Gjest hilsen en fersk mamma Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Jeg er alenemor, og under bilkjøring har jeg barnet sittende i bakovervendt barnesete midt i baksetet. Det er vanskelig å kikke og se hvordan hun har det uten å snu hodet mitt. Jeg har lyst til å få montert et lite innvendig speil bakerst i taket, som jeg kan kikke i fra speilet foran meg. Da ville jeg kunne se barnets ansikt, se om hun sover eller hvorfor hun gråter osv, det ville ta bare et halvt sekund og jeg ville ikke måtte snu hodet mitt. Er det tillatt å montere et slikt speil? Vet noen hvor man får gjort det og hva det koster? 0 Siter
Gjest gjør-det-selv Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Vi har et vanlig rundt speil kjøpt på Nille festa på nakkestøtta i baksetet. Veldig enkelt og billig, samtidig som man kan følge med på minsten og ha blikk-kontakt 0 Siter
Gjest hilsen en fersk mamma Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Vi har et vanlig rundt speil kjøpt på Nille festa på nakkestøtta i baksetet. Veldig enkelt og billig, samtidig som man kan følge med på minsten og ha blikk-kontakt Men det er ingen nakkestøtte på baksetet i min bil...ikke hull for det heller. Hvordan skal jeg da feste det? Og jeg må også vite om det er lov, så jeg ikke får bot i en evt. kontroll. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.