Lurveline Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Var det i forfjor vi ikke var med da?? Husker bare at det var et år vi ikke fikk være med fordi vi var for dårlige året før. Det kan hende,ikke vet jeg. Men i fjor var vi med. 0 Siter
Gemini Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Tror ikke det. Men skal ikke si det for sikkert. Fulgte ikke så veldig med... Jeg fulgte heller ikke så mye med - jeg var på fest, og noen av de andre festdeltakerne måtte ha det med seg, så tv-en sto på.... Men jeg forsto det også dithen at land som ble slått ut i semifinalen fikk være med å gi stemmer. Jeg så i alle fall at Monaco ga stemmer, og de tror jeg ikke var på "syngelista" i går. 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Syntest hun fra Ukraina lignet veldig på "Zena, the warrior princess;o)" 0 Siter
morsan Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Skal innrømme det: Jeg så Grand Prix i går, og synes det var kjempegøy! Jeg tror forrige gang jeg så hele greia var en gang tidlig på 90-tallet. Da var den endeløs ørken av alvorstyngede menn og kvinner som klynket seg gjennom de mest tragiske ballader. Denne gangen var det sex,sex,sex hele veien gjennom - ikke rart at ukrainas dyresex-show vant, og at Lenas onani-sekvens førte broderfolket opp til en bra plassering. Og var det ikke sex, var det sirkus og turn! Russland manglet bare elefantene på å ha et fullverdig sirkus-show. Hun 16-åringen fra Kypros hadde de mest fascinerende øynebrynene jeg har sett. Hellas (?) stilte med en tidligere landlagsutøver i friidrett for å orke å synge mellom alle gym-øvelsene. Norge stilte med Jostein Pedersen, i spydig toppform som vanlig. ("... låter som en sirkelsag...") Og avstemmingen var en oppvisning i forbrødring og utvisking av gamle konflikter. Bosnia ga 12 poeng til serbia, 10 til croatia og 8 til ex-jugoslavia. Sverige fikk 12 poeng fra norge, finland og danmark. Det var i det hele tatt morsomt å se at man kunne gjette på forhånd hvilket land som ville få 12 poeng hver gang! Talentmessig fikk vi også satt idol inn i perspektiv: Hvis du vinner idol, og er veldig veldig flink, så kan du kanskje få æren av å opptre i grand prix! For et herlig innlegg! :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.