Gjest sunboy Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hei! Noen som vet i hvilken rekkefølge det er best å følge.. solarium først og så trening etterpå.. eller solarium etter trening? Var en som fortalte meg at det ikke var bra å ta sol rett etter trening på grunn av svetten ville føre til skjoldete farge.. og hvis jeg dusjet rett etterpå ville fargen ikke sette seg skikkelig... Noen som vet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meda Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Du kan trygt dusje etter å ha tatt solarium, det påvirker overhodet ikke farven (farven ligger jo ikke akkurat utenpå huden, heller). Selv tar jeg stort sett solarium etter trening, da jeg blir litt slapp av å ligge der og "steke", og det er jo ikke akkurat den beste måten å starte en treningsøkt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Du kan trygt dusje etter å ha tatt solarium, det påvirker overhodet ikke farven (farven ligger jo ikke akkurat utenpå huden, heller). Selv tar jeg stort sett solarium etter trening, da jeg blir litt slapp av å ligge der og "steke", og det er jo ikke akkurat den beste måten å starte en treningsøkt... Du får faktisk mindre farge hvis du dusjer etter solarium, rett og slett fordi kaldt vann stopper opp prosessen som skjer i pigmentene. Samme prinsipp som ved forbrenning. Jeg blir også veldig slapp av solarium, så ville helt klart tatt det etter trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.