Gå til innhold

I russetoget?

Anbefalte innlegg

Gjest strandhai
Skrevet

Nå er det fillern meg 16. mai og jeg har ikke noen planer for hva jeg skal gjøre i russetoget....hjelp!!

Skrevet

Skal du ikke gå sammen med klassekameratene dine? Med bråk og hyl og trillevogner og sånt?

Russekorps? ;-)

Skrevet

Drikk deg snydens full i natt,så kommer det nok av seg selv;o)

Skrevet

Russetog er kjedelig.. En gang i tida kommenterte russetogene aktuelle hendelser med bra kommentarer, fine kostymer og sånn. Nå for tida bare kjører de gjennom byen, drikker øl og slenger ut russekort.

Så mitt forslag er at dere finner på noe som folk kan le litt av, gjerne en kommentar til noe lokalt. :)

Skrevet

Vel, det 5åringen min syntes var morsomst i russetoget ifjor, og som hun venter på å se iår også var russ som gikk i bare trusa, og russ som sykla på trehjulssykkel. :)

Gjest meganen
Skrevet

Skal du ikke gå sammen med klassekameratene dine? Med bråk og hyl og trillevogner og sånt?

Russekorps? ;-)

Begynn å drikke noen timer før toget, da blir det bra. Russen skal da ikke være edru i toget...

Skrevet

Er ikke alle med på bil da. Og sitter i den og drikker. Jeg gidder ikke å gå og se på engang jeg. Selv om datteren min skal være med.

Gjest strandhai
Skrevet

Er ikke alle med på bil da. Og sitter i den og drikker. Jeg gidder ikke å gå og se på engang jeg. Selv om datteren min skal være med.

Er du seriøs? Din egen datter skal gå i russetog og du skal sitte hjemme og sture?

Alle er på bil ja. Hvilke idioter er det som drikker på dagen den 17de? Og selvfølgelig får ikke alle bilene lov til å kjøre i toget. Da går sikkerheten til alle ungene som står og ser på rett i dass. De løper jo overalt på jakt etter russekort.

Skrevet

Er du seriøs? Din egen datter skal gå i russetog og du skal sitte hjemme og sture?

Alle er på bil ja. Hvilke idioter er det som drikker på dagen den 17de? Og selvfølgelig får ikke alle bilene lov til å kjøre i toget. Da går sikkerheten til alle ungene som står og ser på rett i dass. De løper jo overalt på jakt etter russekort.

Her i Stavanger var det ingen biler med i russetoget. _Det_ var litt kjipt, syns jeg.

Mye mer moro med noen biler, ihvertfall, med musikk på taket osv.

Blir liksom ikke samme levenet når absolutt alle går eller løper, og det ikke er med noen russebiler.

Syns det var merkelig at det visstnok ikke var lov å ha med noen biler, jeg.

Skrevet

Jeg kom meg aldri ned for å se på det toget. I steden havnet jeg på Kuba og på pub etterpå men jeg tror dattera mi har ligget hjemme og sovet i hele dag.

Gjest strandhai
Skrevet

Her i Stavanger var det ingen biler med i russetoget. _Det_ var litt kjipt, syns jeg.

Mye mer moro med noen biler, ihvertfall, med musikk på taket osv.

Blir liksom ikke samme levenet når absolutt alle går eller løper, og det ikke er med noen russebiler.

Syns det var merkelig at det visstnok ikke var lov å ha med noen biler, jeg.

Vet ikke hvordan det er i Stavanger, men i Drammen er det slik at sikkerheten til ungene som står og ser på og løper ut i gata for å samle russekort som går først.

Her er det sånn at de to bilene som kom på 1. og 2. plass i russebilkåringen fikk kjøre i russetoget. To biler fra hver skole, that is. Og de hadde festet en masse høytalere på en tilhenger, så det ble nok lyd!

Dessuten tvang det folk til å finne på litt morsomme innslag sånn som de gjorde før, istedetfor å gjemme seg bak og inni bilene og lyden.

Folk sto og lo og koste seg da vi gikk forbi, i dag har det ikke vært ETT eneste leserinnlegg i Drammens Tidende som kritiserer russetoget, så jeg tror det ble veldig bra!:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...