Gå til innhold

Har folk rukket..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Å bli brune på beina enda? Det har ikke jeg.

Jeg har en stk. svart,kort og elegant kjole som jeg planla å bruke i dag.

Det er varmt, så strømper går ut.

Leggene mine er dødsbleike, kan man gå med hvite legger og svart kjole, eller burde jeg revurdere hele antrekket tro?

Det er litt dumt, for jeg har ikke så mye søttende mai vennlig ellers..

Jeg skal i litt halvstivt familielag og spise spekemat.

Noen synspunkter på denne livsviktige problemstillingen?;)

Fortsetter under...

Skrevet

Bare du ikke har lange svarte hår på beina i tillegg, så går det vel greit :)

Føles det ekstremt ubehagelig, har du vel ei svart penbukse du kan ta på deg isteden. Sååå stivt er det vel ikke heller.

Eller så får du kline på brun uten sol :)

Ha en fin dag Laguna.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

ja: tynne strømper går sikkert bra! De blir ikke Sååå varmt

laguna1365380434
Skrevet

Bare du ikke har lange svarte hår på beina i tillegg, så går det vel greit :)

Føles det ekstremt ubehagelig, har du vel ei svart penbukse du kan ta på deg isteden. Sååå stivt er det vel ikke heller.

Eller så får du kline på brun uten sol :)

Ha en fin dag Laguna.

Lige måde! :-)

Beina er bra de, bortsett fra fargen..

Brun uten sol har jeg ikke, og det er vel også vrient å skaffe i dag,tenker jeg.

Jeg får tvinge typen til å ta et standpunkt om kjole/benfarge når jeg prøver og blir det tommel ned blir det bukse eller strømper!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

ja: tynne strømper går sikkert bra! De blir ikke Sååå varmt

Nei, det gjør kanskje ikke det..:-)

Dessuten skal jeg vel ikke klage når en tenker på alle dem som svetter seg rundt i varme og trange bunader i dag!

Skrevet

Varmt?

Snufs, sitter her med kofte på jeg. Og skal vi ut er regntøy eneste fornuftige å ha på seg.

Når det gjelder å bli brun, så er jeg en av de som har like hvite legger på slutten av sommeren. Min hud er visst ikke skapt for å være brun.

Annonse

Skrevet

Nope. Og i tillegg er jeg midt i et vokse-prosjekt, og får ikke barbere leggene mine!

Her er det uaktuelt å gå i kort skjørt, bunaden har jeg for lengst bestemt meg for å la ligge, så nå sitter jeg her i morgenkåpa da.

Jeg syns selvfølgelig du kan gå og vise frem bena dine. Så kan du tenke "hah, det der ekke ekte brune ben" når du ser noen som har tatt brun uten sol.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...