Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:-)

Jeg var faktisk TILSTEDE i Oslo Spektrum! *skryte, skryte*

Gjest Daisy
Skrevet

:-)

Jeg var faktisk TILSTEDE i Oslo Spektrum! *skryte, skryte*

Å! Var det liv?

Skrevet

Å! Var det liv?

Ja det var jo det! Salen kokte!! :-)

Jeg fulgte min knapt 7 år gamle gutt, som hadde klinkekule-øyne og syntes at dette var veldig spennende!

Gjest Daisy
Skrevet

Ja det var jo det! Salen kokte!! :-)

Jeg fulgte min knapt 7 år gamle gutt, som hadde klinkekule-øyne og syntes at dette var veldig spennende!

Det er alltid spennende og gøy på sånne ting selv om man bare er med som ledsager og ikke den største fan'en....

Gjest Big Mac
Skrevet

Hm... jeg har ingen hundrelapper tilgjengelig. Kanskje du kan veksle? Send meg 400 kr og jeg skal sende deg en 500-lapp tilbake. ;-)

Skrevet

Det er alltid spennende og gøy på sånne ting selv om man bare er med som ledsager og ikke den største fan'en....

Ja, det er gøy å se entusiasmen fra alle, og særskilt fra MIN godklump, da! :-))

Skrevet

Ja, det er gøy å se entusiasmen fra alle, og særskilt fra MIN godklump, da! :-))

Hvis du måtte velge deg en av dommerne å gå til sengs med - hvem ville du ha valgt?

Jeg ville nok ha valgt han Skjelettski.

Skrevet

Hvis du måtte velge deg en av dommerne å gå til sengs med - hvem ville du ha valgt?

Uffda! Pest eller kolera!! ;-)

Vil helst slippe uansett!

Men hadde den kvinnelige dommeren vært mer spennende enn Anneli skulle jeg kanskje_ vurdert å bli lesbisk for en kveld!;-)

Gjest Big Mac
Skrevet

Men hadde den kvinnelige dommeren vært mer spennende enn Anneli skulle jeg kanskje_ vurdert å bli lesbisk for en kveld!;-)

"mer spennende enn Anneli"?

Hæ? Det er tross alt Anneli Drecker vi snakker om her - geniforklart og dyrket heltinne siden slutten av 80-tallet! Vet ikke helt hvor du skal for å finne noen mer spennende, men du må hvertfall utenfor norge.

Gjest Tulaluralura
Skrevet

Huff - jeg hadde en erotisk ladet drøm om han her for et par netter siden....

Skrevet

"mer spennende enn Anneli"?

Hæ? Det er tross alt Anneli Drecker vi snakker om her - geniforklart og dyrket heltinne siden slutten av 80-tallet! Vet ikke helt hvor du skal for å finne noen mer spennende, men du må hvertfall utenfor norge.

Mulig det, men da hun ble annonsert som den neste kvinnelige idol-dommeren, så må jeg innrømme at jeg tenkte "anneli-hvem"?

Hun er sikkert geniforklart, men særlig sexy synes jeg ikke at hun er! :-)

Absolutt ikke nok til å tilte en normalt så hetero dame!! :-)

Gjest Big Mac
Skrevet

Mulig det, men da hun ble annonsert som den neste kvinnelige idol-dommeren, så må jeg innrømme at jeg tenkte "anneli-hvem"?

Hun er sikkert geniforklart, men særlig sexy synes jeg ikke at hun er! :-)

Absolutt ikke nok til å tilte en normalt så hetero dame!! :-)

Jeg har vel alltid syntes hun er sexy. (Men jeg synes talent er sexy, det kan ha noe med det å gjøre også).

Uten at jeg har vært hennes største fan, så synes jeg hvertfall at hun fortjener mye bedre enn å bli husket som idol-dommeren.

Fant denne:

http://www.annelidrecker.com/

Skrevet

Jeg har vel alltid syntes hun er sexy. (Men jeg synes talent er sexy, det kan ha noe med det å gjøre også).

Uten at jeg har vært hennes største fan, så synes jeg hvertfall at hun fortjener mye bedre enn å bli husket som idol-dommeren.

Fant denne:

http://www.annelidrecker.com/

Jeg håper for hennes del at hun unngås å bli husket som det - for hun var litt "rar", synes jeg! Var litt vel tannløs i sine kommentarer/synspunkter til tider.

Men uansett hvem som er dommer eller ikke i Idol: irriterer meg litt over at man må ha med en "kvinnelig dommer"! Misforstå meg rett: Jeg synes det er kjempefint og viktig at begge kjønn er representert på alle arenaer, men det at man presenterer og hausser opp at en av dommerne faktisk er kvinnelig, synes jeg bidrar til å slå bena under kampen for å bli anerkjent på linje med menn.

Skulle ikke tro at det skulle vært noe problem å fylle opp to av dommerstolene med kompetente damer!

Gjest Big Mac
Skrevet

Jeg håper for hennes del at hun unngås å bli husket som det - for hun var litt "rar", synes jeg! Var litt vel tannløs i sine kommentarer/synspunkter til tider.

Men uansett hvem som er dommer eller ikke i Idol: irriterer meg litt over at man må ha med en "kvinnelig dommer"! Misforstå meg rett: Jeg synes det er kjempefint og viktig at begge kjønn er representert på alle arenaer, men det at man presenterer og hausser opp at en av dommerne faktisk er kvinnelig, synes jeg bidrar til å slå bena under kampen for å bli anerkjent på linje med menn.

Skulle ikke tro at det skulle vært noe problem å fylle opp to av dommerstolene med kompetente damer!

Sikkert litt forsiktig, tror gjerne artister synes det er litt vanskelig å dømme andre. (Gutta blant dommerne er jo talentløse nolduser i sammenligning, og kan tillate seg å synse i vilden sky. )

Skrevet

Sikkert litt forsiktig, tror gjerne artister synes det er litt vanskelig å dømme andre. (Gutta blant dommerne er jo talentløse nolduser i sammenligning, og kan tillate seg å synse i vilden sky. )

Ja du har nok mye rett i det! :-)

Skrevet

Jeg betaler ikke for han var min favoritt også :)

Skrevet

Han var min favoritt, så du får dessverre ikke noen penger av meg. :)

Det var bra du fikk rett, da.

Gjest sandex
Skrevet

Beklager, ingen penger her heller... Kjartan var min favoritt fra starten av :)

Skrevet

Du slipper altså ikke unna. Du er nødt til å velge en av dem. Gjerne Anneli, hun er da litt sensuell?

Nå har jeg vært flink og tatt Thomas fordi han er sjarmerende og fin på håret, så nå kan ikke du være dårligere.

Jeg venter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...