Gå til innhold

Ville du vært venner med noen som har sittet i fengsel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville selv ikke det, er ofte kriminalitet med i bildet med slike som har sittet i fengsel, ville du?

Anonymkode: 47df3...b71

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg ville selv ikke det, er ofte kriminalitet med i bildet med slike som har sittet i fengsel, ville du?

Spørs veldig på hva og hvem...

Anonymkode: fc90a...f69

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spørs veldig på hva og hvem...

Anonymkode: fc90a...f69

Enig med deg. 

Skrevet

Høflig, hyggelig og vennlig med vedkommende ja, men ville ikke vært venn

.

Anonymkode: e9836...40e

Skrevet

Generelt sett nei, så finnes det sikkert unntak. 

Anonymkode: 8655b...b0c

Worrisome_plenty
Skrevet

Hvis det var ett engangstilfelle for mange år siden så hadde jeg ikke hatt problemer med det. Men en notorisk kriminell, eller en psykopat nei.

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Kommer helt an på historikken!

UtakknemligDiva
Skrevet

Jeg er god venn med en som har vært i fengsel, så ja. 

Skrevet
Lady HM skrev (12 minutter siden):

Kommer helt an på historikken!

Ja det er jo klart det, det er jo mange årsaker til at en havner i buret. Men jeg er skeptisk til dem som har sittet inne grunnet vold, kriminalitet og slike ting. Men har heldigvis ikke kontakt med noen slike heller. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja det er jo klart det, det er jo mange årsaker til at en havner i buret. Men jeg er skeptisk til dem som har sittet inne grunnet vold, kriminalitet og slike ting. Men har heldigvis ikke kontakt med noen slike heller. 

"Men jeg er skeptisk til dem som har sittet inne grunnet vold, kriminalitet og slike ting." Kriminalitet er vell en fellesnevner for alle som sitter i fengsel? Jeg har ikke noe problemer med å være venn med noen som har sittet i fengsel, kommer an på. Skal være relativt grove ting. De fleste er folk som har kommet litt skeivt ut tidlig i livet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Alle som sitter inne har gjort noe kriminelt 🤦‍♀️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...