AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg ville selv ikke det, er ofte kriminalitet med i bildet med slike som har sittet i fengsel, ville du? Anonymkode: 47df3...b71 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg ville selv ikke det, er ofte kriminalitet med i bildet med slike som har sittet i fengsel, ville du? Anonymkode: 47df3...b71 Spørs veldig på hva og hvem... Anonymkode: fc90a...f69 0 Siter
Musikk Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spørs veldig på hva og hvem... Anonymkode: fc90a...f69 Enig med deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden Høflig, hyggelig og vennlig med vedkommende ja, men ville ikke vært venn . Anonymkode: e9836...40e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden Generelt sett nei, så finnes det sikkert unntak. Anonymkode: 8655b...b0c 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden Hvis det var ett engangstilfelle for mange år siden så hadde jeg ikke hatt problemer med det. Men en notorisk kriminell, eller en psykopat nei. 0 Siter
Lady HM Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg ville selv ikke det, er ofte kriminalitet med i bildet med slike som har sittet i fengsel, ville du? Anonymkode: 47df3...b71 Kommer helt an på historikken! 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Jeg er god venn med en som har vært i fengsel, så ja. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden Lady HM skrev (12 minutter siden): Kommer helt an på historikken! Ja det er jo klart det, det er jo mange årsaker til at en havner i buret. Men jeg er skeptisk til dem som har sittet inne grunnet vold, kriminalitet og slike ting. Men har heldigvis ikke kontakt med noen slike heller. Anonymkode: 47df3...b71 0 Siter
Ftss Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja det er jo klart det, det er jo mange årsaker til at en havner i buret. Men jeg er skeptisk til dem som har sittet inne grunnet vold, kriminalitet og slike ting. Men har heldigvis ikke kontakt med noen slike heller. Anonymkode: 47df3...b71 "Men jeg er skeptisk til dem som har sittet inne grunnet vold, kriminalitet og slike ting." Kriminalitet er vell en fellesnevner for alle som sitter i fengsel? Jeg har ikke noe problemer med å være venn med noen som har sittet i fengsel, kommer an på. Skal være relativt grove ting. De fleste er folk som har kommet litt skeivt ut tidlig i livet. 0 Siter
Lady HM Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja det er jo klart det, det er jo mange årsaker til at en havner i buret. Men jeg er skeptisk til dem som har sittet inne grunnet vold, kriminalitet og slike ting. Men har heldigvis ikke kontakt med noen slike heller. Anonymkode: 47df3...b71 Alle som sitter inne har gjort noe kriminelt 🤦♀️ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.