AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er gått lang tid og jeg har funnet meg i det, men sårt allikevel og bli lei meg når jeg tenker dypt på det som jeg gjør når jeg snakker om det. Anonymkode: 241a1...ef9 Livet er vanskelig og med mange skuffelser. Anonymkode: 241a1...ef9 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Jeg har blitt ghostet av det som var en nær venn i ti år. Men jeg har prøvd å kontakte han. Uten hell. Det gjør vondt ja. Endret 1 time siden av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (6 minutter siden): Jeg har blitt ghostet av det som var en nær venn i ti år. Men jeg har prøvd å kontakte han. Uten hell. Det gjør vondt ja. Takk for forståelse av at det er vondt. Selvom man finner seg i det. Jeg har ikke kontaktet her. Har vippet på å gjøre det, men helt sikkert like greit. Det går så på selvtillit og personen meg. For hvorfor var jeg ikke god nok osv. Og alle prater og lunsjer osv. Nei, trist bare trist. Anonymkode: 241a1...ef9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk for forståelse av at det er vondt. Selvom man finner seg i det. Jeg har ikke kontaktet her. Har vippet på å gjøre det, men helt sikkert like greit. Det går så på selvtillit og personen meg. For hvorfor var jeg ikke god nok osv. Og alle prater og lunsjer osv. Nei, trist bare trist. Anonymkode: 241a1...ef9 Ble noen tårer her nå 🥲 Anonymkode: 241a1...ef9 0 Siter
Glitter Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Takk for forståelse av at det er vondt. Selvom man finner seg i det. Jeg har ikke kontaktet her. Har vippet på å gjøre det, men helt sikkert like greit. Det går så på selvtillit og personen meg. For hvorfor var jeg ikke god nok osv. Og alle prater og lunsjer osv. Nei, trist bare trist. Anonymkode: 241a1...ef9 Ja det er trist og du har lov til å være trist. ❤️ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden Glitter skrev (28 minutter siden): Jeg har blitt ghostet av det som var en nær venn i ti år. Men jeg har prøvd å kontakte han. Uten hell. Det gjør vondt ja. Synes du er tøff som kontaktet! Anonymkode: 241a1...ef9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden Glitter skrev (Akkurat nå): Ja det er trist og du har lov til å være trist. ❤️ Takk ❤️ Anonymkode: 241a1...ef9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden Selvsagt gjør det vondt, men når man står fast på nøyaktig samme sted og skriver nøyaktig de samme tingene og føler nøyaktig de samme tingene ett år etterpå - da er det på tide å prøve og vurdere å gjøre noe annet. For det man har gjort til nå funker faktisk ikke. Det er normalt å være trist etter et vennskap tar slutt. Det er ikke normalt å være på samme sted ett år etterpå, med de samme tankene og samme følelsene. Da har man ikke prosessert noe, bare veltet seg i egen sorg og selvmedlidenhet og blitt stuck på samme sted. Anonymkode: ce622...d0c 0 Siter
Glitter Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Synes du er tøff som kontaktet! Anonymkode: 241a1...ef9 Takk. Det var naturlig for meg. Jeg har reagert med å sende flere meldinger, og det skulle jeg ikke gjort. Men å bli ghostet drev meg litt gal. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk ❤️ Anonymkode: 241a1...ef9 ❤️ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.