Gå til innhold

Kan du anbefale en weekendreise?

Anbefalte innlegg

Gjest reiselysten og sliten..
Skrevet

Vi har ikke endelig bestemt reiseted, men kanskje du kan anbefale en weekendreise som ikke er så langt? London er jo et alternativ, men vil gjerne ha flere...:0)

Fortsetter under...

Skrevet

Weekendtur til Palma, Mallorca (VING)

* Paris

* Budapest

* Venezia

Skrevet

Praha! Vakker, spesiell, romantisk, historisk..

Skrevet

Om noe skulle være et alternativ til London måtte det være Nice.

Var der i midten av oktober engang, tuslet rundt i Nice; dro til Menton, Cannes, Grasse. Nøt høstsolen, den kalde rosevinen og middelhavets 22 grader.

Skrevet

Om noe skulle være et alternativ til London måtte det være Nice.

Var der i midten av oktober engang, tuslet rundt i Nice; dro til Menton, Cannes, Grasse. Nøt høstsolen, den kalde rosevinen og middelhavets 22 grader.

Hvis man drar til Nice vil jeg absolutt anbefale en tur til byen Eze!!

Og jeg har også satt pris på Beaulieu-Sur-Mer og Villefranche-Sur-Mer!

Og for ikke å snakke om det fantastiske marine museet i Monte Carlo! Husker ikke hva det het, men Jaques Costeau har vært en viktig person vedr dette museet!

Skrevet

Praha, Roma eller Tallinn - eller andre "sikre" som Paris f.eks.

Annonse

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Praha, Roma eller Tallinn - eller andre "sikre" som Paris f.eks.

London er ikke noe sted dersom du vil ha mye for pengene. ALT er dyrt.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg digger London, men Praha er også en flott by som jeg anbefaler alle å besøke.

Skrevet

Barcelona anbefales på det aller sterkeste!!

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

EDINBURGH. Gå og sjekk det ut på nettet. den er karakterisert som Europas vakreste by... Jeg husker første gangen jeg var der og kom ut fra Waverly, togstasjonen. Jeg fikk tårer i øynene..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...