AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nicklusheletida skrev (På 24.6.2026 den 20.00): Jeg ville holdt meg unna de aller fleste som har vært i fengsel, men det kommer jo an på hvor alvorlig det var. Hadde holdt meg unna et engangstilfelle også om det var drap, voldtekt, ran eller noe annet alvorlig. Har du det i deg, så har du det i deg. Hva du faktisk har i deg finner du ut av når du blir pressa nok. Anonymkode: 3cb41...158 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.