Gå til innhold

Grand prix

Gjest ingen tilhenger men, ser poenggivningen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Norge gjør det skikkelig dårlig som vanlig....forløbig 0 poeng....

Gjest heller ikke tilhenger
Skrevet

skikkelig dårlig

Sitter her selv med den norske sangen på hodet *sjokk*

Første gang på mange år jeg ser det...

Skrevet

skikkelig dårlig

Sitter her selv med den norske sangen på hodet *sjokk*

Første gang på mange år jeg ser det...

Husker ikke hvordan den norske sangen var engang. Ender nok med sisteplass, og det resultat at de ikke får være med til neste år (var ikke med ifjor). Norge suger skikkelig når det gjelder å lage skikkelige sanger!

Gjest ihvertfall ikke tilhenger nå
Skrevet

Husker ikke hvordan den norske sangen var engang. Ender nok med sisteplass, og det resultat at de ikke får være med til neste år (var ikke med ifjor). Norge suger skikkelig når det gjelder å lage skikkelige sanger!

kun kurt som gjør det bra i europa

Norge hadde 'high'

Husker den sikkert fordi jeg likte han fyren litt, helt til jostein sa at faren var hjemme for å passe kua *lol*

Skrevet

kun kurt som gjør det bra i europa

Norge hadde 'high'

Husker den sikkert fordi jeg likte han fyren litt, helt til jostein sa at faren var hjemme for å passe kua *lol*

Jeg giddet ikke se hele engang. Ser stort sett bare poenggivningen, fordi det er det som er morsomt!!

Gjest heller ikke tilhenger
Skrevet

Jeg giddet ikke se hele engang. Ser stort sett bare poenggivningen, fordi det er det som er morsomt!!

ukraina har vunnet, norge ligger med 3(!) poeng forløpig...

ganskje kjedelig egentlig

Gjest Så vi var nok med ja
Skrevet

I fjor var det jo Jostein Hasselgård som sang,og kom på 4.plass.

Gjest grand skit
Skrevet

Er det fremdeles noen som gidder å se et så banalt program?!

nerdemusikk

Skrevet

I fjor var det jo Jostein Hasselgård som sang,og kom på 4.plass.

Var det i forfjor vi ikke var med da?? Husker bare at det var et år vi ikke fikk være med fordi vi var for dårlige året før.

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle få med meg litt av opptellingen, jeg også, men fant ut at de faktisk hadde klart å gjøre også den langtekkelig og kjedelig.

Det måtte da være mangeogtyve land som avga stemme, også land som ikke deltok??? Jeg skjønte ikke opplegget, og gav meg på det.

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle få med meg litt av opptellingen, jeg også, men fant ut at de faktisk hadde klart å gjøre også den langtekkelig og kjedelig.

Det måtte da være mangeogtyve land som avga stemme, også land som ikke deltok??? Jeg skjønte ikke opplegget, og gav meg på det.

Var 24 land med å sang. Så tror det var alle de som stemte! Norge kom på sisteplass, som vanlig!!

Skrevet

Var 24 land med å sang. Så tror det var alle de som stemte! Norge kom på sisteplass, som vanlig!!

Det ble vitterlig avgitt stemme fra flere land som ikke fantes på syngelisten?

Skrevet

Tror ikke det. Men skal ikke si det for sikkert. Fulgte ikke så veldig med...

tut og kjør
Skrevet

Det var land som stemte, for de som gikk ut i semifinalen på onsdag fikk og avgi stemme i går!!!

Heia Ruslana!!!!

Gjest lommen
Skrevet

tror d er fordi de landene som fikk avgi stemme, uten å være der ble stemt ut i semifinalen tidlgere denne uken.

Gjest Big Mac
Skrevet

Skal innrømme det: Jeg så Grand Prix i går, og synes det var kjempegøy!

Jeg tror forrige gang jeg så hele greia var en gang tidlig på 90-tallet. Da var den endeløs ørken av alvorstyngede menn og kvinner som klynket seg gjennom de mest tragiske ballader.

Denne gangen var det sex,sex,sex hele veien gjennom - ikke rart at ukrainas dyresex-show vant, og at Lenas onani-sekvens førte broderfolket opp til en bra plassering.

Og var det ikke sex, var det sirkus og turn! Russland manglet bare elefantene på å ha et fullverdig sirkus-show. Hun 16-åringen fra Kypros hadde de mest fascinerende øynebrynene jeg har sett. Hellas (?) stilte med en tidligere landlagsutøver i friidrett for å orke å synge mellom alle gym-øvelsene.

Norge stilte med Jostein Pedersen, i spydig toppform som vanlig. ("... låter som en sirkelsag...")

Og avstemmingen var en oppvisning i forbrødring og utvisking av gamle konflikter.

Bosnia ga 12 poeng til serbia, 10 til croatia og 8 til ex-jugoslavia. Sverige fikk 12 poeng fra norge, finland og danmark. Det var i det hele tatt morsomt å se at man kunne gjette på forhånd hvilket land som ville få 12 poeng hver gang!

Talentmessig fikk vi også satt idol inn i perspektiv: Hvis du vinner idol, og er veldig veldig flink, så kan du kanskje få æren av å opptre i grand prix!

Gjest Big Mac
Skrevet

Jeg fikk litt hakeslepp når jeg så Andorra avgi stemmer. Savnet bare transylvania og moldavia samt vatikanstaten for å gjøre det hele komplett.

(I Andorra bor det 66 tusen mennesker. Det tilsvarer vel ca. 2 bydeler i oslo...)

Skrevet

Jeg tror forrige gang jeg så hele greia var en gang tidlig på 90-tallet. Da var den endeløs ørken av alvorstyngede menn og kvinner som klynket seg gjennom de mest tragiske ballader.

Denne gangen var det sex,sex,sex hele veien gjennom - ikke rart at ukrainas dyresex-show vant, og at Lenas onani-sekvens førte broderfolket opp til en bra plassering.

Og var det ikke sex, var det sirkus og turn! Russland manglet bare elefantene på å ha et fullverdig sirkus-show. Hun 16-åringen fra Kypros hadde de mest fascinerende øynebrynene jeg har sett. Hellas (?) stilte med en tidligere landlagsutøver i friidrett for å orke å synge mellom alle gym-øvelsene.

Norge stilte med Jostein Pedersen, i spydig toppform som vanlig. ("... låter som en sirkelsag...")

Og avstemmingen var en oppvisning i forbrødring og utvisking av gamle konflikter.

Bosnia ga 12 poeng til serbia, 10 til croatia og 8 til ex-jugoslavia. Sverige fikk 12 poeng fra norge, finland og danmark. Det var i det hele tatt morsomt å se at man kunne gjette på forhånd hvilket land som ville få 12 poeng hver gang!

Talentmessig fikk vi også satt idol inn i perspektiv: Hvis du vinner idol, og er veldig veldig flink, så kan du kanskje få æren av å opptre i grand prix!

Kom igjen, gi late meg en lenke med alle disse typene!

Skrevet

Janei, det blir vel ikke det samme som liveforestillingen. Jeg ble i grunnen nysgjerrig på øyebrynene. Takk uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...