Gjest pippi strømpe Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 hva gjør jeg?! jeg trenger svar fort!! håper noe vet 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 leser pakningsvedlegget? slutter å knxlle? 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Da tar du bare brettets siste pille i dag, hvis du har like piller over hele brettet, og fortsetter som vanlig fra i morgen. 0 Siter
Gjest pippi strømpe Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Da tar du bare brettets siste pille i dag, hvis du har like piller over hele brettet, og fortsetter som vanlig fra i morgen. jeg har 12piller igjen, de som er ut denne uken(5stk) de er gule. de som er hele neste uke er hvite. altså når jeg har tatt disse er det slutt på brettet, og jeg har ikke flere brett.. nå som alle pillene ikke er like, så hva gjør jeg da? huff 0 Siter
Atene Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 jeg har 12piller igjen, de som er ut denne uken(5stk) de er gule. de som er hele neste uke er hvite. altså når jeg har tatt disse er det slutt på brettet, og jeg har ikke flere brett.. nå som alle pillene ikke er like, så hva gjør jeg da? huff Ta den siste av de gule. Da har du fire dager på å skaffe en ny - det klarer du vel ? 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 jeg har 12piller igjen, de som er ut denne uken(5stk) de er gule. de som er hele neste uke er hvite. altså når jeg har tatt disse er det slutt på brettet, og jeg har ikke flere brett.. nå som alle pillene ikke er like, så hva gjør jeg da? huff Ta bare neste pille. 0 Siter
Gjest pippi strømpe Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Ta den siste av de gule. Da har du fire dager på å skaffe en ny - det klarer du vel ? ja det gjør jeg. tusen takk! 0 Siter
Gjest pippi strømpe Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Ta bare neste pille. tusen takk for hjelpen ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.