Gjest dame_i_oslo Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Tenker da selvfølgelig på Danmarks nye kronprinsesse, Mary! Litt annet kaliber enn vår kronprinsesse, gitt!! Det er jo sånn et Dronningemne SKAl være!!!! 0 Siter
serendipity Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Men om ikke annet så var kjolen til Mette-Marit langt finere, selv om hun har en litt lut holdning. 0 Siter
Gjest stoiker Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Jeg så bare litt av vielsen, jeg. Allerede da de bare satt der og satt der og satt der, uten et smil, helt alvorlige, så rett fram og ventet mens noe langdrygt ble spilt før de fikk gi hverandre sitt ja...tenkte jeg at gudskjelov! at ikke vårt kongehus tar seg selv og livet like alvorlig! Det var sannelig ikke lett å vite om de var i begravelse eller bryllup, de to. Eller om hun og han var tvunget til alters eller ikke, så alvorlig var det hele. Så tenkte jeg at det er jo enda godt han har funnet ei som kan være like alvorlig i det offentlige rom som ham selv. Og det er kanskje ikke rart han må avreagere med raske biler om han må være så fattet utad ellers! Men så er det vel kanskje at jeg er såpass vanlig at jeg setter pris på å bli representert av et folkelig kongehus som vårt norske! Og jeg gleder meg til å se dem på mandag, selv om det bare blir på tv, så travel som dagen er, rekker jeg ikke toget denne gang! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Ja, Mary er en nydelig kvinne, og av en helt annet kaliber enn denne usjarmerende halvnarkisen fra sørlandet som til og med får hennes far - og det sier litt - til å framstå som sjarmtrollet i familien. 0 Siter
lurulf Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Jeg er stolt av vårt eget dronning emne jeg. Ikke rart at hun hadde et voldsomt ungdoms-opprør med den faren! Mette-Marit har klart å legge forsiden bak seg og gjør en veldig god figur. Jeg ønsker ikke å bytte med det danske kongehus. Riktignok er dronning Margrethe fenomenal, men svært pinlig med den sutrete gemalen hennes som det verserer diverse homo-rykter om. Nei, takke meg til våre egne!! 0 Siter
serendipity Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Jeg er stolt av vårt eget dronning emne jeg. Ikke rart at hun hadde et voldsomt ungdoms-opprør med den faren! Mette-Marit har klart å legge forsiden bak seg og gjør en veldig god figur. Jeg ønsker ikke å bytte med det danske kongehus. Riktignok er dronning Margrethe fenomenal, men svært pinlig med den sutrete gemalen hennes som det verserer diverse homo-rykter om. Nei, takke meg til våre egne!! Legge forsiden bak seg? Så foran er nå bak ;-) he he.. 0 Siter
Gjest dame_i_oslo Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Jeg er stolt av vårt eget dronning emne jeg. Ikke rart at hun hadde et voldsomt ungdoms-opprør med den faren! Mette-Marit har klart å legge forsiden bak seg og gjør en veldig god figur. Jeg ønsker ikke å bytte med det danske kongehus. Riktignok er dronning Margrethe fenomenal, men svært pinlig med den sutrete gemalen hennes som det verserer diverse homo-rykter om. Nei, takke meg til våre egne!! Ja, ja. Fint at noen er stolte av Mette Marit også da...ser ikke helt hvordan det kan være mulig men.. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Ja, Mary er en nydelig kvinne, og av en helt annet kaliber enn denne usjarmerende halvnarkisen fra sørlandet som til og med får hennes far - og det sier litt - til å framstå som sjarmtrollet i familien. Greit at hun har holdt på med narko, men det har mest sannsynlig ikke skadet andre enn henne selv. Når det gjelder faren så er jo han tidligere voldsdømt, to ganger også hvis jeg ikke tar feil. Likevel prøver han å fremstå (og dette underbygges selvsagt av Se&Hør) som den snille og uskyldig utstøtte bestefaren. :-P 0 Siter
meg_liksom Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Men om ikke annet så var kjolen til Mette-Marit langt finere, selv om hun har en litt lut holdning. Helt enig. Kjolen til Mary var fin, men ikke flott. Det var noe som var feil. Fikk følelsen av epokeblanding. Noe stemte iallfall ikke. 0 Siter
Gjest dah! Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Jeg så bare litt av vielsen, jeg. Allerede da de bare satt der og satt der og satt der, uten et smil, helt alvorlige, så rett fram og ventet mens noe langdrygt ble spilt før de fikk gi hverandre sitt ja...tenkte jeg at gudskjelov! at ikke vårt kongehus tar seg selv og livet like alvorlig! Det var sannelig ikke lett å vite om de var i begravelse eller bryllup, de to. Eller om hun og han var tvunget til alters eller ikke, så alvorlig var det hele. Så tenkte jeg at det er jo enda godt han har funnet ei som kan være like alvorlig i det offentlige rom som ham selv. Og det er kanskje ikke rart han må avreagere med raske biler om han må være så fattet utad ellers! Men så er det vel kanskje at jeg er såpass vanlig at jeg setter pris på å bli representert av et folkelig kongehus som vårt norske! Og jeg gleder meg til å se dem på mandag, selv om det bare blir på tv, så travel som dagen er, rekker jeg ikke toget denne gang! Hvorfor i all verden skal man ha et kongehus da? Hvis man ikke ser forskjell på folk i gata og på slottet? Dessuten tror jeg brudeparet i går var preget av stundens alvor og musikken var jo flott! 0 Siter
serendipity Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Helt enig. Kjolen til Mary var fin, men ikke flott. Det var noe som var feil. Fikk følelsen av epokeblanding. Noe stemte iallfall ikke. Og de øredobbene passet overhodet ikke til. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Danmarks dronningemne er noe annet enn MM, ja. MM ville ikke ha blitt godtatt som kronprinsesse i Danmark, i følge noen i det danske hoffet. 0 Siter
meg_liksom Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Og de øredobbene passet overhodet ikke til. Enig, det er for mye. Og når hun har den kalott-dingsen på hodet (som virkelig var fæl og ødela mye!) hadde hun ikke trengt noe i ørene. Det hadde vært bedre med et tynt halskjede tror jeg. Og vekk med hodeplagget. Da hadde ting blitt MYE bedre!!! 0 Siter
Gjest dame_i_oslo Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Men om ikke annet så var kjolen til Mette-Marit langt finere, selv om hun har en litt lut holdning. Det synes jeg absolutt ikke! Mary´s var langt mer elegant og stilfull. Og så DET sløret da!! Sukk.. 0 Siter
Lurveline Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Jeg er stolt av vårt eget dronning emne jeg. Ikke rart at hun hadde et voldsomt ungdoms-opprør med den faren! Mette-Marit har klart å legge forsiden bak seg og gjør en veldig god figur. Jeg ønsker ikke å bytte med det danske kongehus. Riktignok er dronning Margrethe fenomenal, men svært pinlig med den sutrete gemalen hennes som det verserer diverse homo-rykter om. Nei, takke meg til våre egne!! Ja man gjør en veldig god figur,når man legger forsiden bak seg;o) 0 Siter
serendipity Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Enig, det er for mye. Og når hun har den kalott-dingsen på hodet (som virkelig var fæl og ødela mye!) hadde hun ikke trengt noe i ørene. Det hadde vært bedre med et tynt halskjede tror jeg. Og vekk med hodeplagget. Da hadde ting blitt MYE bedre!!! Ja, det ene slo ihjel det andre. 0 Siter
serendipity Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Det synes jeg absolutt ikke! Mary´s var langt mer elegant og stilfull. Og så DET sløret da!! Sukk.. Jeg sytnes det ene slo det andre ihjel. Sløret, lange tykke øredobber alt for mange detaljer på kjolen. 0 Siter
meg_liksom Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Ja, det ene slo ihjel det andre. Hun skulle bedt oss om moteråd! :-D 0 Siter
serendipity Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Hun skulle bedt oss om moteråd! :-D Nemlig :-) !!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.