Gå til innhold

Artifkkel om Grønland (Oslo) i Magasinet

Anbefalte innlegg

Gjest uten signatur
Skrevet

Har lyst til å ta en tur dit. Hørtes så koselig ut med mange spisesteder og små butikker.

Jeg klarer å knote meg fra mellom Karl Johan og Aker Brygge. Bedre kjent er jeg ikke i hovedstaden. Er det langt å gå fra et av disse stedene til Grønland?

Skrevet

http://www.gulesider.no/gsi/map.do?n=&mode=&size=1&cb=cz&c=s&cm=&drill=&showCompanies=false&firma=&bkode=&v=&msa=m1&x=10.758303&y=59.91205&id=&startId=&finishId=&spraak=1&oldZoom=7&zoom6.x=12&zoom6.y=12

Prøv denne linken. Jeg søkte meg frem til et kart hvor du både kunne se Grønland og Oslo S avmerket. Det er ikke langt fra Karl JOhan.

Hvis linken ovenfor ikke funker, så gå inn på gule sider, klikk på kart, og klikk og zoom deg inn på oslo!

Lykke til! :-)

Skrevet

Det er ikke langt men kan du ikke hoppe på T-banen og ta den til Grønland?

Gjest uten signatur
Skrevet

Det er ikke langt men kan du ikke hoppe på T-banen og ta den til Grønland?

Jo, det kan jeg jo. Men jeg er troende til å hoppe på i feil retning jeg da! hehe... Kanskje best å ta en taxi. Blir vel ikke så dyrt?

Er vel et slikt turistinfokontor ved Sentralbanestasjonen, er det ikke det da? Det kom jeg på nå. Kan jo få meg litt info der kanskje.

Gjest uten signatur
Skrevet

http://www.gulesider.no/gsi/map.do?n=&mode=&size=1&cb=cz&c=s&cm=&drill=&showCompanies=false&firma=&bkode=&v=&msa=m1&x=10.758303&y=59.91205&id=&startId=&finishId=&spraak=1&oldZoom=7&zoom6.x=12&zoom6.y=12

Prøv denne linken. Jeg søkte meg frem til et kart hvor du både kunne se Grønland og Oslo S avmerket. Det er ikke langt fra Karl JOhan.

Hvis linken ovenfor ikke funker, så gå inn på gule sider, klikk på kart, og klikk og zoom deg inn på oslo!

Lykke til! :-)

Tusen takk! Det var kjempekjekt. Har kjørt ut et par kart.

Gjest mor i juni
Skrevet

Jo, det kan jeg jo. Men jeg er troende til å hoppe på i feil retning jeg da! hehe... Kanskje best å ta en taxi. Blir vel ikke så dyrt?

Er vel et slikt turistinfokontor ved Sentralbanestasjonen, er det ikke det da? Det kom jeg på nå. Kan jo få meg litt info der kanskje.

Sjekk tabellen nede på perrongen, så ser du hvilken retning banen går. :-)

Ellers er Grønland faktisk ikke langt unna Turistinfoen på Oslo S.

Skrevet

Sjekk tabellen nede på perrongen, så ser du hvilken retning banen går. :-)

Ellers er Grønland faktisk ikke langt unna Turistinfoen på Oslo S.

Ja! :-) Har man først gått til Oslo S kan man godt gå til Grønland også! Og spare de drosjepengene!! *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...