Gå til innhold

Det var noe annet enn Mette Marit, ja!

Anbefalte innlegg

gardina1365380627
Skrevet

Nemlig :-) !!!

mette marit sin kjole var flott,mye bedre enn mary sin,den var litt kjedelig.

Fortsetter under...

Gjest dame_i_oslo
Skrevet

Hun virket veldig kjedelig.

På hvilken måte?

Skrevet

Jeg sytnes det ene slo det andre ihjel. Sløret, lange tykke øredobber alt for mange detaljer på kjolen.

Å kjære vene. Det var jo en så enkel kjole! -da kan man absolutt ha flott slør og øredobber i tillegg. Tpisk kjedelige, trauste nordmenn....ikke rart de fleste ser anonyme og kjedelige ut på gata!

Skrevet

Enig, det er for mye. Og når hun har den kalott-dingsen på hodet (som virkelig var fæl og ødela mye!) hadde hun ikke trengt noe i ørene. Det hadde vært bedre med et tynt halskjede tror jeg. Og vekk med hodeplagget. Da hadde ting blitt MYE bedre!!!

Du har stilen i orden skjønner jeg..

Gjest dame_i_oslo
Skrevet

Hun skulle bedt oss om moteråd! :-D

Skulle likt å se resultatet av det, ja.. Skulle veldig gjerne sett deg som brud også (hvis du har vært brud da vel og merke).

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Hun virket veldig kjedelig.

Ned med monarkiet!

Annonse

Skrevet

bryllypet i går, var stivt og kjedelig. Men har ikke hørt noen av talene da. Men det norske virket langt mer ekte.

Skrevet

Ja, Mary er en nydelig kvinne, og av en helt annet kaliber enn denne usjarmerende halvnarkisen fra sørlandet som til og med får hennes far - og det sier litt - til å framstå som sjarmtrollet i familien.

Helt enig med deg. Veldig bra skrevet, og formuler.

:-)

Skrevet

mette marit sin kjole var flott,mye bedre enn mary sin,den var litt kjedelig.

Kjolen har igrunn svært lite å si. Det er det som er inni som teller.

Det blir litt sånn Otto Jespersen, forskejellen er at jeg snakker om Mette Marit. "Det blir ikke konfekt av hundedritt, selv om man pakker det inn i silkepapir.

Skjønner.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg er stolt av vårt eget dronning emne jeg.

Ikke rart at hun hadde et voldsomt ungdoms-opprør med den faren!

Mette-Marit har klart å legge forsiden bak seg og gjør en veldig god figur.

Jeg ønsker ikke å bytte med det danske kongehus. Riktignok er dronning Margrethe fenomenal, men svært pinlig med den sutrete gemalen hennes som det verserer diverse homo-rykter om. Nei, takke meg til våre egne!!

Du snakker som om du vet alt om henne, hennes oppvekst og far... det er jo feil.

Gjest Daisy
Skrevet

Kjolen har igrunn svært lite å si. Det er det som er inni som teller.

Det blir litt sånn Otto Jespersen, forskejellen er at jeg snakker om Mette Marit. "Det blir ikke konfekt av hundedritt, selv om man pakker det inn i silkepapir.

Skjønner.

Helt riktig! Mette-Marit vil aldri bli konfekt.

Pappa Bjørn
Skrevet

Hyggelig med en brud som hadde brudebukett i alle fall. Mette-Marits forsøk på ny trend innenfor dette med å bytte ut blomstene med en vregnt katt var vel ikke noe for andre å etterligne....

Gjest raisin
Skrevet

Helt enig! Danmark har Alexandra og Mary, mens vi har Mette-Marit og Ari Behn. Stiller ikke helt i samme klasse;-)

Mette Marit og sultne Håkon

Annonse

Gjest raisin
Skrevet

Helt riktig! Mette-Marit vil aldri bli konfekt.

Håper Mette-Marit holder seg unna DOL;-)

Gjest Daisy
Skrevet

Håper Mette-Marit holder seg unna DOL;-)

Ja, hvem vet. Hun er jo tross alt bare et menneske. Men jeg står for det jeg sier ;o)

Gjest vrengt
Skrevet

Jeg er stolt av vårt eget dronning emne jeg.

Ikke rart at hun hadde et voldsomt ungdoms-opprør med den faren!

Mette-Marit har klart å legge forsiden bak seg og gjør en veldig god figur.

Jeg ønsker ikke å bytte med det danske kongehus. Riktignok er dronning Margrethe fenomenal, men svært pinlig med den sutrete gemalen hennes som det verserer diverse homo-rykter om. Nei, takke meg til våre egne!!

Akk ja, av og til kunne jeg også tenkt meg å legge forsiden bak.

Skrevet

Å kjære vene. Det var jo en så enkel kjole! -da kan man absolutt ha flott slør og øredobber i tillegg. Tpisk kjedelige, trauste nordmenn....ikke rart de fleste ser anonyme og kjedelige ut på gata!

men så gørrkjedelig midtskill, da!

Skrevet

På hvilken måte?

Selv om ikke MM er noe drømmeemne, så synes jeg at Mary virker kjedelig og tilknappet, og de såkalte smilene virker påttat og kunstige.

Mulig hun bare har sånn munn, men jeg synes hun kunne strålt litt mer.

Og ikke bare under bryllupet, men generelt!

serendipity
Skrevet

Selvfølgelig kan man det, men da må det passe sammen og være pent... Er ganske sikker på at vi får se en nydelig kommende spansk kronprinsesse til helgen. Som sikkert ikke har spart på tilbehøret (sammenlignet med M-M altså)

Skrevet

men så gørrkjedelig midtskill, da!

Jeg så bare et par minutter av sendingen, men syntes så tydelig jeg gjenkjente en skuespiller som var med i Nicolai og Julie, hun som spilte kunstneren Kim. Enten er hun venn av de kongelige, eller så blingset jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...