Gå til innhold

Ville du vært venner med noen som har sittet i fengsel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Plaget meg selv nok med dette nå. Håper lenge til neste gang! 

Anonymkode: 241a1...ef9

Går du i noe terapi? Hvis ikke kanskje det kunne være verdt å prøve?

Anonymkode: 65308...b24

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Går du i noe terapi? Hvis ikke kanskje det kunne være verdt å prøve?

Ikke enda, men har vurdert å gi det en sjanse. Men synes det er skummelt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ikke enda, men har vurdert å gi det en sjanse. Men synes det er skummelt. 

Jeg tenker du har ingenting å tape på å prøve? Det er kanskje skummelt men er det verre enn å ha det slik du har det nå?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg tenker du har ingenting å tape på å prøve? Det er kanskje skummelt men er det verre enn å ha det slik du har det nå?

Du har rett. Burde prøve det. Har bare ikke klart det steget. 

Er så redd for at hun sitter og tenker hun er glad hun er kvitt meg eller tenker hun angrer hun ikke gjorde det før eller snakker stygt om meg til andre osv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Er så redd for at hun sitter og tenker hun er glad hun er kvitt meg eller tenker hun angrer hun ikke gjorde det før eller snakker stygt om meg til andre osv. 

Leser så mange som skriver sånt! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Du tenker på dette fortsatt? Ett år senere?

Anonymkode: ce622...d0c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvem er du redd sitter og tenker negativt om deg? Behandler?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du tenker på dette fortsatt? Ett år senere?

Ja, må være ærlig jeg gjør det av og til. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvem er du redd sitter og tenker negativt om deg? Behandler?

Mente hun som ikke er venn lengre her.

Men også hvordan det er og hva de gjør. 

AnonymBruker
Skrevet

Mente hun som ikke er venn lengre her.

Men også hvordan det er og hva de gjør. 

Det høres ut som at det har kommet en del ut av kontroll da? Spesielt siden det er 1 år siden?

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som at det har kommet en del ut av kontroll da? Spesielt siden det er 1 år siden?

En del tanker og følelser. Synes du det er lenge? 

AnonymBruker
Skrevet

Er det så rart å tenke på dette fortsatt av og til? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Absolutt på tide å få gjort noe med det.

Ja, i alle fall slik det fremstår på forumet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det er absolutt ikke rart. Du er ikke unormal. Det normale er å få veldig vondt når sånt skjer, og det er også normalt å tenke på det fortsatt av og til. 

Anonymkode: e9836...40e

AnonymBruker
Skrevet

Det som er uvanlig er at du virker til å være stuck på samme sted. Det du skriver i dag er nøyaktig det samme du skrev for 12 måneder siden. Det er litt skremmende, for det viser at du ikke har prosessert dette for deg selv.

Ja, tiden har gått. Men tiden kan gå og du kan stå på stedet hvil. Så Mange har advart deg om dette gjennom året som har gått, men du har ikke hørt på dem (selv om du sier du har det). Og her er resultatet.

AnonymBruker
Skrevet

Om man har vært venner i mange år og glemt på en mnd har man vært venner da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, det er absolutt ikke rart. Du er ikke unormal. Det normale er å få veldig vondt når sånt skjer, og det er også normalt å tenke på det fortsatt av og til. 

Anonymkode: e9836...40e

Det er ihvertfall det jeg gjør. Og i min tanke er ikke det så rart etter å ha kjent hverandre lenge. Jeg forstår ikke hvordan andre klarer dette raskt. Betydde det ikke noe for dem? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det som er uvanlig er at du virker til å være stuck på samme sted. Det du skriver i dag er nøyaktig det samme du skrev for 12 måneder siden. Det er litt skremmende, for det viser at du ikke har prosessert dette for deg selv.

Ja, tiden har gått. Men tiden kan gå og du kan stå på stedet hvil. Så Mange har advart deg om dette gjennom året som har gått, men du har ikke hørt på dem (selv om du sier du har det). Og her er resultatet.

Det er mange som står årevis på stedet hvil, de kommer seg ikke videre i livet sitt. Fokus på fortiden og personer henger fast i dem og forfølger dem hver eneste dag. De er for svake og elendige til å gi slipp på sin fortid. Etter jeg snudde og velger å ha fokus på nå og fremtid og ikke det gamle har jeg det mye bedre. Hvorfor gjør ikke andre det? Kvitte seg med fortiden og leve for nå og fremtiden for det er jo der vi skal her i livet. 

Anonymkode: 47df3...b71

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan prossesert det? Jeg vet ikke andre måter enn å stoppe meg å tenke på det når det kommer, men ja jeg tenker på det fortsatt. 

Mener du virkelig at jeg skulle vært der at jeg aldri tenkte på det igjen? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som står årevis på stedet hvil, de kommer seg ikke videre i livet sitt. Fokus på fortiden og personer henger fast i dem og forfølger dem hver eneste dag. De er for svake og elendige til å gi slipp på sin fortid. Etter jeg snudde og velger å ha fokus på nå og fremtid og ikke det gamle har jeg det mye bedre. Hvorfor gjør ikke andre det? Kvitte seg med fortiden og leve for nå og fremtiden for det er jo der vi skal her i livet. 

Anonymkode: Vi skal fremover og mennesker sårer oss og vi bør gå videre. Ikke bra å leve i fortiden, men ting tar vel tid? Tror mange er sånn at de lett hopper videre. Man ser i forhold, vennskap osv. Litt for lett av og tid. Ingenting betyr noe. Skulle vel vært sånn. Jeg er nok ikke helt det. Jeg lever ikke i fortid sånn, men hele livet virker av og til å stå i ro ja. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...