Gjest Mr.Desperat Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 ....gjør man for å våkne skikkelig? Jeg har eksamen i morgen, og er så dautrøtt at jeg så vidt klarer holde øya åpne. Har sovet mer enn normalt de siste ukene, så underskudd på søvn er det ikke. Kaffe, kaffe og enda litt mer kaffe er jo ikke særlig sunt heller da.... Alle råd mottas med STOR TAKK fra 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Hehe, på 17.mai!?!? Ja...? Man trenger ikke å jogge i hovedgata i byen da. 0 Siter
Gjest Mr.Desperat Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Ja...? Man trenger ikke å jogge i hovedgata i byen da. Nei, behøver vel ikke jogge nedover Karl Johan heller.... ;-) Tror du jeg våkner av en joggetur, er det vel verdt et forsøk. Er det ikke forresten dokumentert også, at det skal hjelpe?? 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Du er ikke allergisk da? Det er jeg, og jeg blir kjempesøvning i pollentida. Kjøpe en ti-pakk med allergimedisin på apoteket og sjekk om det hjelper. Så kan du gå til legen for å få mer. Du får det på blå resept. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Kan det være at du trenger vitaminer? Min kjære gikk fra å slite ut sofaen til å være full av virkelyst fra morgen til kveld. Det gav god hjelp med multivitaminer fra helsekosten!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.