Gå til innhold

Ville du vært venner med noen som har sittet i fengsel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er gått lang tid og jeg har funnet meg i det, men sårt allikevel og bli lei meg når jeg tenker dypt på det som jeg gjør når jeg snakker om det. 

Anonymkode: 241a1...ef9

Livet er vanskelig og med mange skuffelser. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har blitt ghostet av det som var en nær venn i ti år. Men jeg har prøvd å kontakte han. Uten hell. Det gjør vondt ja. 

Endret av Glitter
AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (6 minutter siden):

Jeg har blitt ghostet av det som var en nær venn i ti år. Men jeg har prøvd å kontakte han. Uten hell. Det gjør vondt ja. 

Takk for forståelse av at det er vondt. Selvom man finner seg i det. Jeg har ikke kontaktet her. Har vippet på å gjøre det, men helt sikkert like greit. Det går så på selvtillit og personen meg. For hvorfor var jeg ikke god nok osv. Og alle prater og lunsjer osv. Nei, trist bare trist. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk for forståelse av at det er vondt. Selvom man finner seg i det. Jeg har ikke kontaktet her. Har vippet på å gjøre det, men helt sikkert like greit. Det går så på selvtillit og personen meg. For hvorfor var jeg ikke god nok osv. Og alle prater og lunsjer osv. Nei, trist bare trist. 

Ble noen tårer her nå 🥲

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ja det er trist og du har lov til å være trist. ❤️

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (28 minutter siden):

Synes du er tøff som kontaktet! 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Ja det er trist og du har lov til å være trist. ❤️

Takk ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt gjør det vondt, men når man står fast på nøyaktig samme sted og skriver nøyaktig de samme tingene og føler nøyaktig de samme tingene ett år etterpå - da er det på tide å prøve og vurdere å gjøre noe annet. For det man har gjort til nå funker faktisk ikke. 

Det er normalt å være trist etter et vennskap tar slutt. Det er ikke normalt å være på samme sted ett år etterpå, med de samme tankene og samme følelsene. Da har man ikke prosessert noe, bare veltet seg i egen sorg og selvmedlidenhet og blitt stuck på samme sted.

Anonymkode: ce622...d0c

Skrevet

Synes du er tøff som kontaktet! 

Takk. :) Det var naturlig for meg. Jeg har reagert med å sende flere meldinger, og det skulle jeg ikke gjort. Men å bli ghostet drev meg litt gal. 

Takk ❤️

❤️

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (1 time siden):

Takk. :) Det var naturlig for meg. Jeg har reagert med å sende flere meldinger, og det skulle jeg ikke gjort. Men å bli ghostet drev meg litt gal. 

❤️

❤️

Jeg forstår deg veldig godt. Så du fikk ikke svar?  Gikk frem og tilbake med meg selv her, men endte med å ikke gjøre noe. Ble for sårt. Angrer litt, men… 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

❤️

Jeg forstår deg veldig godt. Så du fikk ikke svar?  Gikk frem og tilbake med meg selv her, men endte med å ikke gjøre noe. Ble for sårt. Angrer litt, men… 

Han så meldingen, men dreit i meg. For å si det på godt norsk. Jeg er veldig lei meg. Spurte til og med om han hadde det vanskelig og stengte verden ute, og sa at han kunne komme til meg og bo litt hvis han ville. At jeg var der for han. Han leste det, og ignorerte det. Det er bare to-tre måneder siden, så ganske ferskt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvsagt gjør det vondt, men når man står fast på nøyaktig samme sted og skriver nøyaktig de samme tingene og føler nøyaktig de samme tingene ett år etterpå - da er det på tide å prøve og vurdere å gjøre noe annet. For det man har gjort til nå funker faktisk ikke. 

Det er normalt å være trist etter et vennskap tar slutt. Det er ikke normalt å være på samme sted ett år etterpå, med de samme tankene og samme følelsene. Da har man ikke prosessert noe, bare veltet seg i egen sorg og selvmedlidenhet og blitt stuck på samme sted.

Det jeg har gjort er å la tiden gå og når jeg har begynt å tenke på det prøvd å stoppe meg selv. Kanskje jeg er svak og at du synes det, men vet ikke hva annet jeg skal gjøre. Håper at tiden leger alle sår. Håper at det med tiden blir greit! Det er så personlig og går sånn omegn som person at jeg ikke var god nok! 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Han så meldingen, men dreit i meg. For å si det på godt norsk. Jeg er veldig lei meg. Spurte til og med om han hadde det vanskelig og stengte verden ute, og sa at han kunne komme til meg og bo litt hvis han ville. At jeg var der for han. Han leste det, og ignorerte det. Det er bare to-tre måneder siden, så ganske ferskt. 

Da skjønner jeg godt du har det vondt. Ikke lenge siden. Å bli så avvist gjør vondt og gjør noe med en og troen på seg selv. Ihvertfall her. Håper du er tøffere enn meg og klarer å legge det bak deg ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da skjønner jeg godt du har det vondt. Ikke lenge siden. Å bli så avvist gjør vondt og gjør noe med en og troen på seg selv. Ihvertfall her. Håper du er tøffere enn meg og klarer å legge det bak deg ❤️

Er nok ikke tøffere enn deg. ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det jeg har gjort er å la tiden gå og når jeg har begynt å tenke på det prøvd å stoppe meg selv. Kanskje jeg er svak og at du synes det, men vet ikke hva annet jeg skal gjøre. Håper at tiden leger alle sår. Håper at det med tiden blir greit! Det er så personlig og går sånn omegn som person at jeg ikke var god nok! 

Tiden leger de fleste sår, eller gjør dem i hvert fall bedre, hvis du lar dem gjøre det. Men du peller på såret hele tiden og har gjort det nå i ett år. Da vil det ikke leges. Det er grunnen til at det fortsatt gjør så vondt for deg. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (53 minutter siden):

Er nok ikke tøffere enn deg. ❤️

❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Tiden leger de fleste sår, eller gjør dem i hvert fall bedre, hvis du lar dem gjøre det. Men du peller på såret hele tiden og har gjort det nå i ett år. Da vil det ikke leges. Det er grunnen til at det fortsatt gjør så vondt for deg. 

Det håper jeg virkelig. Går fint en periode og så tenker jeg på det igjen. Den kvelden , minner og hvor håpløs jeg må være og hvorfor hun ikke ville være min venn osv. Og da er jeg litt tilbake. Men jeg gjør så godt jeg klarer. Hadde det vært i dag ville jeg gjort ting annerledes, men er for sent? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det håper jeg virkelig. Går fint en periode og så tenker jeg på det igjen. Den kvelden , minner og hvor håpløs jeg må være og hvorfor hun ikke ville være min venn osv. Og da er jeg litt tilbake. Men jeg gjør så godt jeg klarer. Hadde det vært i dag ville jeg gjort ting annerledes, men er for sent? 

Og svaret ditt på mitt innlegg er å fortsette å pelle. 

AnonymBruker
Skrevet

Og svaret ditt på mitt innlegg er å fortsette å pelle. 

Du har rett. Skal la vær igjen! Takk! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har rett. Skal la vær igjen! Takk! 

Plaget meg selv nok med dette nå. Håper lenge til neste gang! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...