Linole Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg plages veldig med hodepine, og reagerer bl.a. på parfyme og eksos, oljemaling mv. Nå har jeg har nettopp vært på ett rehabiliteringssted hvor det luktet klor overalt. Resultatet var at jeg fikk en vanvittig hodepine og etter noen dager så jeg ingen annen råd enn å reise hjem. Vel hjemme igjen er hodepinen borte. Er det flere som har vært borte i dette ?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 salmiakk. Ikke klor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paintern Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har jobbet i 39 år med lakkering.Har samme symtomer.Reagerer på nesten alt -Skosverte,parfyme,spray,blomsterlukter,whitesprit osv en masse mere.Så jeg tror at jeg er astma allergiker snart,får sammentrekninger i kroppen når jeg utsettes for maling osv,kunne ramset opp en masse ting.DIesel,bensin,fuel,eksos,lakklukt,da er det bare å legge seg (2 paracet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flyberta Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ja, jeg får hodepine når jeg har vært i svømmebasseng med klor i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.