Gå til innhold

Ville du vært venner med noen som har sittet i fengsel?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er gått lang tid og jeg har funnet meg i det, men sårt allikevel og bli lei meg når jeg tenker dypt på det som jeg gjør når jeg snakker om det. 

Anonymkode: 241a1...ef9

Livet er vanskelig og med mange skuffelser. 

Anonymkode: 241a1...ef9

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har blitt ghostet av det som var en nær venn i ti år. Men jeg har prøvd å kontakte han. Uten hell. Det gjør vondt ja. 

Endret av Glitter
AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (6 minutter siden):

Jeg har blitt ghostet av det som var en nær venn i ti år. Men jeg har prøvd å kontakte han. Uten hell. Det gjør vondt ja. 

Takk for forståelse av at det er vondt. Selvom man finner seg i det. Jeg har ikke kontaktet her. Har vippet på å gjøre det, men helt sikkert like greit. Det går så på selvtillit og personen meg. For hvorfor var jeg ikke god nok osv. Og alle prater og lunsjer osv. Nei, trist bare trist. 

Anonymkode: 241a1...ef9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk for forståelse av at det er vondt. Selvom man finner seg i det. Jeg har ikke kontaktet her. Har vippet på å gjøre det, men helt sikkert like greit. Det går så på selvtillit og personen meg. For hvorfor var jeg ikke god nok osv. Og alle prater og lunsjer osv. Nei, trist bare trist. 

Anonymkode: 241a1...ef9

Ble noen tårer her nå 🥲

Anonymkode: 241a1...ef9

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Takk for forståelse av at det er vondt. Selvom man finner seg i det. Jeg har ikke kontaktet her. Har vippet på å gjøre det, men helt sikkert like greit. Det går så på selvtillit og personen meg. For hvorfor var jeg ikke god nok osv. Og alle prater og lunsjer osv. Nei, trist bare trist. 

Anonymkode: 241a1...ef9

Ja det er trist og du har lov til å være trist. ❤️

Skrevet
Glitter skrev (28 minutter siden):

Jeg har blitt ghostet av det som var en nær venn i ti år. Men jeg har prøvd å kontakte han. Uten hell. Det gjør vondt ja. 

Synes du er tøff som kontaktet! 

Anonymkode: 241a1...ef9

Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Ja det er trist og du har lov til å være trist. ❤️

Takk ❤️

Anonymkode: 241a1...ef9

Skrevet

Selvsagt gjør det vondt, men når man står fast på nøyaktig samme sted og skriver nøyaktig de samme tingene og føler nøyaktig de samme tingene ett år etterpå - da er det på tide å prøve og vurdere å gjøre noe annet. For det man har gjort til nå funker faktisk ikke. 

Det er normalt å være trist etter et vennskap tar slutt. Det er ikke normalt å være på samme sted ett år etterpå, med de samme tankene og samme følelsene. Da har man ikke prosessert noe, bare veltet seg i egen sorg og selvmedlidenhet og blitt stuck på samme sted.

Anonymkode: ce622...d0c

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Synes du er tøff som kontaktet! 

Anonymkode: 241a1...ef9

Takk. :) Det var naturlig for meg. Jeg har reagert med å sende flere meldinger, og det skulle jeg ikke gjort. Men å bli ghostet drev meg litt gal. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk ❤️

Anonymkode: 241a1...ef9

❤️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...