Gjest Draco Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Hvilken artist synger denne: "everytime you need me, i`ll be here, everytime you need me i`ll be there, i`m so in love with you...tam tam?! Noen som vet? 0 Siter
KaVa Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 åhhh - flashback til tidlig ungdomstid!!! Var det en gruppe som het noe sånn som fahrenheit 102 (eller no' sånnt) mon tro? mvh 0 Siter
KaVa Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Er dette sangen? http://homepage.ntlworld.com/alan.stuart/music/lyrics/everytim.html Gruppen heter tydeligvis Fragma - etter nettsøk. 0 Siter
Klara Q Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 everytime you need me, i'll be there, everytime you leave me i'll be near, everytime you (?) me like you do - I'm so in love with you.. De het da vitterlig Fa(h)renheit, men jeg finner ikke et kløyva ord om dem på nettet! Kjempesøt sang - ble mye spilt på radioen på slutten av 80-tallet en gang. Sukk... 0 Siter
Klara Q Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 everytime you need me, i'll be there, everytime you leave me i'll be near, everytime you (?) me like you do - I'm so in love with you.. De het da vitterlig Fa(h)renheit, men jeg finner ikke et kløyva ord om dem på nettet! Kjempesøt sang - ble mye spilt på radioen på slutten av 80-tallet en gang. Sukk... everytime you hold me like you do, var det.. 0 Siter
serendipity Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Er dette sangen? http://homepage.ntlworld.com/alan.stuart/music/lyrics/everytim.html Gruppen heter tydeligvis Fragma - etter nettsøk. Nei det er ikke den sangen.... 0 Siter
Anki Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Gruppa het Fahrenheit, og angen ble spilt masse på 80-tallet. For mye etter min smak ;P 0 Siter
Anki Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Gruppa het Fahrenheit, og angen ble spilt masse på 80-tallet. For mye etter min smak ;P eh...sangen skulle det så klart stå 0 Siter
KaVa Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Nei det er ikke den sangen.... Fant ut det, jeg og. Feil tekst. Nynner: "Everytime you need me I'll be there... Everytime you hold me like you do - I'm so in love with you..." 0 Siter
serendipity Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Fant ut det, jeg og. Feil tekst. Nynner: "Everytime you need me I'll be there... Everytime you hold me like you do - I'm so in love with you..." Jepp ;-) 0 Siter
petter smart Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Gruppa heter Munchener Freiheit, men har også blitt kallt kun Freiheit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.