Lorangemy Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Sånn ca halvveis i Idol finale, så synes jeg Margaret er best. Kjartan har vært favoritten min lenge, men det ser ut somm om at Margaret er best når det virkelig gjelder...... 0 Siter
Carina82 Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Er litt usikker... Hørte ikke første sangen til noen av dem... Men syns ikke den "idol-sangen" var noe særlig, jeg... Kanskje jeg bare er litt sær...Kjartan er nettopp ferdig, da er det Margaret sin tur, og så er idol over for denne gang... 0 Siter
muriel Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Er tvert imot, jeg, har hele tida heiet på Margaret - men i kveld synes jeg Kjartan var en hårsbredd bedre. 0 Siter
amber sun Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Hun sang den første låta veldig bra, men Alanis Morisette-sangen var ikke bra. Flere sure toner, og usikkerhet nå enkelte strofer. Idol-låta sang hun kult, men misset på et par av de høye tonene. Det var synd. Kjartans "Sorry seems to be..." var bare herlig å høre på. Helt kjempe. Neste sang var også helt i samme gate, tenkte fortsatt at jeg ville høre en hel plate med han. Idol-låta sang han gjennomført og bra, traff tonene og hørtes flott ut, syns jeg. Margaret er kul på scenen, og har litt annerledes stil. Akkurat det er litt kult, syns jeg. Kjartan synger alltid bra, og det er deilig å høre på. Vil alltid høre nok en sang når en er ferdig. Han storkoser seg på scenen, og er utrolig sjarmerende. Nå har jeg akkurat brukt 50 kroner på nøyaktig 10 stemmer... (Det var jo finalen, måtte jo slå til litt...) 0 Siter
Gemini Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Margaret er den artisten som har mest særpreg, og kort og godt - Margaret er best! :-) 0 Siter
Gjest kjartan, ja? Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Hun sang den første låta veldig bra, men Alanis Morisette-sangen var ikke bra. Flere sure toner, og usikkerhet nå enkelte strofer. Idol-låta sang hun kult, men misset på et par av de høye tonene. Det var synd. Kjartans "Sorry seems to be..." var bare herlig å høre på. Helt kjempe. Neste sang var også helt i samme gate, tenkte fortsatt at jeg ville høre en hel plate med han. Idol-låta sang han gjennomført og bra, traff tonene og hørtes flott ut, syns jeg. Margaret er kul på scenen, og har litt annerledes stil. Akkurat det er litt kult, syns jeg. Kjartan synger alltid bra, og det er deilig å høre på. Vil alltid høre nok en sang når en er ferdig. Han storkoser seg på scenen, og er utrolig sjarmerende. Nå har jeg akkurat brukt 50 kroner på nøyaktig 10 stemmer... (Det var jo finalen, måtte jo slå til litt...) Hvem stemte du på, da? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Margaret synger mer variert, men har litt for tunge sanger, kanskje særlig for en fjortis. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Etter å ha hørt begge synge den siste sangen i oppsummeringen, heier jeg på Kjartan. Det blir nok ganske jevnt i kveld. Var det noen som la merke til trampingen til Margaret? Hun så ut som en drillpike som øvde seg til 17. mai. *flirer* 0 Siter
Gjest Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Det er jeg absolutt ikke enig i. Synes Kjartan har vært desidert best i kveld. Heia Kjartan! 0 Siter
Lorangemy Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Skrevet 14. mai 2004 Etter å ha hørt begge synge den siste sangen i oppsummeringen, heier jeg på Kjartan. Det blir nok ganske jevnt i kveld. Var det noen som la merke til trampingen til Margaret? Hun så ut som en drillpike som øvde seg til 17. mai. *flirer* Ja, jeg la merke til trampingen. Kanskje hun faktisk øvde til 17.Mai. Det tar tid å være med i Idol, så da må man kombinere Idol finalen med øvelse til nasjonaldagen 0 Siter
shandy Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Pokker også, rakk ikke opp på fjellet i tide, og nå styrer sambo med antenna, slik at det muligens går an å se avsteminingen. Høre lyden om ikke annet. Var det bra folkens? 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Ja, jeg la merke til trampingen. Kanskje hun faktisk øvde til 17.Mai. Det tar tid å være med i Idol, så da må man kombinere Idol finalen med øvelse til nasjonaldagen Jupp, travle jenter slår to fluer i en smekk. :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Pokker også, rakk ikke opp på fjellet i tide, og nå styrer sambo med antenna, slik at det muligens går an å se avsteminingen. Høre lyden om ikke annet. Var det bra folkens? Har vært bedre. 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Jupp, travle jenter slår to fluer i en smekk. :-) Eller to fluer i et smekk. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Eller to fluer i et smekk. Jeg har alltid sagt en. Ikke vær så pirkete, frøken. ;-p 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Jeg har alltid sagt en. Ikke vær så pirkete, frøken. ;-p Neida, men bare tenk over det! Jeg sier selv To fluer i en smekk, men det er jo ikke det det er. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Neida, men bare tenk over det! Jeg sier selv To fluer i en smekk, men det er jo ikke det det er. Er jeg litt sløv i kveld? Man mener å slå to fluer samtidig, eller er det ikke snakk om fluer i det hele tatt...? Eh...? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.