Synch Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg har andre erfaringer enn deg. Jeg trente veldig mye tidligere, og når jeg var i militæret og på øvelser var jeg livredd for å miste muskelmasse som følge av så godt som ingen mat. Det jeg da gjorde var å smugle med meg nettopp Snickers på øvelsene, og baserte mine måltider på sjokolade. Jeg var den eneste som etter øvelsene faktisk hadde lagt på meg, og det til tross for at det var begrenset hvor mye sjokolade jeg klarte å smugle med meg inn, altså lå jeg på et lavere kcal nivå enn hva jeg vanligvis ville gjort. Mine erfaringer med deff er at det beste som funker for meg er å ligge på rundt 30 % proteiner, 10 % fett og resten karbohydrater. Jeg går ned raskere da enn om jeg senker karbohydratnivået og øker fettnivået. Selv om det siste åpenbart er veldig populært i dag. Mine erfaringer er altså at det viktigste er rett balanse mellom protiner, fett og karbohydrater, og ikke slavisk følge en diett på f.eks. 2500 kcal per dag, hvor man ikke tenker på hvor disse kaloriene kommer fra. Vi kan forresten ta nok et eksempel her: Når jeg er forkjøla orker jeg aldri å spise noe særlig mat. Det å ikke spise mat på f.eks. 1 uke er selvsagt svært lite bra, og derfor baserer jeg kostholdet mitt på is og den slags usunn føde som jeg faktisk får ned. Selv om jeg denne uka spiser mindre enn vanlig legger jeg i løpet av denne uka på meg fett samtidig som min muskelmasse helt klart reduseres. Jeg er nok litt lite oppdatert på de siste årenes teorier, men du vet like godt som meg at den slags forandrer seg hele tiden. Skal man tro på dagens kosteksperter er det jo helt fantastisk at gutta på Arnold sin tid, med deres dietter og deres trening, i det hele tatt ble noe annet enn middelmådige pingler. Hehe, så jeg er nok fortsatt tilbake i steinalderen, men det funket jævla bra for meg når jeg var seriøs, og den typen dietter funker veldig godt for meg nå som jeg ikke lenger er seriøs, men som jeg forsøker å få av meg litt fett før sommeren. Jeg kjenner også min kropp så godt at dersom jeg baserer mitt kosthold på usunn mat, men holder meg innenfor kaloriinntaket jeg skal ligge på for å gå ned i vekt, så vil jeg miste muskler og legge på meg fett. Uten noen som helst tvil. Du må nok være noe utenom det vanlige hvis du presterte å gå opp i vekt under miltærøvelser, hvor du smuglet med deg noen snickers. For enten smuglet du med deg så mye at du faktisk spiste mer enn du forbrente, ellers har du den rareste kroppen i hele verden. For det skal være klin umulig å gå opp i vekt hvis kcalinntaket ikke ligger på positiv side. Når det gjelder ditt eksempel ved sykdom, så vil det fort _se ut_ som man har lagt på seg fett, når muskelmassen er blitt redusert. For musklene forsvinner først... Og i tillegg vil en usunn diett ved sykdom som ofte består av mye karbohydrater føre til at du trekker mye vann, og dette vil igjen se ut som du har lagt på deg fett. Men så er det ikke... Hvis jeg holder en strikt diett i seks dager og så spiser mye karbohydrater den syvende dagen, så viser målebåndet 1-2cm mer rundt magen på den åttende dagen. Men dette er ikke fett som jeg har lagt på meg, men vann.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Du må nok være noe utenom det vanlige hvis du presterte å gå opp i vekt under miltærøvelser, hvor du smuglet med deg noen snickers. For enten smuglet du med deg så mye at du faktisk spiste mer enn du forbrente, ellers har du den rareste kroppen i hele verden. For det skal være klin umulig å gå opp i vekt hvis kcalinntaket ikke ligger på positiv side. Når det gjelder ditt eksempel ved sykdom, så vil det fort _se ut_ som man har lagt på seg fett, når muskelmassen er blitt redusert. For musklene forsvinner først... Og i tillegg vil en usunn diett ved sykdom som ofte består av mye karbohydrater føre til at du trekker mye vann, og dette vil igjen se ut som du har lagt på deg fett. Men så er det ikke... Hvis jeg holder en strikt diett i seks dager og så spiser mye karbohydrater den syvende dagen, så viser målebåndet 1-2cm mer rundt magen på den åttende dagen. Men dette er ikke fett som jeg har lagt på meg, men vann.... Sorry, jeg skrev feil. Jeg mente selvsagt at jeg la på meg FETT. Jeg gikk nok ned i vekt all den tid jeg på den tiden var relativt kraftig, og mistet muskler. Mindre muskler, mer fett = høyere fettprosent. Og det interessante er selvsagt å redusere fettprosenten. Det hjelper eksempelvis fint lite for en jente å gå ned fra 64 til 60 kg hvis hun mister 5 kg muskler og vann og legger på seg 1 kg fett. Det er du sannsynligvis enig med meg i. Og det relevante er selvsagt at man mister fett. Ikke at man går ned 5 kg hvis det man mister er vann og muskler, mens fettvekten holder seg konstant eller øker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Sorry, jeg skrev feil. Jeg mente selvsagt at jeg la på meg FETT. Jeg gikk nok ned i vekt all den tid jeg på den tiden var relativt kraftig, og mistet muskler. Mindre muskler, mer fett = høyere fettprosent. Og det interessante er selvsagt å redusere fettprosenten. Det hjelper eksempelvis fint lite for en jente å gå ned fra 64 til 60 kg hvis hun mister 5 kg muskler og vann og legger på seg 1 kg fett. Det er du sannsynligvis enig med meg i. Og det relevante er selvsagt at man mister fett. Ikke at man går ned 5 kg hvis det man mister er vann og muskler, mens fettvekten holder seg konstant eller øker. Hvis du var relativt kraftig og så begynte å spise lite, så er det jo helt klart at du reduserer muskelmassen og at fettprosenten blir høyere. Men det betyr ikke at du har lagt på deg fett da. Nå virket du bare mer normal:) Og når det gjelder det du sier om å gå ned 5 kg muskler, så er det helt riktig at dette er feil. Men dette skjer uansett om du spiser sunt eller usunt. For her er det antall kalorier som spiller inn... Spiser du alt for lite tærer kroppen på musklene som er den delen av kroppen som bruker mest energi. Logisk nok det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hvis du var relativt kraftig og så begynte å spise lite, så er det jo helt klart at du reduserer muskelmassen og at fettprosenten blir høyere. Men det betyr ikke at du har lagt på deg fett da. Nå virket du bare mer normal:) Og når det gjelder det du sier om å gå ned 5 kg muskler, så er det helt riktig at dette er feil. Men dette skjer uansett om du spiser sunt eller usunt. For her er det antall kalorier som spiller inn... Spiser du alt for lite tærer kroppen på musklene som er den delen av kroppen som bruker mest energi. Logisk nok det... "Og når det gjelder det du sier om å gå ned 5 kg muskler, så er det helt riktig at dette er feil. Men dette skjer uansett om du spiser sunt eller usunt. For her er det antall kalorier som spiller inn... Spiser du alt for lite tærer kroppen på musklene som er den delen av kroppen som bruker mest energi. Logisk nok det... " Men det er her jeg ikke er enig med det (eventuelt snakker vi litt forbi hverandre), for det er klart et proteinrikt kosthold vil bidra i langt større grad til at man ikke mister like mye muskler som dersom man baserer kostholdet sitt på mindre proteinrik kost, samtidig som man kan brenne fett og dermed få fettprosenten ned. Skal man ligge på 3000 kcal om dagen så er det selvfølgelig relevant om man får i seg disse 3000 kaloriene ved utelukkende å spise ris, eller om man kjører et balansert kosthold hvor man får i seg nok proteiner, fett og karbohydrater. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 "Og når det gjelder det du sier om å gå ned 5 kg muskler, så er det helt riktig at dette er feil. Men dette skjer uansett om du spiser sunt eller usunt. For her er det antall kalorier som spiller inn... Spiser du alt for lite tærer kroppen på musklene som er den delen av kroppen som bruker mest energi. Logisk nok det... " Men det er her jeg ikke er enig med det (eventuelt snakker vi litt forbi hverandre), for det er klart et proteinrikt kosthold vil bidra i langt større grad til at man ikke mister like mye muskler som dersom man baserer kostholdet sitt på mindre proteinrik kost, samtidig som man kan brenne fett og dermed få fettprosenten ned. Skal man ligge på 3000 kcal om dagen så er det selvfølgelig relevant om man får i seg disse 3000 kaloriene ved utelukkende å spise ris, eller om man kjører et balansert kosthold hvor man får i seg nok proteiner, fett og karbohydrater. Men nå må du lese hva jeg har repetert hundre og ørten ganger i denne tråden her... "Å kombinere sunn mat og tilpasset kalorier er det optimale" Men bare for å få frem det at kaloritelling er viktigere enn HVA slags mat, så sier jeg at man KAN slanke seg på usunn mat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente831365380491 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hvis hun ikke hadde senket kaloriene sine så ville hun ikke gått ned et gram. Kan ikke diskutere dette. Om hun teller eller veier er ett fett. Å spise 2 pizzastykker mindre enn vanlig blir også det samme, for kaloriene blir senket. Men hva er det du sier, spiste hun pizza og fortsatt gikk ned 30kg? Det er jo ikke sunn mat... hmm Dem skulle spise akkurat det samme som de gjorde tidligere, og de skulle også spise pizza hvis vi skulle ha det til middag. Eller kylling og chips for den saks skyld. De spiste selvfølgelig litt mindre, og drakk alltid 2 glass vann før hvert måltid og spiste 5 fibertabeletter! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Dem skulle spise akkurat det samme som de gjorde tidligere, og de skulle også spise pizza hvis vi skulle ha det til middag. Eller kylling og chips for den saks skyld. De spiste selvfølgelig litt mindre, og drakk alltid 2 glass vann før hvert måltid og spiste 5 fibertabeletter! Ja... Og? De skulle ikke endre kosthold, bare spise mindre. Det er dette jeg har skrevet om i alle innleggene mine. Det å redusere kalorier er det viktigste. For du skjønner vel det at å redusere spising betyr å redusere antall kalorier? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jake1365380469 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Greit å høre vedkommendes vekt osv før du slenger ut et slikt tall, kanskje? Jeg veier per dags dato 122kg og spiser nå 3000kcal, på deff. Ville med andre ord ikke anbefalt ei jente på kanskje halvparten om å spise det samme på deff.... Det var et generelt anslag. Og det er mye bedre å gradvis trappe ned kaloriinntaket, enn å kjøre rett fra "normalen" til bygger-inntak.-Tro meg, jeg har holdt på noen år..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Det var et generelt anslag. Og det er mye bedre å gradvis trappe ned kaloriinntaket, enn å kjøre rett fra "normalen" til bygger-inntak.-Tro meg, jeg har holdt på noen år..... Kjenner mange som har holdt på i 5-10år + uten å vite hva de driver med. Du skrev for det første ikke noe om nedtrapping. Og 2-3000kcal er et astronomisk tall for mange jenter, så å kalle det et generelt anslag er jo blåst. Og fra "normal" til "bygger-inntak", hva er det? Et "bygger-inntak" kan være normalt, øverste/nederste sjiktet, eller midt i mellom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente831365380491 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ja... Og? De skulle ikke endre kosthold, bare spise mindre. Det er dette jeg har skrevet om i alle innleggene mine. Det å redusere kalorier er det viktigste. For du skjønner vel det at å redusere spising betyr å redusere antall kalorier? Ja, det er klart! Men de skulle ikke telle kaloriene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jake1365380469 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Kjenner mange som har holdt på i 5-10år + uten å vite hva de driver med. Du skrev for det første ikke noe om nedtrapping. Og 2-3000kcal er et astronomisk tall for mange jenter, så å kalle det et generelt anslag er jo blåst. Og fra "normal" til "bygger-inntak", hva er det? Et "bygger-inntak" kan være normalt, øverste/nederste sjiktet, eller midt i mellom. Såpass? Blåst altså?? Jojo, det var jo en måte å ordlegge seg på. Poenget var, at det å BEVISST legge seg på f.eks 2-eller 3000, og vite hva man holder på med, mht kostholdet sitt, hva man skal spise, hvor ofte osv..., er MYE BEDRE enn å pine seg selv, og drive med jojo-spising/slanking, slik mange jenter dessverre gjør. Hadde du lagt godviljen til hadde du forstått at at når jeg sier "bygger-inntak", mener jeg en kroppsbygger på strikt, lavkalori-/karbo diett. Et anslag på f.eks 2000 kalorier, som strikt følges er ikke mye, selv for en jente. Og med utg.punkt i at jeg IKKE spurte eller visste noe om vekt o.l, er vel dette ikke så på jordet likevel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Såpass? Blåst altså?? Jojo, det var jo en måte å ordlegge seg på. Poenget var, at det å BEVISST legge seg på f.eks 2-eller 3000, og vite hva man holder på med, mht kostholdet sitt, hva man skal spise, hvor ofte osv..., er MYE BEDRE enn å pine seg selv, og drive med jojo-spising/slanking, slik mange jenter dessverre gjør. Hadde du lagt godviljen til hadde du forstått at at når jeg sier "bygger-inntak", mener jeg en kroppsbygger på strikt, lavkalori-/karbo diett. Et anslag på f.eks 2000 kalorier, som strikt følges er ikke mye, selv for en jente. Og med utg.punkt i at jeg IKKE spurte eller visste noe om vekt o.l, er vel dette ikke så på jordet likevel? Finn skoleboka di og les litt til, eller helst bytt bok. Jeg håper for all del du aldri har satt opp matprogram til noen. Du kan lese hva jeg har skrevet under her ang kalorier. Det hjelper ikke hvor sunn mat og høyt proteininntak osv man har så lenge kalorierinntaket er høyere enn forbreningen. Så når du slenger ut et et "bygger-matprogram" for jenter på 2000-3000kcal FOR SLANKING/DEFFING, så kan man ikke si annet enn "blåst". For det vil ikke passe de fleste, samme hvor sunne matkildene er!¨ Det blir akkurat som at jeg skulle deffet meg på 6000kcal. Lykke til for meg. Skulle likt å sett hva som hadde skjedd hvis "kalorine" pluselig _økte_ kaloriinntaket sitt til 3000kcal, i håp om å gå ned et par kilo. Og et "bygger-inntak" kan være så mangt, ligger da ingen fasit bak dette?!. Noen veier 45kg, andre veier 90kg++. Og man anbefaler vel ingen noen ting før man har grunnleggende fakta forran seg? Jezez.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ja, det er klart! Men de skulle ikke telle kaloriene! Nei, men om du bare unnlater å spise den siste pizzabiten, som du pleier å spise, så har du senket kaloriinntaket. Trenger ikke å telle kaloriene i den pizzabiten for å vite det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jake1365380469 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Finn skoleboka di og les litt til, eller helst bytt bok. Jeg håper for all del du aldri har satt opp matprogram til noen. Du kan lese hva jeg har skrevet under her ang kalorier. Det hjelper ikke hvor sunn mat og høyt proteininntak osv man har så lenge kalorierinntaket er høyere enn forbreningen. Så når du slenger ut et et "bygger-matprogram" for jenter på 2000-3000kcal FOR SLANKING/DEFFING, så kan man ikke si annet enn "blåst". For det vil ikke passe de fleste, samme hvor sunne matkildene er!¨ Det blir akkurat som at jeg skulle deffet meg på 6000kcal. Lykke til for meg. Skulle likt å sett hva som hadde skjedd hvis "kalorine" pluselig _økte_ kaloriinntaket sitt til 3000kcal, i håp om å gå ned et par kilo. Og et "bygger-inntak" kan være så mangt, ligger da ingen fasit bak dette?!. Noen veier 45kg, andre veier 90kg++. Og man anbefaler vel ingen noen ting før man har grunnleggende fakta forran seg? Jezez.. Å ha jobbet med vekta til NM i boksing, under nøye oppfølging, hadde nok ingenting med noen skolebok å gjøre. "Og 2-3000kcal er et astronomisk tall for mange jenter, så å kalle det et generelt anslag er jo blåst." For mange jenter er det kanskje for mye. For andre for lite. Nei, jeg leste ikke nøye gjennominnlegget. Brukte ikke lang tid på å sette meg inn i innlegget, jobbet med en Mastergrad da jeg leste innlegget. Du tar dette svært alvorlig, ser det ut som. Nesten som en slags fornærmelse. Min erfaring fra den slags forum, er at folk har liten kunnskp, så dermed kan man ikke gå for mye på inn på fagsråk, konkrete ting osv. DERFOR anslaget. Var dessverre "for blåst" til å lese gjennom alt, og sette meg 100 % inn i dette. Skal huske på det neste gang. ...Du verden...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Å ha jobbet med vekta til NM i boksing, under nøye oppfølging, hadde nok ingenting med noen skolebok å gjøre. "Og 2-3000kcal er et astronomisk tall for mange jenter, så å kalle det et generelt anslag er jo blåst." For mange jenter er det kanskje for mye. For andre for lite. Nei, jeg leste ikke nøye gjennominnlegget. Brukte ikke lang tid på å sette meg inn i innlegget, jobbet med en Mastergrad da jeg leste innlegget. Du tar dette svært alvorlig, ser det ut som. Nesten som en slags fornærmelse. Min erfaring fra den slags forum, er at folk har liten kunnskp, så dermed kan man ikke gå for mye på inn på fagsråk, konkrete ting osv. DERFOR anslaget. Var dessverre "for blåst" til å lese gjennom alt, og sette meg 100 % inn i dette. Skal huske på det neste gang. ...Du verden...... Hvis du skal svare på spørsmål så svar ordentlig eller la være. Enkelt og greit, Jake. De som stiller spørsmål, spør i håp om å få gode svar, ikke svada som kan stemme med noen promille. Jeg må jo virkelig beklage for å ha korrigert deg. Men ditt siste skrik om at jeg er for seriøs, fikk deg vel til å føle at du kunne avslutte diskusjonen med "æren" i behold. Nok et knall innlegg med gode argumenter! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jake1365380469 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hvis du skal svare på spørsmål så svar ordentlig eller la være. Enkelt og greit, Jake. De som stiller spørsmål, spør i håp om å få gode svar, ikke svada som kan stemme med noen promille. Jeg må jo virkelig beklage for å ha korrigert deg. Men ditt siste skrik om at jeg er for seriøs, fikk deg vel til å føle at du kunne avslutte diskusjonen med "æren" i behold. Nok et knall innlegg med gode argumenter! Visst spør de for å få svar,MEN ikke alle er inni dette med trening 100%. Jeg tror aldri vedkommende nevnte noe om å være på "deff". Tror ikke hun vet hva det betyr en gang. Tviler ikke på at du har peiling på kost osv, men det betyr ikke at de som er mindre inni det tar feil. Jeg satte meg som sagt ikke inn i denne diskusjonen,av forskjellige grunner, og kom med en generell antakelse. Men å komme med sarkastiske bemerkninger som "finn fram skoleboka", synes jeg er unødvendig. beholde æren? Nei, føler ikke jeg trengte det. Skrev bare dette med boksinga fordi det krevde hard diett og trening, ikke info fra noen bok. Det var vel også poenget mitt; at (som du sa) folk ønsker råd på et forum, IKKE at dette er en konkurranse i å kunne mest. DERFOR sa jeg at det virket som du tok det personlig. Så jeg føler meg rimelig saklig, hadde bare dårlig tid til å sette meg inn i diskusjonen. Kan godt innrømme å ha bommet ang. kalorier, i dette tilfelle. Kan leve med det. Var dette saklig nok? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Visst spør de for å få svar,MEN ikke alle er inni dette med trening 100%. Jeg tror aldri vedkommende nevnte noe om å være på "deff". Tror ikke hun vet hva det betyr en gang. Tviler ikke på at du har peiling på kost osv, men det betyr ikke at de som er mindre inni det tar feil. Jeg satte meg som sagt ikke inn i denne diskusjonen,av forskjellige grunner, og kom med en generell antakelse. Men å komme med sarkastiske bemerkninger som "finn fram skoleboka", synes jeg er unødvendig. beholde æren? Nei, føler ikke jeg trengte det. Skrev bare dette med boksinga fordi det krevde hard diett og trening, ikke info fra noen bok. Det var vel også poenget mitt; at (som du sa) folk ønsker råd på et forum, IKKE at dette er en konkurranse i å kunne mest. DERFOR sa jeg at det virket som du tok det personlig. Så jeg føler meg rimelig saklig, hadde bare dårlig tid til å sette meg inn i diskusjonen. Kan godt innrømme å ha bommet ang. kalorier, i dette tilfelle. Kan leve med det. Var dette saklig nok? Fint, hvorfor skrev du ikke dette innlegget med en gang. Og deffing er det samme som slanking, og det vet hun hva er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jake1365380469 Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Fint, hvorfor skrev du ikke dette innlegget med en gang. Og deffing er det samme som slanking, og det vet hun hva er. Skal ikke gå inn på begrepene, slik at det blir en ny runde med diskusjon, kun si at i mine øyne har begrepet "deffing" med kroppsbygging/fitness å gjøre, og slanking er et generelt uttrykk for vektreduskjon (uansett om det gjøres i jo-jo form eller mere korrekte former) Det er for så vidt ubetydelig. Synes bare en del "unødvendige" ord-og såråkvalg ble gjort i de svarene jeg mottok. Som om det var en slags bevisst villedning, og en konkurranse. Det var det jo ikke. Forhåpentligvis 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Skal ikke gå inn på begrepene, slik at det blir en ny runde med diskusjon, kun si at i mine øyne har begrepet "deffing" med kroppsbygging/fitness å gjøre, og slanking er et generelt uttrykk for vektreduskjon (uansett om det gjøres i jo-jo form eller mere korrekte former) Det er for så vidt ubetydelig. Synes bare en del "unødvendige" ord-og såråkvalg ble gjort i de svarene jeg mottok. Som om det var en slags bevisst villedning, og en konkurranse. Det var det jo ikke. Forhåpentligvis Så sant man ikke vil slanke bort muskler er slanking og deffing akkurat det samme, men hvem vil vel slanke bort muskler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pippi strømpe Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 www.iform.NU.. hmm, jeg synes det høres veldig lite ut med 1200. det kommer helt ant på hva du veier. men 2000 vil jeg si er det du bør ha. om du starter med 1200 og deretter slutter å trener vil du legge på deg når du begynner å spiser normalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.