Gjest Leel@ Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Ville bare få sagt det i det minste én gang i dag. Sitter alene i hybelleiligheten min og spiser spaghetti og ser på Operah. En litt trist 17.mai, men jeg klager ikke så fikk jeg bare så lyst til å si HURRA FOR 17.MAI til i det minste noen i dag 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Gratulere med dagen! Jeg har hatt en fin 17.mai. Spist litt kake, is og pølser. Sett borgertoget og nå lages det god biff middag på kjøkkenet :-) 0 Siter
dolianer Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Gratulere med dagen! Jeg har hatt en fin 17.mai. Spist litt kake, is og pølser. Sett borgertoget og nå lages det god biff middag på kjøkkenet :-) Jeg har vært sjuk i dag (influensaliknende), og har derfor tatt det så mye med ro som jeg kunne. Kunne uansett ikke bli liggende i sengen fordi jeg er alene med en en ettåring. Vi var ute såvidt og kikket på toget i formiddag. Til lunsj fikk jeg besøk av en kamerat og vi satt på verandaen og spiste. I ettermiddag tok jeg med ungen en liten trilletur igjen for å kjøpe pølse og kake. Dagen har ikke vært så verst, tilstanden tatt i betraktning. Nå har ungen nettopp blitt lagt til sengs, og jeg kan endelig ta en tidlig kveld. Hodet verker og ørene også, - håper helsa er bedre i morgen! mnopq 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.