Gjest FU FU FU Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Nå kan du få lov til å skryte av hvor flink du er... 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Jeg har pusset opp hele huset, lagt fliser på hele badet og do. Nå holder jeg på å grave opp hagen, lager mur inn til naboen og utvider plattingen med steinfliser. Mest stolt er jeg av de flotte barna jeg har laget. ) Mvh 0 Siter
Gjest malun Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Jeg har lagd et flott barn. Jeg har murt en hel steinvegg selv, og malt flere leiligheter. Har pusset opp rekkehuset vårt 2 ganger. Har sydd bukser og topper. 0 Siter
morsan Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Jeg har IKKE pusset opp! Jeg passer ikke til denslags, og har derfor kun gjort mindre arbeider som ikke egner seg til å settes bort! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Jeg har IKKE pusset opp! Jeg passer ikke til denslags, og har derfor kun gjort mindre arbeider som ikke egner seg til å settes bort! :-) .... men jeg glemte å ta med det som jeg har LAGET selv, da! :-)) Bare for å nevne NOE, så har jeg laget et dritkult Sabeltannkostyme til guttungen, jeg har laget et mummihus av en kransekake-eske, jeg har brodert en flott adventskalender, og dessuten en del annet håndarbeide samt grafikkbilder.... *skryte skryte* 0 Siter
Soria Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Jeg malte et par pidestaller en gang. Teller det? Ellers er håndarbeid det området der jeg har produsert mest. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.