Gå til innhold

Irland og røykeloven

Anbefalte innlegg

Gjest Naturbarn
Skrevet

Så du nyhetene på NRK1?

Den nye øykeloven fungerer bra i Irland, det hadde jeg jammen aldri trodd!

Da er det vel håp for Norge også!

Jeg gleder meg fortsatt til 1.juni!!!!!

Fortsetter under...

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Slutter alle å røyke da?

Gjest Naturbarn
Skrevet

Slutter alle å røyke da?

Vel,det bryr ikke jeg meg om,men jeg slipper iallefall røyklukta!YES-YES-YES!

Gjest LucySky
Skrevet

Vel,det bryr ikke jeg meg om,men jeg slipper iallefall røyklukta!YES-YES-YES!

Det gledet meg å se innslaget på tv! For jeg kjente igjen puben det ble intervjuet i, og det var Davy Byrnes i Dublin, og der har vi sittet trekkfullt til ved døra for å overleve all røyken!

Skrevet

Slutter alle å røyke da?

Selvsagt slutter alle å røyke da!

Håper de legger inn noen saftige straffereaksjoner på de skadedyrene som fortsatt tviholder på den skitne, barbariske uvanen sin.

Kanskje en straffekoloni på Bjørnøya kunne være noe?? (Permisjon innvilges først etter 6 -seks- røykfrie måneder.)

Gjest puff puff
Skrevet

jaja....hvor skal norge få penger fra når alle vi sjuke syndere må gi opp vår hovedlast........

Annonse

Skrevet

Selvsagt slutter alle å røyke da!

Håper de legger inn noen saftige straffereaksjoner på de skadedyrene som fortsatt tviholder på den skitne, barbariske uvanen sin.

Kanskje en straffekoloni på Bjørnøya kunne være noe?? (Permisjon innvilges først etter 6 -seks- røykfrie måneder.)

Au, nå når nattgjengen kommer online blir det deng:-)

Skrevet

jaja....hvor skal norge få penger fra når alle vi sjuke syndere må gi opp vår hovedlast........

De tar vi selvfølgelig fra sykehusene som kommer til å spare millioner på ferre kreft-tilfeller og kols-rammede.

Skrevet

Au, nå når nattgjengen kommer online blir det deng:-)

Du mener vel Dorthe og Laguna?

De er de første som blir deportert.

*puff, puff*

Skrevet

Det gledet meg å se innslaget på tv! For jeg kjente igjen puben det ble intervjuet i, og det var Davy Byrnes i Dublin, og der har vi sittet trekkfullt til ved døra for å overleve all røyken!

Var innom puben Celtic i Dublin (på nordsiden av elven). Var fryktelig røykfyllt der og stappfullt med folk inne. Ble uvel av røylufta. Heldigvis stod døra åpen. Rart om folk skulle legge vekk røyken på sånne steder.

Skrevet

Du mener vel Dorthe og Laguna?

De er de første som blir deportert.

*puff, puff*

Bare vi for lov å fortsette og røyke der oppe og får gratis reise så reiser jeg glatt jeg :o)

Skrevet

Bare vi for lov å fortsette og røyke der oppe og får gratis reise så reiser jeg glatt jeg :o)

Nånei du, der skal dere hakke i den karrige jorda og dyrke... kålrot???

Hver lørdag kveld får dere utlevert en Nicorette hver - av den svakeste selvsagt :o))))

Skrevet

Nånei du, der skal dere hakke i den karrige jorda og dyrke... kålrot???

Hver lørdag kveld får dere utlevert en Nicorette hver - av den svakeste selvsagt :o))))

Nei, jeg må få¨biff og pils og kjekke menn.

Ikke vil jeg jobbe og slite heller ;o)

Annonse

Skrevet

OK - blir det for jævlig starter vi en egen koloni!

Høybråten og co får kose seg i røykfritt miljø - og vi avskummet får leve i fred med biff, pils og de ordentlige gutta.

Fritt for Johnny Depp!!! (Den innsausa nikotinslaven ;-)

Skrevet

OK - blir det for jævlig starter vi en egen koloni!

Høybråten og co får kose seg i røykfritt miljø - og vi avskummet får leve i fred med biff, pils og de ordentlige gutta.

Fritt for Johnny Depp!!! (Den innsausa nikotinslaven ;-)

Jeg tar gjerne Kevin Kostner jeg. Egentlig kunne jeg tenke meg Mel Gibson, men han røyker nok ikke :(

Skrevet

Gleder meg på en måte til den nye loven, og det selv om at jeg er røyker.

Får håpe det går bra her i landet og, undersøkelsene viser at flertaller er for den og.

Neste steg blir å forby røyken, men tviler på at det skjer det første årene.

Skrevet

Er ikke norsk og bor heller ikke i Norge, og ut i fra den verden jeg lever i saa virker denne nye loven helt haareisende paa meg. Det faar vel vaere grenser paa hvor mye staten skal gripe inn beskytte sine borgere (beundrer ellers Norge for sin veldferdstat,og for veldig mye annet ogsaa), ikke bra naar folks frihet blir innskrenket til den grad. Og kom ikke her og fortell meg at roeykelukt paa utesteder er plagsomt,man kjenner jo den knapt med ventilasjonssystemer o.l .Jeg har forresten aldri roeykt selv, saa jeg burde vel vaere ganske var paa dette omraadet.

Skrevet

Høybråten er jo en kjekk mann, det neste han finner på er vel å komme på hjemmeinnspeksjon:-)

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Nå har de begynt å lage "røykeklubber". Det er bra. Betal et medlemsskap, gå inn, drikk og røyk alt du vil. Tror det blir rimelig stusselig for ikke-røykerne da ja..

Gjest papirtiger
Skrevet

Er ikke norsk og bor heller ikke i Norge, og ut i fra den verden jeg lever i saa virker denne nye loven helt haareisende paa meg. Det faar vel vaere grenser paa hvor mye staten skal gripe inn beskytte sine borgere (beundrer ellers Norge for sin veldferdstat,og for veldig mye annet ogsaa), ikke bra naar folks frihet blir innskrenket til den grad. Og kom ikke her og fortell meg at roeykelukt paa utesteder er plagsomt,man kjenner jo den knapt med ventilasjonssystemer o.l .Jeg har forresten aldri roeykt selv, saa jeg burde vel vaere ganske var paa dette omraadet.

"Og kom ikke her og fortell meg at roeykelukt paa utesteder er plagsomt,man kjenner jo den knapt med ventilasjonssystemer o.l"

Er du gal menneske? Har du aldri merket hvordan man stinker etter en natt ute på byen?? Når man står i dusjen kan man kjenne røyklukten ose ut av porene..

Alternativt har du veldig dårlig luktesans..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...