Gjest jada! Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Jeg måtte slutte med min vanlige prevensjon og har absolutt ikke planer om å bli gravid. Men jeg har en kjæreste da og i helgen skulle vi ha sex, men kondomene var altfor små, fikk dem rett å slett ikke på, og det var både vondt og ubehagelig for den stakkars mannen! Har utrolig liten erfaring med kondomer, men nekter å tro at de skal være så trange?? Tok en runde på alle mulige utsalgs steder i dag for å finne noen som er litt større, okeido er det har jeg hørt, men de hadde bare profil og nøkken! Er det noen som har tips om hvor jeg kan få tak i, apoteket hadde ikke, det var dårlig da! Går det an å få bestilt over nett, og er forsendelsene diskre?? Noen som har noen sorter å anbefale?? 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Okeido selges da overalt. Bensinstasjoner, dagligvareforretninger, you name it. 0 Siter
tiliti Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Okeido selges da overalt. Bensinstasjoner, dagligvareforretninger, you name it. you wish, her har samtlige elendig utvalg. Er heldig hvis du finner noe så normalt som profil - de fleste har *kun* nøkken. 0 Siter
dolianer Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Jeg tror at vanlige kondomer (fra bensinstasjon og butikker) stort sett er omtrent samme størrelse. Skal du ha tak i noe større, kan du kontakte kondomeriet. Tror de selger over nettet også. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Forsket på det for noen år siden, men husker ikke hvilke som var størst... Ingen var egentlig store nok, da.. Som "dolianer" skriver, har kondomeriet noen, og muligens lek på nettet. Forsendelsen er anonym. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.