Gå til innhold

yooohooouuuu!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte bare på at det skulle ha vært Maria som hadde stått der.

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

6

• mariaflyfly

3

• tonie

3

• Åsemor

2

Gjest mor i juni
Skrevet

Ja, det tenkte jeg meg jo. Som Anneli Drecker sa - Jenter pleier å ha dårlige odds i slike konkurranser.

Det er fjortisbertene som bruker penger på dette, og de stemmer på "den kjekke gutten".

Utvilsomt. :-)

Gjest mor i juni
Skrevet

Ikke rart fjortisene stemmer på han når han bare velger enkle låter. Margaret hadde fortjent å vinne fordi hun har tæl og tør å velge låter som krever litt talent.

Smart trekk med låtene ja. Dessverre var ikke Margareth like beregnende.

Skrevet

Ja, det tenkte jeg meg jo. Som Anneli Drecker sa - Jenter pleier å ha dårlige odds i slike konkurranser.

Det er fjortisbertene som bruker penger på dette, og de stemmer på "den kjekke gutten".

Utvilsomt. :-)

Fjortisberte på 34 melder seg ;-)

Gjest mor i juni
Skrevet

Fjortisberte på 34 melder seg ;-)

Men jeg stemte på Margareth, så vi utligner hverandre. Resten skyldes fjortisbertene. *overbevist* :-)

Skrevet

Men jeg stemte på Margareth, så vi utligner hverandre. Resten skyldes fjortisbertene. *overbevist* :-)

HAr jo forsåvidt gått siden jeg var 16 og ventet på "den voksne" følelsen

*knis, fnis*

Annonse

Skrevet

Ikke rart fjortisene stemmer på han når han bare velger enkle låter. Margaret hadde fortjent å vinne fordi hun har tæl og tør å velge låter som krever litt talent.

Så du mener at Spin doctors var enkel å synge, samt Robbie Williamds f.eks?

Eller "I dont want to miss a thing" med Aerosmith - skal noe til bare å tørre å synge en sang av Steve Taylor. Dette gjorde han med glans.

Mange av disse sangene, krever at man er rimelig god til å synge, for at det i det hele tatt skal høres bra ut.

Det høres lett ut, når man er bra til å synge, men krever kanskje mer en enkelte lyttere forstår.

Kjartan er bra jamt over, og beherker det meste. OG sist, men ikke minst - han er avslappende og behagelig å høre på.

Gjest Rusle
Skrevet

Det er jeg enig med deg i. Margaret har mer varierte sanger og synger også sanger som er krevende. Slik sett, så er hun tøffere.

Gjest Rusle
Skrevet

En ting som Kjartan har som ikke Margaret har like mye av og det er utstråling.

Skrevet

Det var bra. Han har vært favoritten min hele veien :)

Gjest Daisy
Skrevet

Men smart av Kjartan da tydeligvis ;o)

Gjest Daisy
Skrevet

:-)

Spenn har han sikkert..Bøttevis med sjarm får jeg derimot ikke øye på.. Synes han virker sjælgod på den feile måten, men altså mest av alt gørrtreig.. Ikke noe shwung og egenart..;)

Jeg synes HUN virker selvgod på den feile måten. Liker ikke henne...

mariaflyfly
Skrevet

Vel, jeg ser jo at mange mener han er god, så det er muligens smaken min det er noe i veien med.

Menne, hva mener vi om kjolen til den høye programlederen som jeg aldri husker navnet på? DEN kan vi vel enes om at var grusom? Ja?

:-)

Kjolen var redselsfull. Men jeg synes de fleste kjolene hun har hatt på seg ikke har vært spesielt fine heller.

Annonse

mariaflyfly
Skrevet

Jeg synes faktisk han var bedre enn Margaret i dag, selv om hun har vært min favoritt hele tida.

Han synger fint, men ganske kjedelig.Og jeg tror ikke han blir noen ny Kurt Nilsen.

Gjest papirtiger
Skrevet

Hehe, tror det virker som om Margareth valgte vanskelige låter fordi hun ikke klarte å synge de...

Alanis Morisette sangen i går var bare pinlig!

Skrevet

Hehe....mannen min ga 32 stemmer på ham ;o)

Så det var nok ikke bare småbertene som stemte på han ; som jeg leste lengre nede her...

serendipity
Skrevet

Jeg syntes Margaret var klart best på de to første låtene. Men den siste låten var Kjartan best. (og låten egner seg definitivt mer for han enn Margaret)

Skrevet

Valgte å følge rådet ditt fra forrige uke og sendte inn stemmer til Kjartan jeg også. Bare så ikke Maggie skulle vinne...huff!

Skrevet

Hjelper jo ikke det når velger så vanskelige sanger at hun ikke klarer å synge dem!

Skrevet

Hjelper jo ikke det når velger så vanskelige sanger at hun ikke klarer å synge dem!

feig? jeg synes kjartan sang siste sangen best av de to...da stilte de jo likt!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...