet

Ja, jeg la merke til trampingen. :)

Kanskje hun faktisk øvde til 17.Mai. Det tar tid å være med i Idol, så da må man kombinere Idol finalen med øvelse til nasjonaldagen

Jupp, travle jenter slår to fluer i en smekk. :-)

Skrevet

Pokker også, rakk ikke opp på fjellet i tide, og nå styrer sambo med antenna, slik at det muligens går an å se avsteminingen. Høre lyden om ikke annet.

Var det bra folkens?

Har vært bedre.

Skrevet

Jupp, travle jenter slår to fluer i en smekk. :-)

Eller to fluer i et smekk.

;)

Skrevet

Eller to fluer i et smekk.

;)

Jeg har alltid sagt en. Ikke vær så pirkete, frøken. ;-p

Skrevet

Jeg har alltid sagt en. Ikke vær så pirkete, frøken. ;-p

Neida, men bare tenk over det!

Jeg sier selv To fluer i en smekk, men det er jo ikke det det er.

Skrevet

Neida, men bare tenk over det!

Jeg sier selv To fluer i en smekk, men det er jo ikke det det er.

Er jeg litt sløv i kveld? Man mener å slå to fluer samtidig, eller er det ikke snakk om fluer i det hele tatt...? Eh...? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...