Gå til innhold

yooohooouuuu!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest malun
Skrevet

Ja, og jeg må bare krype til korset og innrømme at det var velfortjent. Han sang absolutt best.

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

6

• mariaflyfly

3

• tonie

3

• Åsemor

2

Skrevet

Jeg synes faktisk han var bedre enn Margaret i dag, selv om hun har vært min favoritt hele tida.

Han synger fint, men ganske kjedelig.Og jeg tror ikke han blir noen ny Kurt Nilsen.

Nei,han blir en Kjartan Salvesen;o)

Gjest mor i juni
Skrevet

Så du mener at Spin doctors var enkel å synge, samt Robbie Williamds f.eks?

Eller "I dont want to miss a thing" med Aerosmith - skal noe til bare å tørre å synge en sang av Steve Taylor. Dette gjorde han med glans.

Mange av disse sangene, krever at man er rimelig god til å synge, for at det i det hele tatt skal høres bra ut.

Det høres lett ut, når man er bra til å synge, men krever kanskje mer en enkelte lyttere forstår.

Kjartan er bra jamt over, og beherker det meste. OG sist, men ikke minst - han er avslappende og behagelig å høre på.

... bortsett fra Spin Doctors' Two Princes, som dommerne bestemte at han skulle synge.

Skrevet

feig? jeg synes kjartan sang siste sangen best av de to...da stilte de jo likt!!!!!

Hvorfor sendte du denne til meg?

Gjest Big Mac
Skrevet

Kjartan vant, ja. Og han imponerte, er utrolig sikker i alt han gjør, mestrer stemme og frasering feilfritt. Han har kanskje ikke samme stemmeprakt som Kurt, men har en mye bedre sceneopptreden. Han virker også kjempesympatisk og veldig flink til å snakke for seg.

Men jeg tipper tiden framover kommer til å bli en liten nedtur. "Alle" sammenligner med Kurt, men denne gangen blir det vel neppe en world-idol-konkurranse engang.

Og det blir ikke lettere med den pregløse espen-lind-låten han må kjøre som singel. Den passet faktisk stemmen til Margaret bedre. Ja, hun slet litt med å komme opp, men det hadde man fikset i et studio.

Margaret gjorde en kjempejobb med come together, veldig veldig imponerende, på tross av en kjole som hadde sett adskillig bedre ut på en sliten 35-åring. Alanis-låten lever nok litt på teksten, og var det neppe noen som fikk med seg i går, så det var ikke noe sjakktrekk. Men på tross av dette, og at Kjartan egentlig var best, så er det Margaret jeg har lyst å se igjen. (Det gjør jo heller ikke noe at hun faktisk er ganske så tiltrekkende.... ;)

Gjest sussilo
Skrevet

feig? jeg synes kjartan sang siste sangen best av de to...da stilte de jo likt!!!!!

De stilte jo ikke likt, akkurat, da. Den sangen var det jo ingen av dem som hadde valgt, men plateselskapet eller noe sånt, og den passet definitivt best til Kjartans stemme. Med andre ord: Blodig urettferdig !!

Margaret velger mest spenstig, og synger best på sitt beste ! Kjartan er middelmådig hele veien, safe sanger, safe stemme. Men han synger aldri surt - det skal han ha.

Kunne aldri gått på konsert med Kjartan ! Margaret derimot - spesielt om et par tre år når hun har funnet seg selv og blitt tryggere !

Annonse

mariaflyfly
Skrevet

Så du mener at Spin doctors var enkel å synge, samt Robbie Williamds f.eks?

Eller "I dont want to miss a thing" med Aerosmith - skal noe til bare å tørre å synge en sang av Steve Taylor. Dette gjorde han med glans.

Mange av disse sangene, krever at man er rimelig god til å synge, for at det i det hele tatt skal høres bra ut.

Det høres lett ut, når man er bra til å synge, men krever kanskje mer en enkelte lyttere forstår.

Kjartan er bra jamt over, og beherker det meste. OG sist, men ikke minst - han er avslappende og behagelig å høre på.

Jeg har ikke vært noen Kjartan-fan i det hele tatt, men må innrømme at Spin Doctors låta var noe av det beste jeg har hørt gjennom hele programmet.

Skrevet

Ja, det tenkte jeg meg jo. Som Anneli Drecker sa - Jenter pleier å ha dårlige odds i slike konkurranser.

Det er fjortisbertene som bruker penger på dette, og de stemmer på "den kjekke gutten".

Utvilsomt. :-)

"kjekk"??

Men fra vår familie ble det også kun stemmer på Kjartan, og det var først og fremst etter ønske fra en gutt på 7 år! :-)

Men mor var forsåvidt enig, da, selv om jeg liker Margaret veldig godt.

Skrevet

Huff...

Synes han er gørr kjedelig, og rimelig sjarmløs. Men selve vinnersangen passet bedre for han, enn for Margareth. Dessverre.

Men han vil ALDRI bli noe Idol for meg, det er helt sikkert!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...