Gå til innhold

yooohooouuuu!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

6

• mariaflyfly

3

• tonie

3

• Åsemor

2

Lips1365380508
Skrevet

:) :) :) :)

Ble SÅ glad :o) yeeeeey!!

Han fortjente det!!!

Skrevet

Ja, du skal ikke se bort fra at stemmene dine hjalp til! ;)

Han fortjente det virkelig!

Skrevet

:) :) :) :)

Ble SÅ glad :o) yeeeeey!!

Han fortjente det!!!

Gjorde han? Jeg synes han høres ut som en hvilken som helst boyband-sanger, jeg.

laguna1365380434
Skrevet

Holdt med Margareth jeg, så jeg ble litt skuffet..

Kjartan virker jo bare sååå kjedelig (og sjælgod!)

Synger kjedelig, ser kjedelig ut etc, etc..

Men rett skal være rett , Margareth sang jo faktisk ganske surt på de to siste sangene sine.

Men dæggern så mye mer sjarm og karisma hun har enn det der usympatiske Sandnes-mennesket!

Synes jeg.

Skrevet

Gjorde han? Jeg synes han høres ut som en hvilken som helst boyband-sanger, jeg.

Heeey, skjerpings. ;)

Skrevet

Men rett skal være rett , Margareth sang jo faktisk ganske surt på de to siste sangene sine.

Men dæggern så mye mer sjarm og karisma hun har enn det der usympatiske Sandnes-mennesket!

Synes jeg.

Skjerpings, skjerpings!

Kjartan har sjarm i bøtter og spenn!

Skrevet

Synes jeg.

Bøtter og spann, mener jeg. *kremt*

laguna1365380434
Skrevet

Bøtter og spann, mener jeg. *kremt*

:-)

Spenn har han sikkert..Bøttevis med sjarm får jeg derimot ikke øye på.. Synes han virker sjælgod på den feile måten, men altså mest av alt gørrtreig.. Ikke noe shwung og egenart..;)

Skrevet

Heeey, skjerpings. ;)

Vel, jeg ser jo at mange mener han er god, så det er muligens smaken min det er noe i veien med.

Menne, hva mener vi om kjolen til den høye programlederen som jeg aldri husker navnet på? DEN kan vi vel enes om at var grusom? Ja?

Gjest idolfan
Skrevet

Absolutt den beste som kunne vinne, Kjartan er kjempegod!!!!! Var litt skeptisk siden de fleste utstemminger har vært litt urettferdige...

Men nå er jeg fornøyd!!!!!!

Skrevet

Vel, jeg ser jo at mange mener han er god, så det er muligens smaken min det er noe i veien med.

Menne, hva mener vi om kjolen til den høye programlederen som jeg aldri husker navnet på? DEN kan vi vel enes om at var grusom? Ja?

Ingrid Gjessing?

Joda, der er jeg enig. Den var grusom.

:)

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Ja, du skal ikke se bort fra at stemmene dine hjalp til! ;)

Han fortjente det virkelig!

Han er jo kjempesjarmerende! Han var best av de to.

Skrevet

Den kjolen var aldeles grusom. Og ved siden av hun andre programlederen som aldri jeg husker navnet på så hun smellfeit ut. Hun er da ikke SÅ stor til vanlig.

Så nettopp at de intervjuet henne før sending, hvor hun sier at hun aldri har vært så fornøyd med en kjole før som hun var i kveld. (Tror det var det hun sa, det er begrenset hvor mye jeg får med meg når jeg leser på dol og hører på musikk samtidig.)

Skrevet

Den kjolen var aldeles grusom. Og ved siden av hun andre programlederen som aldri jeg husker navnet på så hun smellfeit ut. Hun er da ikke SÅ stor til vanlig.

Så nettopp at de intervjuet henne før sending, hvor hun sier at hun aldri har vært så fornøyd med en kjole før som hun var i kveld. (Tror det var det hun sa, det er begrenset hvor mye jeg får med meg når jeg leser på dol og hører på musikk samtidig.)

Jeg så også det intervjuet. De som har foreslått den kjolen der for henne burde sparkes fra stylistteamet på dagen! Hun så ut som ei tønne som var dekorert med avdanka julestjerner, stakkar. Det er det verste jeg har sett siden Kjersti Elvik i Gullruten.

Skrevet

JAAAAAA :-))))

Fikk jammen sett slutten gitt, og Kjartan var best igjen. Det har han vært hele tiden også, og vært min favoritt. Dette var gøy.

Gleder meg til en cd med han ja :-)

Rakk jammen å stemme på hver vår mobil ca. 20 ganger tilsammen på han også.

Jippi!!!!

Skrevet

JAAAAAA :-))))

Fikk jammen sett slutten gitt, og Kjartan var best igjen. Det har han vært hele tiden også, og vært min favoritt. Dette var gøy.

Gleder meg til en cd med han ja :-)

Rakk jammen å stemme på hver vår mobil ca. 20 ganger tilsammen på han også.

Jippi!!!!

Den cd'en skal ihvertfall jeg kjøpe! :)

Skrevet

Synes jeg.

Enig laguna!

Tror nok vi får høre mer til Margaret allikevel jeg :-)

Skrevet

Jeg så også det intervjuet. De som har foreslått den kjolen der for henne burde sparkes fra stylistteamet på dagen! Hun så ut som ei tønne som var dekorert med avdanka julestjerner, stakkar. Det er det verste jeg har sett siden Kjersti Elvik i Gullruten.

"ei tønne som var dekorert med avdanka julestjerner"

Der sa du det!

*nikker*

Gjest talentløst
Skrevet

Ikke rart fjortisene stemmer på han når han bare velger enkle låter. Margaret hadde fortjent å vinne fordi hun har tæl og tør å velge låter som krever litt talent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...