selle Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Det gjør jeg. En halvtime med kaffe og avis om morgenen er en vane som er vond å fordrive. Blir liksom ikke det samme med fortsettelsen på boken jeg leste i går 0 Siter
selle Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Skrevet 18. mai 2004 Les ei annen avis. Noen å anbefale? 0 Siter
morsan Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Ja, jeg savner avisen min!! Nå ligger det bare en tynn annonse-lefse i postkassa hver morgen! :-((( Hvis jeg skal snakke ut fra et rent egoistisk ståsted, så er journaliststreiken verre for meg enn transportstreik, eller eventuelle streiker i bryggerinæringen eller hotellnæringen. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Ja! Boligannonsene i Aftenposten mister liksom piffen etter noen sider.. Og savner Dagbladet på Kafé... :-( 0 Siter
pip Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Kjøp en avis som ikke er i streik, da vel. Selv synes jeg det er fantastisk å slippe tabloidoverskrifter hvor jeg snur og vender meg. 0 Siter
pip Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Noen å anbefale? Prøv noe nytt nå som det er streik! http://www.lysfontenen.no/index.php?id=forum&action=thread&par=84912&msg=85265#85265 0 Siter
morsan Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Kjøp en avis som ikke er i streik, da vel. Selv synes jeg det er fantastisk å slippe tabloidoverskrifter hvor jeg snur og vender meg. Har du noen forslag? Finansavisen er ikke rammet av streik, og i Dagens Næringsliv beskyldes redaktøren for streikebryteri. Men vet ikke om NOEN gode erstatninger for Aftenposten, da.... :-(( 0 Siter
pip Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Har du noen forslag? Finansavisen er ikke rammet av streik, og i Dagens Næringsliv beskyldes redaktøren for streikebryteri. Men vet ikke om NOEN gode erstatninger for Aftenposten, da.... :-(( Jeg svarte litt lenger ned i tråden :-) 0 Siter
morsan Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Jeg svarte litt lenger ned i tråden :-) OK, Morgenbladet, Dagsavisen og Klassekampen? Samt ukesavisen Dag og Tid? Skal huske på det! ;-) Men det er avis levert på DØRA jeg savner mest, og fordi jeg håper på en snarlig løsning gidder jeg ikke å tegne abonnement på Dagsavisen nå. De andre to leveres så vidt jeg vet ikke på døra der jeg bor. 0 Siter
pip Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 OK, Morgenbladet, Dagsavisen og Klassekampen? Samt ukesavisen Dag og Tid? Skal huske på det! ;-) Men det er avis levert på DØRA jeg savner mest, og fordi jeg håper på en snarlig løsning gidder jeg ikke å tegne abonnement på Dagsavisen nå. De andre to leveres så vidt jeg vet ikke på døra der jeg bor. Alt leveres på døra om du abonerer. 0 Siter
morsan Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Alt leveres på døra om du abonerer. Om morgenen? Eller med postbudet mens jeg likevel er på jobb? 0 Siter
pip Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Om morgenen? Eller med postbudet mens jeg likevel er på jobb? Dagsavisen, Vårt Land og klassekampen om morgenen -de kommer kanskje ann på hvor i landet en bor? Men det kan en sjekke på abonnementsservice. Vårt land kan en også få gratis i to uker, det kan man jo benytte seg av nå! Ellers kan man jo bare finne frem ukesavsiene dag etter dag :-) 0 Siter
morsan Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Dagsavisen, Vårt Land og klassekampen om morgenen -de kommer kanskje ann på hvor i landet en bor? Men det kan en sjekke på abonnementsservice. Vårt land kan en også få gratis i to uker, det kan man jo benytte seg av nå! Ellers kan man jo bare finne frem ukesavsiene dag etter dag :-) Takker for tips! :-) Nettaviser kan jo aldri erstatte papiraviser! Har du prøvd å slå ihjel en flue med PC'en? *S* 0 Siter
amber sun Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Ja, jeg savner avisa. Er litt avhengig av den, liker å slappe av med avisa om ettermiddagen. For ikke å snakke om SØNDAGSDAGBLADET! Det er søndagsformiddags høydepunkt når det ringer på og jeg kan kjøpe en fersk Dagbladet. _Det_ er stas, det. Så det savner jeg, ja. 0 Siter
Gjest siddisen Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Ja, jeg savner avisa. Er litt avhengig av den, liker å slappe av med avisa om ettermiddagen. For ikke å snakke om SØNDAGSDAGBLADET! Det er søndagsformiddags høydepunkt når det ringer på og jeg kan kjøpe en fersk Dagbladet. _Det_ er stas, det. Så det savner jeg, ja. JA! Her er avisa syltynn. Utrolig kjedelig for tia, føler meg skikkelig snytt for god lesning....grrr... Det dreier seg om stavanger aftenblad, altså. 0 Siter
amber sun Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 JA! Her er avisa syltynn. Utrolig kjedelig for tia, føler meg skikkelig snytt for god lesning....grrr... Det dreier seg om stavanger aftenblad, altså. Jepp, Stavanger Aftenblad, her også. 0 Siter
Gjest gruff og ugg Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Ja,visst faen!..verre enn matstreiken. Jeg blir uggen og sur når jeg ikke får avisa til frokost sammen med kaffen. 0 Siter
pip Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Takker for tips! :-) Nettaviser kan jo aldri erstatte papiraviser! Har du prøvd å slå ihjel en flue med PC'en? *S* Nå er det forresten bare klassekampen igjenn. Dagsavisen og vårt land ble tatt ut i dag. Men klassekampen kan være verdt å abonere på, den! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.