Gå til innhold

Hørselshallusinasjoner og erfaringer!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har i den siste tiden vært plaget med hørselshallusinasjoner som er svært plagsomme.

Jeg hører lyden av bisverm som surrer i hodet mitt og rundt hodet mitt.

er det noen som har noen erfaring med medisiner som hjelper mot dette, eller som kan dempe plagene?

Jeg er også veldig tilbaketrukket i det sosiale liv.har sosial angst. dette er vel det man kaller for negativ symptom.

Har psykiateren min lov til å si at jeg ikke får utskrive meg fra psykiatrisk ettervernshjem, når jeg er frivillig innlagt?

han sier at dersom jeg skriver meg ut derfra sender han meg istedetfor på psykiatrisk sykehus

da opplever jeg at jeg er veldig bundet og at jeg ikke har bestemmelsesrett.dette er en form for tvang og trussel, mener jeg da. jeg er schizofren.

ha en god 17 mai alle sammen

Fortsetter under...

Jeg bruker selv Risperdal Consta og ble kvitt alle stemmene og alt det andre... Ellers finnes det jo ganske mange anti-psykotika å prøve: Zyprexa, Seroquel, Zeldox, Leponex, Solian... Du må da kunne få hjelp med dette av psykiateren din! Er selv scizofren, men mye bedre nå enn noengang tidligere. Lykke til!

Jeg bruker selv Risperdal Consta og ble kvitt alle stemmene og alt det andre... Ellers finnes det jo ganske mange anti-psykotika å prøve: Zyprexa, Seroquel, Zeldox, Leponex, Solian... Du må da kunne få hjelp med dette av psykiateren din! Er selv scizofren, men mye bedre nå enn noengang tidligere. Lykke til!

hei, jeg bruker også risperdal sprøyte

men kontakten min spurte meg om jeg kunne tenke meg å begynne på en medisin i tillegg til dette for å bli kvitt hørselshallusinasjonene, men da viste jeg ikke om et preparat som ville virke, har nemlig prøvd litt forskjellig, så derfor lurte jeg på om dere hadde noen forslag, og det har jeg jo fått av deg nå

takk ulva

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...