AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni On 6/22/2026 at 6:29 PM, psykedeliker said: Hva som er vanlig språkbruk forandrer ikke fakta. F.eks. er det ikke alle lovbrytere som har en kriminell identitet. Nå snakker vi om "kriminell identitet" helt plutselig. God dag mann økseskaft. Anonymkode: 20051...9de 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni 4 hours ago, Dorthe said: Jeg tenker at uten venner hadde ikke livet vært verdt å leve. De er de viktigste etter barn og ektefelle. Synd for oss uten ektefelle, barn og venner da. Anonymkode: 20051...9de 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hadde samme troen på vennskap før til jeg så at det hadde ikke mine og at jeg ikke betydde noe. Anonymkode: 241a1...ef9 Vel, de betyr jo heller ikke mye for deg. Det er ingen av dere som har tatt kontakt med hverandre. Så du er ikke noe bedre selv. Anonymkode: ce622...d0c 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Synd for oss uten ektefelle, barn og venner da. Anonymkode: 20051...9de Du får prøve å finne deg noen venner. Da klarer du deg fint uten mann og barn 😊 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vel, de betyr jo heller ikke mye for deg. Det er ingen av dere som har tatt kontakt med hverandre. Så du er ikke noe bedre selv. Anonymkode: ce622...d0c Jo vennskap for meg har stor betydning. Anonymkode: 241a1...ef9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo vennskap for meg har stor betydning. Anonymkode: 241a1...ef9 Problemet er at hva du sier (skriver) og hva du gjør er to forskjellige ting. Anonymkode: ce622...d0c 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Ville du leid ut sokkelleiligheten din til noen som hadde sittet i fengsel? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Worrisome_plenty skrev (7 minutter siden): Ville du leid ut sokkelleiligheten din til noen som hadde sittet i fengsel? Ikke hvis hen hadde sittet inne for brannstiftelse 😅 Anonymkode: e9836...40e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Problemet er at hva du sier (skriver) og hva du gjør er to forskjellige ting. Anonymkode: ce622...d0c Jeg står litt på at jeg forsøkte å gjøre det jeg følte var rett der og da, men vennskapet var av stor betydning for meg og trodde aldri hun ikke synes det. Jeg ble såret. Anonymkode: 241a1...ef9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg står litt på at jeg forsøkte å gjøre det jeg følte var rett der og da, men vennskapet var av stor betydning for meg og trodde aldri hun ikke synes det. Jeg ble såret. Anonymkode: 241a1...ef9 Uansett så var hennes valg å ikke kontakte meg. Så det hadde ikke forandret noe uansett hva jeg hadde gjort. Hun tok sitt valg å det var å la vær, Anonymkode: 241a1...ef9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Uansett så var hennes valg å ikke kontakte meg. Så det hadde ikke forandret noe uansett hva jeg hadde gjort. Hun tok sitt valg å det var å la vær, Anonymkode: 241a1...ef9 Og det gjorde du også. Så ett år senere står du på nøyaktig samme sted. Du har ikke kommet deg en milimeter videre fra der du var da. Anonymkode: ce622...d0c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Og det gjorde du også. Så ett år senere står du på nøyaktig samme sted. Du har ikke kommet deg en milimeter videre fra der du var da. Anonymkode: ce622...d0c Ja, det vet jeg. Men uansett så har jeg jo fått hennes svar. Som var ikke kontakt. Og det svaret hadde ikke noe med meg å gjøre. Hun tok et valg.Jeg er jo kommet videre på et vis. Selvom jeg synes det er sårt enda. Dagene er gått osv. Vet ikke om sånt går helt over? Anonymkode: 241a1...ef9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det vet jeg. Men uansett så har jeg jo fått hennes svar. Som var ikke kontakt. Og det svaret hadde ikke noe med meg å gjøre. Hun tok et valg.Jeg er jo kommet videre på et vis. Selvom jeg synes det er sårt enda. Dagene er gått osv. Vet ikke om sånt går helt over? Anonymkode: 241a1...ef9 Og hun har fått ditt svar fordi du også tok et valg. Nei, det kommer ikke til å gå over så mye som du mater det. Anonymkode: ce622...d0c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og hun har fått ditt svar fordi du også tok et valg. Nei, det kommer ikke til å gå over så mye som du mater det. Anonymkode: ce622...d0c Ja, jeg tok ikke kontakt. Vet jeg kunne, men det var fordi hun ikke gjorde det. Og jeg fikk svar at hun ikke gjorde det og det ble min pekepinn. Derfor gjorde ikke jeg noe. Tro jeg hadde gjort ting annerledes den dag i dag, men jeg er overbevist om at dette var hun som bestemte og mitt valg ikke hadde noe å si. Prøver å ikke gjøre det, men klarer det dessverre ikke alltid, men klarer det bedre. Men sårt og masse minner og tanker som kommer av og til. Men dagene går nå. Anonymkode: 241a1...ef9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja, jeg tok ikke kontakt. Vet jeg kunne, men det var fordi hun ikke gjorde det. Og jeg fikk svar at hun ikke gjorde det og det ble min pekepinn. Derfor gjorde ikke jeg noe. Tro jeg hadde gjort ting annerledes den dag i dag, men jeg er overbevist om at dette var hun som bestemte og mitt valg ikke hadde noe å si. Prøver å ikke gjøre det, men klarer det dessverre ikke alltid, men klarer det bedre. Men sårt og masse minner og tanker som kommer av og til. Men dagene går nå. Anonymkode: 241a1...ef9 Tro hun har glemt meg og ikke tenker pÅ meg 🥹 Anonymkode: 241a1...ef9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tro hun har glemt meg og ikke tenker pÅ meg 🥹 Anonymkode: 241a1...ef9 Ja, håper jo at hun har kommet seg videre med livet sitt. Det burde du også gjøre. Anonymkode: ce622...d0c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja, håper jo at hun har kommet seg videre med livet sitt. Det burde du også gjøre. Anonymkode: ce622...d0c Trist å høre at du håper. Det har hun. Hun hadde kjæreste, familie og venner. Og jeg var ikke noe for henne vet jeg nå uansett! Anonymkode: 241a1...ef9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Trist å høre at du håper. Det har hun. Hun hadde kjæreste, familie og venner. Og jeg var ikke noe for henne vet jeg nå uansett! Anonymkode: 241a1...ef9 Here we go again... Samme runden som for 12 måneder siden. Anonymkode: ce622...d0c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Here we go again... Samme runden som for 12 måneder siden. Anonymkode: ce622...d0c Nei, det er ikke det. Synes du viser lite forståelse hvor trist jeg synes det er og sannheten er at hun brydde seg aldri om meg har jeg skjønt. Da hadde hun gjort mer. Ingen dropper en person om ikke. Anonymkode: 241a1...ef9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er ikke det. Synes du viser lite forståelse hvor trist jeg synes det er og sannheten er at hun brydde seg aldri om meg har jeg skjønt. Da hadde hun gjort mer. Ingen dropper en person om ikke. Anonymkode: 241a1...ef9 Det er gått lang tid og jeg har funnet meg i det, men sårt allikevel og bli lei meg når jeg tenker dypt på det som jeg gjør når jeg snakker om det. Anonymkode: 241a1...ef9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.