Gjest Naturbarn Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Så du nyhetene på NRK1? Den nye øykeloven fungerer bra i Irland, det hadde jeg jammen aldri trodd! Da er det vel håp for Norge også! Jeg gleder meg fortsatt til 1.juni!!!!! 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Slutter alle å røyke da? 0 Siter
Gjest Naturbarn Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Slutter alle å røyke da? Vel,det bryr ikke jeg meg om,men jeg slipper iallefall røyklukta!YES-YES-YES! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Vel,det bryr ikke jeg meg om,men jeg slipper iallefall røyklukta!YES-YES-YES! Det gledet meg å se innslaget på tv! For jeg kjente igjen puben det ble intervjuet i, og det var Davy Byrnes i Dublin, og der har vi sittet trekkfullt til ved døra for å overleve all røyken! 0 Siter
muriel Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Slutter alle å røyke da? Selvsagt slutter alle å røyke da! Håper de legger inn noen saftige straffereaksjoner på de skadedyrene som fortsatt tviholder på den skitne, barbariske uvanen sin. Kanskje en straffekoloni på Bjørnøya kunne være noe?? (Permisjon innvilges først etter 6 -seks- røykfrie måneder.) 0 Siter
Gjest puff puff Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 jaja....hvor skal norge få penger fra når alle vi sjuke syndere må gi opp vår hovedlast........ 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Selvsagt slutter alle å røyke da! Håper de legger inn noen saftige straffereaksjoner på de skadedyrene som fortsatt tviholder på den skitne, barbariske uvanen sin. Kanskje en straffekoloni på Bjørnøya kunne være noe?? (Permisjon innvilges først etter 6 -seks- røykfrie måneder.) Au, nå når nattgjengen kommer online blir det deng:-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 jaja....hvor skal norge få penger fra når alle vi sjuke syndere må gi opp vår hovedlast........ De tar vi selvfølgelig fra sykehusene som kommer til å spare millioner på ferre kreft-tilfeller og kols-rammede. 0 Siter
muriel Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Au, nå når nattgjengen kommer online blir det deng:-) Du mener vel Dorthe og Laguna? De er de første som blir deportert. *puff, puff* 0 Siter
Gjest ZT Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Det gledet meg å se innslaget på tv! For jeg kjente igjen puben det ble intervjuet i, og det var Davy Byrnes i Dublin, og der har vi sittet trekkfullt til ved døra for å overleve all røyken! Var innom puben Celtic i Dublin (på nordsiden av elven). Var fryktelig røykfyllt der og stappfullt med folk inne. Ble uvel av røylufta. Heldigvis stod døra åpen. Rart om folk skulle legge vekk røyken på sånne steder. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Du mener vel Dorthe og Laguna? De er de første som blir deportert. *puff, puff* Bare vi for lov å fortsette og røyke der oppe og får gratis reise så reiser jeg glatt jeg ) 0 Siter
muriel Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Bare vi for lov å fortsette og røyke der oppe og får gratis reise så reiser jeg glatt jeg ) Nånei du, der skal dere hakke i den karrige jorda og dyrke... kålrot??? Hver lørdag kveld får dere utlevert en Nicorette hver - av den svakeste selvsagt )))) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Nånei du, der skal dere hakke i den karrige jorda og dyrke... kålrot??? Hver lørdag kveld får dere utlevert en Nicorette hver - av den svakeste selvsagt )))) Nei, jeg må få¨biff og pils og kjekke menn. Ikke vil jeg jobbe og slite heller ;o) 0 Siter
muriel Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Nei, jeg må få¨biff og pils og kjekke menn. Ikke vil jeg jobbe og slite heller ;o) OK - blir det for jævlig starter vi en egen koloni! Høybråten og co får kose seg i røykfritt miljø - og vi avskummet får leve i fred med biff, pils og de ordentlige gutta. Fritt for Johnny Depp!!! (Den innsausa nikotinslaven ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 OK - blir det for jævlig starter vi en egen koloni! Høybråten og co får kose seg i røykfritt miljø - og vi avskummet får leve i fred med biff, pils og de ordentlige gutta. Fritt for Johnny Depp!!! (Den innsausa nikotinslaven ;-) Jeg tar gjerne Kevin Kostner jeg. Egentlig kunne jeg tenke meg Mel Gibson, men han røyker nok ikke 0 Siter
Hekta Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Gleder meg på en måte til den nye loven, og det selv om at jeg er røyker. Får håpe det går bra her i landet og, undersøkelsene viser at flertaller er for den og. Neste steg blir å forby røyken, men tviler på at det skjer det første årene. 0 Siter
Anaïs Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Er ikke norsk og bor heller ikke i Norge, og ut i fra den verden jeg lever i saa virker denne nye loven helt haareisende paa meg. Det faar vel vaere grenser paa hvor mye staten skal gripe inn beskytte sine borgere (beundrer ellers Norge for sin veldferdstat,og for veldig mye annet ogsaa), ikke bra naar folks frihet blir innskrenket til den grad. Og kom ikke her og fortell meg at roeykelukt paa utesteder er plagsomt,man kjenner jo den knapt med ventilasjonssystemer o.l .Jeg har forresten aldri roeykt selv, saa jeg burde vel vaere ganske var paa dette omraadet. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Nei, jeg må få¨biff og pils og kjekke menn. Ikke vil jeg jobbe og slite heller ;o) Høybråten er jo en kjekk mann, det neste han finner på er vel å komme på hjemmeinnspeksjon:-) 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Bare vi for lov å fortsette og røyke der oppe og får gratis reise så reiser jeg glatt jeg ) Nå har de begynt å lage "røykeklubber". Det er bra. Betal et medlemsskap, gå inn, drikk og røyk alt du vil. Tror det blir rimelig stusselig for ikke-røykerne da ja.. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Er ikke norsk og bor heller ikke i Norge, og ut i fra den verden jeg lever i saa virker denne nye loven helt haareisende paa meg. Det faar vel vaere grenser paa hvor mye staten skal gripe inn beskytte sine borgere (beundrer ellers Norge for sin veldferdstat,og for veldig mye annet ogsaa), ikke bra naar folks frihet blir innskrenket til den grad. Og kom ikke her og fortell meg at roeykelukt paa utesteder er plagsomt,man kjenner jo den knapt med ventilasjonssystemer o.l .Jeg har forresten aldri roeykt selv, saa jeg burde vel vaere ganske var paa dette omraadet. "Og kom ikke her og fortell meg at roeykelukt paa utesteder er plagsomt,man kjenner jo den knapt med ventilasjonssystemer o.l" Er du gal menneske? Har du aldri merket hvordan man stinker etter en natt ute på byen?? Når man står i dusjen kan man kjenne røyklukten ose ut av porene.. Alternativt har du veldig dårlig luktesans.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.