Gjest reiselysten og sliten.. Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Vi har ikke endelig bestemt reiseted, men kanskje du kan anbefale en weekendreise som ikke er så langt? London er jo et alternativ, men vil gjerne ha flere...:0) 0 Siter
morsan Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Weekendtur til Palma, Mallorca (VING) * Paris * Budapest * Venezia 0 Siter
amber sun Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Praha! Vakker, spesiell, romantisk, historisk.. 0 Siter
annegunn Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Om noe skulle være et alternativ til London måtte det være Nice. Var der i midten av oktober engang, tuslet rundt i Nice; dro til Menton, Cannes, Grasse. Nøt høstsolen, den kalde rosevinen og middelhavets 22 grader. 0 Siter
morsan Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Om noe skulle være et alternativ til London måtte det være Nice. Var der i midten av oktober engang, tuslet rundt i Nice; dro til Menton, Cannes, Grasse. Nøt høstsolen, den kalde rosevinen og middelhavets 22 grader. Hvis man drar til Nice vil jeg absolutt anbefale en tur til byen Eze!! Og jeg har også satt pris på Beaulieu-Sur-Mer og Villefranche-Sur-Mer! Og for ikke å snakke om det fantastiske marine museet i Monte Carlo! Husker ikke hva det het, men Jaques Costeau har vært en viktig person vedr dette museet! 0 Siter
Ulrikke Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Praha, Roma eller Tallinn - eller andre "sikre" som Paris f.eks. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Praha, Roma eller Tallinn - eller andre "sikre" som Paris f.eks. London er ikke noe sted dersom du vil ha mye for pengene. ALT er dyrt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Jeg digger London, men Praha er også en flott by som jeg anbefaler alle å besøke. 0 Siter
maiken76 Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Barcelona anbefales på det aller sterkeste!! 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 EDINBURGH. Gå og sjekk det ut på nettet. den er karakterisert som Europas vakreste by... Jeg husker første gangen jeg var der og kom ut fra Waverly, togstasjonen. Jeg fikk tårer i øynene.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.