Gjest uten signatur Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Har lyst til å ta en tur dit. Hørtes så koselig ut med mange spisesteder og små butikker. Jeg klarer å knote meg fra mellom Karl Johan og Aker Brygge. Bedre kjent er jeg ikke i hovedstaden. Er det langt å gå fra et av disse stedene til Grønland? 0 Siter
morsan Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 http://www.gulesider.no/gsi/map.do?n=&mode=&size=1&cb=cz&c=s&cm=&drill=&showCompanies=false&firma=&bkode=&v=&msa=m1&x=10.758303&y=59.91205&id=&startId=&finishId=&spraak=1&oldZoom=7&zoom6.x=12&zoom6.y=12 Prøv denne linken. Jeg søkte meg frem til et kart hvor du både kunne se Grønland og Oslo S avmerket. Det er ikke langt fra Karl JOhan. Hvis linken ovenfor ikke funker, så gå inn på gule sider, klikk på kart, og klikk og zoom deg inn på oslo! Lykke til! :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Det er ikke langt men kan du ikke hoppe på T-banen og ta den til Grønland? 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Det er ikke langt men kan du ikke hoppe på T-banen og ta den til Grønland? Jo, det kan jeg jo. Men jeg er troende til å hoppe på i feil retning jeg da! hehe... Kanskje best å ta en taxi. Blir vel ikke så dyrt? Er vel et slikt turistinfokontor ved Sentralbanestasjonen, er det ikke det da? Det kom jeg på nå. Kan jo få meg litt info der kanskje. 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 http://www.gulesider.no/gsi/map.do?n=&mode=&size=1&cb=cz&c=s&cm=&drill=&showCompanies=false&firma=&bkode=&v=&msa=m1&x=10.758303&y=59.91205&id=&startId=&finishId=&spraak=1&oldZoom=7&zoom6.x=12&zoom6.y=12 Prøv denne linken. Jeg søkte meg frem til et kart hvor du både kunne se Grønland og Oslo S avmerket. Det er ikke langt fra Karl JOhan. Hvis linken ovenfor ikke funker, så gå inn på gule sider, klikk på kart, og klikk og zoom deg inn på oslo! Lykke til! :-) Tusen takk! Det var kjempekjekt. Har kjørt ut et par kart. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Jo, det kan jeg jo. Men jeg er troende til å hoppe på i feil retning jeg da! hehe... Kanskje best å ta en taxi. Blir vel ikke så dyrt? Er vel et slikt turistinfokontor ved Sentralbanestasjonen, er det ikke det da? Det kom jeg på nå. Kan jo få meg litt info der kanskje. Sjekk tabellen nede på perrongen, så ser du hvilken retning banen går. :-) Ellers er Grønland faktisk ikke langt unna Turistinfoen på Oslo S. 0 Siter
morsan Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Sjekk tabellen nede på perrongen, så ser du hvilken retning banen går. :-) Ellers er Grønland faktisk ikke langt unna Turistinfoen på Oslo S. Ja! :-) Har man først gått til Oslo S kan man godt gå til Grønland også! Og spare de drosjepengene!! *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.