Gjest mor i juni Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Vi har PCen på soverommet, og her ser det rett og slett ikke ut for tida.. Skittentøy og vasket tøy, vintertøy, undertøy og annet dritt ligger og slenger.. Årsak: vi pusser opp, og har for tida bare dette rommet lille i tillegg til stue/kjøkken/bad. Venter bare på at det nye soverommet skal bli ferdig, så vi får dritten på plass. MEN, selv om vi har en "fin" unnskyldning for rotet så liker jeg ikke at folk kommer rett inn - slik som svigerfar gjør. Han er kjempesnill, er her og hjelper masse til med oppussing, men han trenger ikke komme rett inn og stille seg midt i rommet for å snakke med meg..!! Det er jævlig irriterende, dette er et privat rom! Og flaut med undertøy o.l.. Sannsynligvis ser han ikke rotet engang, han er tross alt mannfolk *s* men likevel. Det er så ubehagelig!! Burde det ikke dessuten gi signaler om at jeg vil være i fred når jeg sitter her inne..? Ikke kan jeg rydde så mye heller, vi har ikke noe sted å gjøre av ting.. Arrghh!! *kommer røyk ut av ørene* 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Han tenker helt sikkert ikke over det, så hvorfor ikke si pent i fra? 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Han tenker helt sikkert ikke over det, så hvorfor ikke si pent i fra? Har du forslag til hvordan jeg skal ordlegge meg? ;-) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Har du forslag til hvordan jeg skal ordlegge meg? ;-) Tja, nei, jeg vet ikke, jeg. "Jeg vil ikke at du skal ta det feil, men jeg synes helst at du ikke går inn på soverommet. Jeg synes det er litt ubehagelig siden det er så rot i forbindelse med opp-pussingen nå". Ellerno 0 Siter
Kakel Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 kan du ikke plukke opp skittent undertøy da og hive det i vaskemaskin? - eller om det er rent - oppbevare det i plastsekker så lenge? Du gidder ikke rydde du!!!!!! 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 kan du ikke plukke opp skittent undertøy da og hive det i vaskemaskin? - eller om det er rent - oppbevare det i plastsekker så lenge? Du gidder ikke rydde du!!!!!! Overdrev litt med det skitne som ligger og slenger - har det jo i en skittentøyskurv. Men putte klær i poser - hvor skal vi liksom gjøre av posene? :-) Klærne ligger i stoore hauger på stolene her, siden skapet allerede tyter over. Forresten, jeg vil gjerne ha min rett til å la være å rydde, men samtidig vil jeg ha min rett til å sitte i fred i leilighetens mest private rom, nemlig soverommet. :-) 0 Siter
Kakel Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Overdrev litt med det skitne som ligger og slenger - har det jo i en skittentøyskurv. Men putte klær i poser - hvor skal vi liksom gjøre av posene? :-) Klærne ligger i stoore hauger på stolene her, siden skapet allerede tyter over. Forresten, jeg vil gjerne ha min rett til å la være å rydde, men samtidig vil jeg ha min rett til å sitte i fred i leilighetens mest private rom, nemlig soverommet. :-) hehe - min erfaring er at det likevel er penere med sekker oppå hverandre enn hauger med klær, for da er man liksom " i et prosjekt" .....men hjemme, akurat nå - så ligger en HAUG med rent tøy i en stol på stua og bare venter på å bli lagt sammen,- jadda.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.