Gå til innhold

FU: Hva har du pusset opp eller laget selv?

Anbefalte innlegg

Gjest FU FU FU
Skrevet

Nå kan du få lov til å skryte av hvor flink du er...

Kizza1365380506
Skrevet

Jeg har pusset opp hele huset, lagt fliser på hele badet og do. Nå holder jeg på å grave opp hagen, lager mur inn til naboen og utvider plattingen med steinfliser.

Mest stolt er jeg av de flotte barna jeg har laget. :o)

Mvh

Gjest malun
Skrevet

Jeg har lagd et flott barn.

Jeg har murt en hel steinvegg selv, og malt flere leiligheter.

Har pusset opp rekkehuset vårt 2 ganger.

Har sydd bukser og topper.

Skrevet

Jeg har IKKE pusset opp! Jeg passer ikke til denslags, og har derfor kun gjort mindre arbeider som ikke egner seg til å settes bort! :-)

Skrevet

Jeg har IKKE pusset opp! Jeg passer ikke til denslags, og har derfor kun gjort mindre arbeider som ikke egner seg til å settes bort! :-)

.... men jeg glemte å ta med det som jeg har LAGET selv, da! :-))

Bare for å nevne NOE, så har jeg laget et dritkult Sabeltannkostyme til guttungen, jeg har laget et mummihus av en kransekake-eske, jeg har brodert en flott adventskalender, og dessuten en del annet håndarbeide samt grafikkbilder....

*skryte skryte*

Skrevet

Jeg malte et par pidestaller en gang. Teller det?

Ellers er håndarbeid det området der jeg har produsert mest.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...