Sara-rusk Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Jeg må fornye passet til treåringen min. Er det slik at det holder å ha med bilde og fødselsattest, eller må han være med selv også. Hadde vært greit å slippe å ta fri en dag pga dette. 0 Siter
Gjest dækkebarebare Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Nei, han må være med. Og du må ha med pappaen eller fullmakt og legitimasjon fra pappa. Veldig kronglete, og de ser IKKE gjennom fingrene med det. 0 Siter
amber sun Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Han må være med, og du må ha skriftlig godkjenning fra faren (med legitimasjon) i tillegg. Har vært gjennom dette her et par ganger, og en av gangene måtte jeg bare gå uten å få nytt pass pga. at Ingrid ikke var med. Trodde ikke det var nødvendig når vi bare skulle fornye. Det er veldig strengt, men det er vel kanskje vikig også, for barnets og alles skyld. Så sørg for farens fullmakt med legitimasjon, og ha med barnet. 0 Siter
Sara-rusk Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Skrevet 18. mai 2004 Han må være med, og du må ha skriftlig godkjenning fra faren (med legitimasjon) i tillegg. Har vært gjennom dette her et par ganger, og en av gangene måtte jeg bare gå uten å få nytt pass pga. at Ingrid ikke var med. Trodde ikke det var nødvendig når vi bare skulle fornye. Det er veldig strengt, men det er vel kanskje vikig også, for barnets og alles skyld. Så sørg for farens fullmakt med legitimasjon, og ha med barnet. Takk, da slapp jeg ihvertfall en bomtur på politistasjonen. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Nei, han må være med. Og du må ha med pappaen eller fullmakt og legitimasjon fra pappa. Veldig kronglete, og de ser IKKE gjennom fingrene med det. Viss du har foreldreansvar alene, så trenger du ikke fullmakt fra pappaen. 0 Siter
Atene Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Viss du har foreldreansvar alene, så trenger du ikke fullmakt fra pappaen. Men da trenger man bevis for at man har foreldreansvar alene. Jeg endte opp med fullmakt fra pappaen - det var enklere. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Men da trenger man bevis for at man har foreldreansvar alene. Jeg endte opp med fullmakt fra pappaen - det var enklere. Det hadde ikke gått for meg. Politiet bare slo opp på dataen og fant ut at jeg hadde foreldreansvaret, vips så var passet der. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Men da trenger man bevis for at man har foreldreansvar alene. Jeg endte opp med fullmakt fra pappaen - det var enklere. Du kan bruke seperasjonssøknaden, man får kopi hos fylkesmannen. Der står det at man har foreldreansvaret alene 0 Siter
Atene Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Du kan bruke seperasjonssøknaden, man får kopi hos fylkesmannen. Der står det at man har foreldreansvaret alene Vi har aldri vært gift, så noe sånt har jeg ikke. Politiet sa at jeg måtte ha skriftlig bekreftelse fra folkeregisteret. Da var det enklere å få underskrift fra pappaen - som jeg bor sammen med. 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Han må være med selv... vi laget pass til barna i høst, og de fikk ikke utstedt nye om de ikke var med selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.