Gå til innhold

Ville du vært venner med noen som har sittet i fengsel?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Anonymkode: 241a1...ef9

: Vi skal fremover og mennesker sårer oss og vi bør gå videre. Ikke bra å leve i fortiden, men ting tar vel tid? Tror mange er sånn at de lett hopper videre. Man ser i forhold, vennskap osv. Littfor lett av og tid. Ingenting betyr noe. Skulle vel værtsånn. Jeg er nok ikke helt det. Jeg lever ikke i fortid sånn, men hele livet virker av og til å stå i ro ja. 

Anonymkode: 241a1...ef9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

: Vi skal fremover og mennesker sårer oss og vi bør gå videre. Ikke bra å leve i fortiden, men ting tar vel tid? Tror mange er sånn at de lett hopper videre. Man ser i forhold, vennskap osv. Littfor lett av og tid. Ingenting betyr noe. Skulle vel værtsånn. Jeg er nok ikke helt det. Jeg lever ikke i fortid sånn, men hele livet virker av og til å stå i ro ja. 

Anonymkode: 241a1...ef9

Skulle vært en som ikke brydde seg om noe. Sånn vil jeg være! 

Anonymkode: 241a1...ef9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvordan prossesert det? Jeg vet ikke andre måter enn å stoppe meg å tenke på det når det kommer, men ja jeg tenker på det fortsatt. 
 

Mener du virkelig at jeg skulle vært der at jeg aldri tenkte på det igjen? 

Anonymkode: 241a1...ef9

Hvordan prosessert det? Etter alle trådene du har startet, på flere forum, og alle svarene du har fått, så spør du fortsatt om dette?

Du kan aldri mer si at du har tatt til deg hva folk har skrevet til deg. Ett år senere og du spør fortsatt det samme spørsmålet, som folk har forsøkt å hjelpe deg med over utallige tråder.

Dette er faktisk litt kvalmende, kjenner jeg. Jeg kommer aldri mer til å hjelpe deg, når jeg ser at etter ett år så stiller du fortsatt det samme spørsmålet. Du tar ikke til deg et eneste ord av det folk skriver. (Nei, ikke si at du gjør det, det er løgn. Da hadde du ikke stilt det spørsmålet du fortsatt gjør).

Anonymkode: ce622...d0c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan prosessert det? Etter alle trådene du har startet, på flere forum, og alle svarene du har fått, så spør du fortsatt om dette?

Du kan aldri mer si at du har tatt til deg hva folk har skrevet til deg. Ett år senere og du spør fortsatt det samme spørsmålet, som folk har forsøkt å hjelpe deg med over utallige tråder.

Dette er faktisk litt kvalmende, kjenner jeg. Jeg kommer aldri mer til å hjelpe deg, når jeg ser at etter ett år så stiller du fortsatt det samme spørsmålet. Du tar ikke til deg et eneste ord av det folk skriver. (Nei, ikke si at du gjør det, det er løgn. Da hadde du ikke stilt det spørsmålet du fortsatt gjør).

Anonymkode: ce622...d0c

Blir lei meg av at du sier det. Heldigvis så svarer andre at de forstår at det tar tid å bli ferdig med ting og at det er vondt. 
 

Vær glad du er raskere å bearbeide ting enn meg. Som jeg skrev det er veldig vanlig. Nye forhold etter en uke eller nye venner etter en dag. Og glemt de andre. Så ja jeg er nok unormal.
 

Jeg er ikke enig med deg i at jeg står helt likt. Og jo jeg tar til meg ting. Jeg er kommet lengre selvom jeg ikke  er over det. Synd for meg! 

Anonymkode: 241a1...ef9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Blir lei meg av at du sier det. Heldigvis så svarer andre at de forstår at det tar tid å bli ferdig med ting og at det er vondt. 
 

Vær glad du er raskere å bearbeide ting enn meg. Som jeg skrev det er veldig vanlig. Nye forhold etter en uke eller nye venner etter en dag. Og glemt de andre. Så ja jeg er nok unormal.
 

Jeg er ikke enig med deg i at jeg står helt likt. Og jo jeg tar til meg ting. Jeg er kommet lengre selvom jeg ikke  er over det. Synd for meg! 

Anonymkode: 241a1...ef9

Mennesker bryr seg ikke dypt om noen! Derfor går de fort videre! 

Anonymkode: 241a1...ef9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Blir lei meg av at du sier det. Heldigvis så svarer andre at de forstår at det tar tid å bli ferdig med ting og at det er vondt. 
 

Vær glad du er raskere å bearbeide ting enn meg. Som jeg skrev det er veldig vanlig. Nye forhold etter en uke eller nye venner etter en dag. Og glemt de andre. Så ja jeg er nok unormal.
 

Jeg er ikke enig med deg i at jeg står helt likt. Og jo jeg tar til meg ting. Jeg er kommet lengre selvom jeg ikke  er over det. Synd for meg! 

Anonymkode: 241a1...ef9

Bare tomme, meningsløse ord. Handlingene dine sier noe annet. 

Jeg har ikke skrevet et ord om mitt liv og du antar masse negativt om meg. Jeg lar den stå ubesvart, det sier nok i seg selv.
 

Jeg er ferdig. Jeg regner med jeg ser deg på forumet om ett års tid med samme unnskyldninger og samme beskyldninger om andre. Men slutt å spørre andre om råd. For etter et år stiller du fortsatt de samme spørsmålene. Ha i det minste selvrespekt nok til at du slutter å kaste bort tiden til andre mennesker.

Anonymkode: ce622...d0c

AnonymBruker
Skrevet

En må fokusere på det en kan gjøre noe med og ikke det en ikke kan gjøre noe med. Ingen kan gjøre noe med det som har skjedd i fortiden sin, og heller ikke de menneskene. En må ha fokus på det en kan gjøre noe med, men mange har fokus på det de ikke kan gjøre noe med. 

Anonymkode: 47df3...b71

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare tomme, meningsløse ord. Handlingene dine sier noe annet. 

Jeg har ikke skrevet et ord om mitt liv og du antar masse negativt om meg. Jeg lar den stå ubesvart, det sier nok i seg selv.
 

Jeg er ferdig. Jeg regner med jeg ser deg på forumet om ett års tid med samme unnskyldninger og samme beskyldninger om andre. Men slutt å spørre andre om råd. For etter et år stiller du fortsatt de samme spørsmålene. Ha i det minste selvrespekt nok til at du slutter å kaste bort tiden til andre mennesker.

Anonymkode: ce622...d0c

Vær så snill! 
 

Jeg sier ikke noe om deg annet enn at du sier jeg har brukt lang tid å komme over og av det skriver jeg at du bearbeider raskere en meg. Det andre var generelt. Har ikke sagt noe negativt om deg. 
 

Jeg er meg selv på godt og vondt og folk velger selv å svare meg! 

Anonymkode: 241a1...ef9

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En må fokusere på det en kan gjøre noe med og ikke det en ikke kan gjøre noe med. Ingen kan gjøre noe med det som har skjedd i fortiden sin, og heller ikke de menneskene. En må ha fokus på det en kan gjøre noe med, men mange har fokus på det de ikke kan gjøre noe med. 

Anonymkode: 47df3...b71

Du har rett. God leve regel!
 

Og det prøver jeg også på. Men jeg klarer ikke alltid å kvele mine egne tanker om det triste livet og mine tap! Heldig er de som klarer det hele tiden. Og som klarer å gå videre og glemme. 

Anonymkode: 241a1...ef9

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du har rett. God leve regel!
 

Og det prøver jeg også på. Men jeg klarer ikke alltid å kvele mine egne tanker om det triste livet og mine tap! Heldig er de som klarer det hele tiden. Og som klarer å gå videre og glemme. 

Anonymkode: 241a1...ef9

Vi må huske på at vi er mennesker som feiler av og til, og ingen er feilfrie mennesker. Derfor gjør vi av og til tabber og feil men vi kan lære av de for å unngå å gjøre de samme feilene om igjen. Det er vel ingen som lett kan si at det er enkelt å være menneske?

Anonymkode: 47df3...b71

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi må huske på at vi er mennesker som feiler av og til, og ingen er feilfrie mennesker. Derfor gjør vi av og til tabber og feil men vi kan lære av de for å unngå å gjøre de samme feilene om igjen. Det er vel ingen som lett kan si at det er enkelt å være menneske?

Anonymkode: 47df3...b71

Nei, det er ikke lett å være menneske synes jeg ihvertfall. Og det har jeg med meg i mine tanker om andre. Har også trakket om igjen i ting og langt fra perfekt og har ikke problemer med å innrømme det. Heldig er de som lever og går videre som mange gjør. Og glemmer og ikke blir såret av ting, men går videre. Jeg er unormal har jeg skjønt! Nå er jeg bare lei meg og såret! 

Anonymkode: 241a1...ef9

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, det er ikke lett å være menneske synes jeg ihvertfall. Og det har jeg med meg i mine tanker om andre. Har også trakket om igjen i ting og langt fra perfekt og har ikke problemer med å innrømme det. Heldig er de som lever og går videre som mange gjør. Og glemmer og ikke blir såret av ting, men går videre. Jeg er unormal har jeg skjønt! Nå er jeg bare lei meg og såret! 

Anonymkode: 241a1...ef9

Nei det har med at alle er ikke skrudd sammen likt. Noen er harde og tåler mer harde ord og motstand, men så er det og mange som er mer følsomme og tar ting lett innpå seg og blir lei seg og såret. Men begge deler er normale tilstander, men det handler om hvordan en håndterer og takler det som avgjør hvordan en går videre. 

Anonymkode: 47df3...b71

Skrevet

Trådens tema er « Ville du vært venner med noen som hadde sittet i fengsel «

Har de vennene dere diskuterer sittet i fengsel? Hvis ikke, kan dere droppe avsporingen, og diskutere det tråden handler om, eller lage en ny tråd. 

 

Anonymkode: cf0e4...505

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei det har med at alle er ikke skrudd sammen likt. Noen er harde og tåler mer harde ord og motstand, men så er det og mange som er mer følsomme og tar ting lett innpå seg og blir lei seg og såret. Men begge deler er normale tilstander, men det handler om hvordan en håndterer og takler det som avgjør hvordan en går videre. 

Anonymkode: 47df3...b71

Ja, folk er forskjellige. Men mer akseptert dem som er tøffe og går raskt videre virker det som. Skulle gjerne vært tøffere og tålt mer. Og bedre på å håndtere livet som er tøft. Den sorten blir ofte kalt selvmedlide osv. Skulle vært mer raushet og forståelse mot hverandre. Men det er det for lite av. 

Anonymkode: 241a1...ef9

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Trådens tema er « Ville du vært venner med noen som hadde sittet i fengsel «

Har de vennene dere diskuterer sittet i fengsel? Hvis ikke, kan dere droppe avsporingen, og diskutere det tråden handler om, eller lage en ny tråd. 

 

Anonymkode: cf0e4...505

Er det ikke greit å diskutere? 
 

Har du svart i tråden? 

Anonymkode: 241a1...ef9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...