Gå til innhold

mistet dagens p-pille i sluken,hva gjør jeg?!

Anbefalte innlegg

Gjest pippi strømpe
Skrevet

hva gjør jeg?! jeg trenger svar fort!! :( håper noe vet

Fortsetter under...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

leser pakningsvedlegget? slutter å knxlle?

Skrevet

Da tar du bare brettets siste pille i dag, hvis du har like piller over hele brettet, og fortsetter som vanlig fra i morgen.

Gjest pippi strømpe
Skrevet

Da tar du bare brettets siste pille i dag, hvis du har like piller over hele brettet, og fortsetter som vanlig fra i morgen.

jeg har 12piller igjen, de som er ut denne uken(5stk) de er gule. de som er hele neste uke er hvite. altså når jeg har tatt disse er det slutt på brettet, og jeg har ikke flere brett..

nå som alle pillene ikke er like, så hva gjør jeg da? huff

Skrevet

jeg har 12piller igjen, de som er ut denne uken(5stk) de er gule. de som er hele neste uke er hvite. altså når jeg har tatt disse er det slutt på brettet, og jeg har ikke flere brett..

Ta den siste av de gule. Da har du fire dager på å skaffe en ny - det klarer du vel ?

Skrevet

Ta bare neste pille.

Annonse

Gjest pippi strømpe
Skrevet

Ta den siste av de gule. Da har du fire dager på å skaffe en ny - det klarer du vel ?

ja det gjør jeg. tusen takk!

Gjest pippi strømpe
Skrevet

Ta bare neste pille.

tusen takk for hjelpen !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...