Gå til innhold

Plasserer følelsene mine i maten.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøve å gjøre noe annet hver gang suget etter mat kommer; gå en tur, lese en bok, se en film, ringe noen - hva som helst. Drikke noe i steden for å spise; kaffe, vann osv.

Aller helst snakke med psykologen om det, selvfølgelig, det ville jo vært det beste.

Tenke på hvorfor du ikke klarer å snakke om akkurat dette. Er det forbundet med skam? Hvorfor det? Hvilke forbindelser har det til andre ting du sliter med. Slike ting.

Lykke til!

Gjest trøstespisern

Har det på samme måten. Føler ikke at jeg har helt kontakt med kroppen min heller. Men hva med å gjøre andre ting, evnt. spise gulrøtter eller sunne ting som man ikke legger så mye på seg av. Hva med å gå en tur, se på tv, lese blader eller bøker eller skrive ned hva du tenker i de situasjonene som du føler du ikke takler?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...