Gjest LeeHarvey Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Hovedsaken, for deg, er jo at du har fått barbert musa di. Gad se den mannen som syns at din ribbede mus er vakker... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Hovedsaken, for deg, er jo at du har fått barbert musa di. Gad se den mannen som syns at din ribbede mus er vakker... ...eller leggene og armhulene? Ingen mann fikk se m... mi, og ingen mann vet om den er barbert eller ikke. Langt i fra du. 0 Siter
Gjest LeeHarvey Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 ...eller leggene og armhulene? Ingen mann fikk se m... mi, og ingen mann vet om den er barbert eller ikke. Langt i fra du. Det synet vil jeg helst slippe også. Æsj....sier jeg... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Det synet vil jeg helst slippe også. Æsj....sier jeg... Så flott. Da er vi enige i det. Vi får håpe vi aldri møtes RL. 0 Siter
Gjest LeeHarvey Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Så flott. Da er vi enige i det. Vi får håpe vi aldri møtes RL. Det skal du ikke se bort fra, men jeg er likevel ingen kandidat for andre kvinner enn min egen. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Det skal du ikke se bort fra, men jeg er likevel ingen kandidat for andre kvinner enn min egen. Er ikke ute etter det heller Sånn, kan vi slutte å kommentere mitt underliv etc. i fremtiden kanskje... og dine antagelser om hvordan det ser ut og hvor stygt det evnt. er. 0 Siter
morsan Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Det synet vil jeg helst slippe også. Æsj....sier jeg... For en merkelig tråd!!! Hva er det som har foranlediget dette, da??? 0 Siter
Gjest LeeHarvey Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Er ikke ute etter det heller Sånn, kan vi slutte å kommentere mitt underliv etc. i fremtiden kanskje... og dine antagelser om hvordan det ser ut og hvor stygt det evnt. er. Nå er det vel DU, som til de grader har brakt ditt underliv på bane, ikke jeg 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Nå er det vel DU, som til de grader har brakt ditt underliv på bane, ikke jeg jajajaja.jeg nevnte ikke et ord om m... før deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.