Åsemor Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Er jeg litt sløv i kveld? Man mener å slå to fluer samtidig, eller er det ikke snakk om fluer i det hele tatt...? Eh...? :-) Joda. Men hva er "en smekk"? Det er en buksesmekk. Slår man fluene i buksesmekken? "Et smekk" er jo heller et slag, et raps. Og det er jo sånn man slår fluer... eller? Nei, nå ser jeg at det jeg kaller "et smekk" kan være både hankjønn og intetkjønn, så det er da også riktig å si "to fluer i en smekk". 0 Siter
muriel Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Sang ikke hun falskt da? Jo, det gjorde hun. Og det var synd, har veldig sans for henne - når hun er på sitt beste, vel og merke. (Men dessverre er hun litt ujevn, det går seg GARANTERT til med litt erfaring!) 0 Siter
Soria Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Joda. Men hva er "en smekk"? Det er en buksesmekk. Slår man fluene i buksesmekken? "Et smekk" er jo heller et slag, et raps. Og det er jo sånn man slår fluer... eller? Nei, nå ser jeg at det jeg kaller "et smekk" kan være både hankjønn og intetkjønn, så det er da også riktig å si "to fluer i en smekk". Har du ikke hørt om fluesmekker? 0 Siter
Gjest sussilo Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Er tvert imot, jeg, har hele tida heiet på Margaret - men i kveld synes jeg Kjartan var en hårsbredd bedre. han er jo så drrrrriiiiiiit kjeeeeedelig !! også velger han lette sanger som enhver tonsdøb klarer å synge reint (omtrent)... kanskje ikke taktisk smart av margaret å velge de låtene hun gjør, men mot har hun. og hun har særpreg og på det beste en stemme ingen kan måle seg med ! tragisk at treige-kjart vant !! dessuten - idol sangen passet ikke margaret i det hele tatt. det burde de tenkt på, gitt ! 0 Siter
muriel Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 han er jo så drrrrriiiiiiit kjeeeeedelig !! også velger han lette sanger som enhver tonsdøb klarer å synge reint (omtrent)... kanskje ikke taktisk smart av margaret å velge de låtene hun gjør, men mot har hun. og hun har særpreg og på det beste en stemme ingen kan måle seg med ! tragisk at treige-kjart vant !! dessuten - idol sangen passet ikke margaret i det hele tatt. det burde de tenkt på, gitt ! Idol-sangen var uansett en skuffende affære, hadde passet bedre i Melodi Grand Prix i kveld. Og som sagt: I går var Kjartan best - enkelt og greit. Han "leverte varene", for å bruke et forslitt dommeruttrykk. Margaret på sitt beste har både sjarm, stil og personlig uttrykk. Den jenta trenger du neppe bekymre deg for, vi får garantert høre mer fra den kanten ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.