gardina1365380627 Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Nemlig :-) !!! mette marit sin kjole var flott,mye bedre enn mary sin,den var litt kjedelig. 0 Siter
Gjest dame_i_oslo Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Hun virket veldig kjedelig. På hvilken måte? 0 Siter
Gjest dah! Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Jeg sytnes det ene slo det andre ihjel. Sløret, lange tykke øredobber alt for mange detaljer på kjolen. Å kjære vene. Det var jo en så enkel kjole! -da kan man absolutt ha flott slør og øredobber i tillegg. Tpisk kjedelige, trauste nordmenn....ikke rart de fleste ser anonyme og kjedelige ut på gata! 0 Siter
Gjest dah! Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Enig, det er for mye. Og når hun har den kalott-dingsen på hodet (som virkelig var fæl og ødela mye!) hadde hun ikke trengt noe i ørene. Det hadde vært bedre med et tynt halskjede tror jeg. Og vekk med hodeplagget. Da hadde ting blitt MYE bedre!!! Du har stilen i orden skjønner jeg.. 0 Siter
Gjest dame_i_oslo Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Hun skulle bedt oss om moteråd! :-D Skulle likt å se resultatet av det, ja.. Skulle veldig gjerne sett deg som brud også (hvis du har vært brud da vel og merke). 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Hun virket veldig kjedelig. Ned med monarkiet! 0 Siter
Elis31 Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 bryllypet i går, var stivt og kjedelig. Men har ikke hørt noen av talene da. Men det norske virket langt mer ekte. 0 Siter
shandy Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Ja, Mary er en nydelig kvinne, og av en helt annet kaliber enn denne usjarmerende halvnarkisen fra sørlandet som til og med får hennes far - og det sier litt - til å framstå som sjarmtrollet i familien. Helt enig med deg. Veldig bra skrevet, og formuler. :-) 0 Siter
shandy Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 mette marit sin kjole var flott,mye bedre enn mary sin,den var litt kjedelig. Kjolen har igrunn svært lite å si. Det er det som er inni som teller. Det blir litt sånn Otto Jespersen, forskejellen er at jeg snakker om Mette Marit. "Det blir ikke konfekt av hundedritt, selv om man pakker det inn i silkepapir. Skjønner. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Jeg er stolt av vårt eget dronning emne jeg. Ikke rart at hun hadde et voldsomt ungdoms-opprør med den faren! Mette-Marit har klart å legge forsiden bak seg og gjør en veldig god figur. Jeg ønsker ikke å bytte med det danske kongehus. Riktignok er dronning Margrethe fenomenal, men svært pinlig med den sutrete gemalen hennes som det verserer diverse homo-rykter om. Nei, takke meg til våre egne!! Du snakker som om du vet alt om henne, hennes oppvekst og far... det er jo feil. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Kjolen har igrunn svært lite å si. Det er det som er inni som teller. Det blir litt sånn Otto Jespersen, forskejellen er at jeg snakker om Mette Marit. "Det blir ikke konfekt av hundedritt, selv om man pakker det inn i silkepapir. Skjønner. Helt riktig! Mette-Marit vil aldri bli konfekt. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Hyggelig med en brud som hadde brudebukett i alle fall. Mette-Marits forsøk på ny trend innenfor dette med å bytte ut blomstene med en vregnt katt var vel ikke noe for andre å etterligne.... 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Helt enig! Danmark har Alexandra og Mary, mens vi har Mette-Marit og Ari Behn. Stiller ikke helt i samme klasse;-) Mette Marit og sultne Håkon 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Helt riktig! Mette-Marit vil aldri bli konfekt. Håper Mette-Marit holder seg unna DOL;-) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Håper Mette-Marit holder seg unna DOL;-) Ja, hvem vet. Hun er jo tross alt bare et menneske. Men jeg står for det jeg sier ;o) 0 Siter
Gjest vrengt Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Jeg er stolt av vårt eget dronning emne jeg. Ikke rart at hun hadde et voldsomt ungdoms-opprør med den faren! Mette-Marit har klart å legge forsiden bak seg og gjør en veldig god figur. Jeg ønsker ikke å bytte med det danske kongehus. Riktignok er dronning Margrethe fenomenal, men svært pinlig med den sutrete gemalen hennes som det verserer diverse homo-rykter om. Nei, takke meg til våre egne!! Akk ja, av og til kunne jeg også tenkt meg å legge forsiden bak. 0 Siter
morsan Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Å kjære vene. Det var jo en så enkel kjole! -da kan man absolutt ha flott slør og øredobber i tillegg. Tpisk kjedelige, trauste nordmenn....ikke rart de fleste ser anonyme og kjedelige ut på gata! men så gørrkjedelig midtskill, da! 0 Siter
morsan Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 På hvilken måte? Selv om ikke MM er noe drømmeemne, så synes jeg at Mary virker kjedelig og tilknappet, og de såkalte smilene virker påttat og kunstige. Mulig hun bare har sånn munn, men jeg synes hun kunne strålt litt mer. Og ikke bare under bryllupet, men generelt! 0 Siter
serendipity Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Å kjære vene. Det var jo en så enkel kjole! -da kan man absolutt ha flott slør og øredobber i tillegg. Tpisk kjedelige, trauste nordmenn....ikke rart de fleste ser anonyme og kjedelige ut på gata! Selvfølgelig kan man det, men da må det passe sammen og være pent... Er ganske sikker på at vi får se en nydelig kommende spansk kronprinsesse til helgen. Som sikkert ikke har spart på tilbehøret (sammenlignet med M-M altså) 0 Siter
Babette Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 men så gørrkjedelig midtskill, da! Jeg så bare et par minutter av sendingen, men syntes så tydelig jeg gjenkjente en skuespiller som var med i Nicolai og Julie, hun som spilte kunstneren Kim. Enten er hun venn av de kongelige, eller så blingset jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.